voi elämä miten voi tullakkin paha mieli!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja witchi harmailee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

witchi harmailee

Vieras
Pappa kävi äske hakemassa pikku-ukon hoitoon kun mennään miehen kanssa ultraan ja joulu ostoksille ja se itki voi elämä
meinas itelläki parku tulla oli pikkunen niin väsy no kyllä ne siellä pärjää ja kunhan ukkeli on päiväunet nukkunu niin on eri ihminen mut kyllä siitä vaan paha mieli tulee kun toinen huutaa äitiä autossa :,)

Mulle on tullut monena päivänä paha mieli. Pyysin äitiäni ekaa kertaa ikinä auttamaan tänne lasten kanssa kun ollaan oltu tosi kipeitä jo 3 viikkoa ja itse olin välillä sairaalassakin.
Ei halunnut tulla. Tänään kysyin isältäni voisiko antaa kyydin lääkäriin kun poika tarvitsee ilmeisesti antibioottikuurin. Ei halunnut antaa kyytiä.
Sitten soitin pojan isälle, 3 kertaa, sain joka kerta luurin korvaan.
Nyt me sitten mennään taksilla ja rukoilen että ensi viikolla olisi vielä pari euroa ruokaan! Kinkuista ei nyt sitten voida edes haaveilla kun sieltä on tulossa sairaalalaskua yms.
Kylläpä on taas paras joulu ikinä :'(

Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
Mulle on tullut monena päivänä paha mieli. Pyysin äitiäni ekaa kertaa ikinä auttamaan tänne lasten kanssa kun ollaan oltu tosi kipeitä jo 3 viikkoa ja itse olin välillä sairaalassakin.
Ei halunnut tulla. Tänään kysyin isältäni voisiko antaa kyydin lääkäriin kun poika tarvitsee ilmeisesti antibioottikuurin. Ei halunnut antaa kyytiä.
Sitten soitin pojan isälle, 3 kertaa, sain joka kerta luurin korvaan.
Nyt me sitten mennään taksilla ja rukoilen että ensi viikolla olisi vielä pari euroa ruokaan! Kinkuista ei nyt sitten voida edes haaveilla kun sieltä on tulossa sairaalalaskua yms.
Kylläpä on taas paras joulu ikinä :'(

Voi ei, missä sä asut mamma? Mä voisin antaa teille kinkun, jos asutte jossain lähimailla?

:hug: (katsotaan onnistuiko) toivottavasti saisitte hiukan rahaa jouluun ja toivon et isovanhemmat auttais vaikka jouluruokien suhteen

ja toivottavasti parannutte jouluksi

Kiitos halauksista, ei ole ikinä ollut surkeampaa joulua kuin mitä nyt on tulossa. :/

Jaksamista muillekin joilla on nyt vaikeaa, tiedän että ei olla ainoita joilla mies on lomautettu tai jäänyt työttömäksi tänä syksynä, sairasteltu kovasti yms. :(

Meillä on kaksi taaperoa ja olen viimeisilläni raskaana. Lisäksi selvisi pari viikkoa sitten että meidän kylppäri on aivan armottomassa homeessa.
Miehen polvi kipeytyi yllättäen niin että se ei pysty kävelemään kunnolla jne. Kaikki tuntuu nyt jotenkin tiivistyvän - ajattelin jo pari kuukautta sitten että ei näin onnellista perhettä voi olla vaikka köyhiä ollaankin. No johan kerkisin sen ajatella niin alkoi tapahtumaan :'(

Se onneksi lohduttaa että ehdin ostaa lapsille isot lahjat marraskuussa, jos ei jakseta edes joulukuusta laittaa niin saavat edes ne!

Halaus mammalle!! Toivottavasti elämä helpottaa!!

Tiedän niin hyvin tuon tunteen kun ehtii jo iloita että hyvinhän meillä menee vaikka puutetta onkin tms ja sitten kaikki pamahtaa kerralla. Välillä tuntuu että saako sitä iloita mistään?!

Ja AP kyllä se pikkuinen pärjää jos on hyvä hoitaja! <3