Miehet: mitä ajattelette kaverinne vaimon "menneisyydestä"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja gunvor
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mutta miksi vain kahden kesken?

Ja onko sinulla muuten joku tarve esitää miehellesi jotain siveyden sipulia? Ihan kuin haluaisit korostaa hänelle sitä, että olet tuhma vain hänen kanssaan, mutta muuten menet lukkoon.

Silloin kun aikanaan aloimme seurustella, mies teki varsin selvästi että koki minun olevan "way over his league". Ilmeisesti aloin siinä vaiheessa "vaimentaa" itseäni, ettei mies tuntisi niin... Nykyään tietysti markkina-arvomme ovat täysin päinvastoin, mutta silti tuosta vaimentamisesta on kai tullut tapa.

Toisaalta, nykyään en enää edes haluaisi sellaista "helppoa" huomioita mitä saa vähillä vaatteilla ja provosoivalla tanssimisella. Sehän oli nuorempana sellainen ensisijainen huomionhakukeino. Tuntuu jotenkin niin alentavalta molemmille osapuolille jos joku mies on hirveän viehättynyt minusta vain siksi että esitän seksikkään roolia.

Kolmanneksi minulle on aina ollut vähän epäselvää mikä on "sopivaa" käytöstä. Onko okei vaihtaa vaatteet uimarannalla menemättä pukukoppiin? Minusta on, mutta miksi ne pukukopit sitten on siellä? Onko okei istua hame päällä jalat ristissä (siis räätälinasennossa, ei päällekkäin) koska se on mukavaa, senkin uhalla että pikkuhousut näkyy? Toisaalta, onko okei mennä töihin vanhoissa maastohousuissa? jne. En tiedä luonnostani, mikä on "sopivaa", ja vanhemmiten minusta on tullut senkin takia ylivarovainen -kiitos muutaman ahdistelutapauksen töissä ja sen sellaisen. Selvästikin jotenkin en tiedä mihin vedetään se raja, että saa huomiota mutta ei epämieluisaa sellaista; joko minua ei huomata ensinkään tai sitten kuvitellaan että olen tyrkyllä.

Viimeksi muokattu:
Mä en ymmärrä tästä ketjusta hölökäsen pöläystä. Joku partainen mies kuulemma esiintyi naisena jossain panosivustoilla. En yhtään ihmettelisi vaikka aloittajakin olisi sellainen.

Selvästikin jotenkin en tiedä mihin vedetään se raja, että saa huomiota mutta ei epämieluisaa sellaista; joko minua ei huomata ensinkään tai sitten kuvitellaan että olen tyrkyllä.

Tämä on aika yleinen ongelma. Nainen haluaisi olla seksikäs viettelijätär, mutta ei uskalla, koska pelkää sitä että sitten häntä ei kunnioiteta eikä arvosteta ihmisenä (ts. ahdistellaan, huudellaan perään rumia tms.)

Nainen haluaisi että mies arvostaa häntä ihmisenä, ja rakastaa häntä sisäisten ominaisuuksien vuoksi, ei ulkoisten. Silti nainen haluaa myös kuulla olevansa viehättävä ja loukkaantuu, jos mies ei huomioi häntä naisena.

Ristiriitaista? Kyllä. Tällaisia me naiset ollaan.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä