Hän siis 20-vuotias nuorimies joka meni inttiin viime heinäkuussa.Silloin hällä oli välilevyn pullistuma ja jätti tahalleen kertomatta intin lekuritarkastuksessa koska tiesi että lähtö tulee jos kertoo ja selkä oli siinä vaiheessa ihan ok niin luuli pärjäävänsä.No toisin kävi,kun tais olla ekat harkat menossa niin selkä pamahti taas aivan täysin ja pakkohan veljen oli myöntää mikä selässä oli.Mun mielestä sen olis pitänyt kertoo se jo heti kättelyssä mutta kovapää mikä kovapää :/ Sanoivat intissä että tulee sitten takas kun selkä ok.Se oli veljelle kova paikka ja itelläkin tuli paha mieli kun toinen ihan tosissaan halusi sen intin käydä ja sitten ei päässytkään.
No sitten epäilivät reumaa joka onneksi selvisi aiheettomaksi ja nyt oli eilen käynyt taas niin diagnoosi oli skolioosi :/ :/ Eli ei toivoakaan armeijasta ja työrintamallakin varmasti hiljenee.Hän kävi irvinhampain automekaanikkolinjansa loppuun että sai paperit mutta voiko tolla selällä nyt mitään autoduuneja tehdä :/ Ja voi sitä harmin määrää kun intti jää sitten kokonaan väliin.Mua oikeesti surettaa ihan kamalasti toisen puolesta.Anteeks kun tuli pitkä sepustus mutta kun on niin paha mieli toisen puolesta :/
No sitten epäilivät reumaa joka onneksi selvisi aiheettomaksi ja nyt oli eilen käynyt taas niin diagnoosi oli skolioosi :/ :/ Eli ei toivoakaan armeijasta ja työrintamallakin varmasti hiljenee.Hän kävi irvinhampain automekaanikkolinjansa loppuun että sai paperit mutta voiko tolla selällä nyt mitään autoduuneja tehdä :/ Ja voi sitä harmin määrää kun intti jää sitten kokonaan väliin.Mua oikeesti surettaa ihan kamalasti toisen puolesta.Anteeks kun tuli pitkä sepustus mutta kun on niin paha mieli toisen puolesta :/