Ei tietenkään pidä pahastua. En oleta toisen tuntevan samalla tavalla.Eikä olekaan. Se on ihan terve tunne.
Ei myöskään pidä pahastua jos se tunne ei o molemminpuoleinen.
Ei tietenkään pidä pahastua. En oleta toisen tuntevan samalla tavalla.Eikä olekaan. Se on ihan terve tunne.
Ei myöskään pidä pahastua jos se tunne ei o molemminpuoleinen.
No en mä imartelevasta tiedä, vaikka onhan semmoinen tietty hyvin harvinaista herkkua. Mut imartelun sijaan saattavat olla hyvinkin kiusallisia tilanteita.Se mies nyt vaan sauttuu olemaan idiootti jolla ei ole valmiuksia käsitellä tunteitaan, eikä kykyä empatiaan. Yleensä miehestä ihastus kuin ihastus on imartelevaa, ja sitäpaitsi aivan tavallista ystävyyssuhteissa.
Just näin! Paskamaista, kun ei yhtäkkiä olekaan enää kaveria vaan vain heppu joka haluaa pöksyihisi.Mä voin naisena vastata... koska joskus, se voi tuntua ihan sairaan ahdistavalle, kun sulla itsellä ei ole pienintäkään ripausta kiinnostusta toista kohtaan ja olet olettanut teidän olevan ihan vaan kavereita. Sitten paljastuukin, että se toinen on ihan lätkässä suhun.
Siinä tulee osittain vähän "petetty" olo.
Joko mun kaveriporukkani on vallan poikkeuksellista sakkia tai sitten yleistät liikaa.Yleensä jos joku näissä jutuissa unohtuu mainita, niin siltä mieheltä unohtuu se siviilisäädyn mainitseminen.
Jotenkin ikävää jos ei pysty suhtautumaan kaverina. Miks ei pystyis? Ei siltoja tosta syystä tartte polttaa.Just näin! Paskamaista, kun ei yhtäkkiä olekaan enää kaveria vaan vain heppu joka haluaa pöksyihisi.
Tosin, en mä sen vuoksi kellekään ikävästi tekisi tai sanoisi, antaisin vaan olla ja harmittelisin itsekseni menetettyä ystävää.
Näin!Ihastuneen nolaaminen ja nöyryyttäminen on tyypillistä käytöstä 13-15-vuotiaille, mikäli oikein muistan omilta ja lapsosten teiniajoilta. Silloin ei vielä olikein ole keinoja käsitellä tuollaisia tilanteita, mikä näyttäytyy monesti ylilyönteinä käytöksessä. (Itsekin muistan käyttäytyneeni tuolla tavalla, mikä näin jälkikäteen hävettää kovasti.)
Tapaamasi mies on jäänyt (ainakin tässä suhteessa) murrosikäisen tasolle, oletan.
Just näin!Ihastuneen nolaaminen ja nöyryyttäminen on tyypillistä käytöstä 13-15-vuotiaille, mikäli oikein muistan omilta ja lapsosten teiniajoilta. Silloin ei vielä olikein ole keinoja käsitellä tuollaisia tilanteita, mikä näyttäytyy monesti ylilyönteinä käytöksessä. (Itsekin muistan käyttäytyneeni tuolla tavalla, mikä näin jälkikäteen hävettää kovasti.)
Tapaamasi mies on jäänyt (ainakin tässä suhteessa) murrosikäisen tasolle, oletan.
Siis mitä mies oikein teki? Sinulla lienee jotain sisäpiirin tietoa, mitä ketjussa ei ilmene tai sitten sinulla on taas se palstasympatiseeraajan hattu päässäsi, sellaisen joka ymmärtää ap:n kuoliaaksi olipa kyse ihan mistä tahansa.Just näin!
Tuli jotenkin paha mieli ap:n puolesta.:hug:
Mies käyttäytyi kyllä tosi möllisti sua kohtaan.
Tuon asian olisi voinut hoitaa ihan toisin.:|
Et menettänyt mitään hyvää, jatkataan eteenpäin.