Miehet ja parisuhdepalsta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hämmentynyt Hannu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hämmentynyt Hannu

Vieras
Välillä joku kiukkuinen Elli ihmettelee, mitä miehet tekevät tällaisella naisten palstalla. Että ei heidän miehensä vaan, eikä muut kuin metroseksuaalit ja homot ole kiinnostuneet ihmissuhdeasioista.

Voidaanko tästä tehdä johtopäätös, että naiset haluaisivat elää parisuhteessa yksinään ja miehet ovat vain elävinään? Vai onko parisuhde vain lesbojen juttu?

Jaa jaa. Naisena vastaisin että päin vastoin on erittäin mielenkiintoista lukea asiallisia miesnäkökulmia ja kotona keskustellaan miehen kanssa laajasti kaikesta, myös ihmissuhteista.

Oiskos tuon mainitsemasi ilmiön takana kuitenkin joku/muutama enemmän äänessä oleva joka tuo kantaansa esille. Ei suinkaan edusta kaikkien naisten näkökantaa.

Kyllä miehen kanssa on ilo ja onni elellä elämäänsä ja siitä myös keskustella.

Kyllä minä olisin tosi kiitollinen, jos mieheni edes joskus olisi niin kiinnostunut meidän suhteesta, että hakisi tietoa vaikka netistä. Kaikki ongelmamme saan minä ratkoa, pohtia ja miettiä ja äijä vaan porskuttaa. Olen sata varma, ettei hän näillä palstoilla liiku. Avioliitossahan ei voi olla ongelmia, ajattelee hän.

Alkuperäinen kirjoittaja Hämmentynyt Hannu;11100287:
Välillä joku kiukkuinen Elli ihmettelee, mitä miehet tekevät tällaisella naisten palstalla. Että ei heidän miehensä vaan, eikä muut kuin metroseksuaalit ja homot ole kiinnostuneet ihmissuhdeasioista.

Voidaanko tästä tehdä johtopäätös, että naiset haluaisivat elää parisuhteessa yksinään ja miehet ovat vain elävinään? Vai onko parisuhde vain lesbojen juttu?

Ei se ole kiukkua, jos ei tykkää noon, (epä)onnistuvan miehen ja sohviksen jutuista. "Tästä" voidaan tehdä vain se johtopäätös, että suurin osa naisista eikä ikimaailmassa olisi em miesten kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja käthy;11100307:
Oiskos tuon mainitsemasi ilmiön takana kuitenkin joku/muutama enemmän äänessä oleva joka tuo kantaansa esille. Ei suinkaan edusta kaikkien naisten näkökantaa.

Niin, ja ellivellihousumiehiin kyllästyneet naiset ovat nimenomaa kyllästyneet näihin muutamaan "mieheen"jotka pilaavat palstan fiksujenkin miesten mainetta ja häätää heitä pois.

Alkuperäinen kirjoittaja eipäsjuupas;11100369:
Niin, ja ellivellihousumiehiin kyllästyneet naiset ovat nimenomaa kyllästyneet näihin muutamaan "mieheen"jotka pilaavat palstan fiksujenkin miesten mainetta ja häätää heitä pois.

Tästä samaa mieltä.

palstalla on muutama nainen, jotka tehokkaasti estävät keskustelua, vaikka todennäköisesti heitä on vain yksi myrkkyelli, joka käy pilaamassa keskustelun kuin keskustelun. Mitään järkevää sanottavaa hänellä ei ole; tulee mieleen kaupan kulmalla istuva huonohampainen laitapuolen kulkija, joka kiroilee ihmisille, jotka menevät kauppaan.Tietysti kaikkia pitää sietää, mutta keskustelua ei heidän toimesta synny.

Tuo on hieno huomio, että miehille olisi hyvä lukea parisuhdepalstaa ja sitä millaisia ongelmia ja ajatuksia naisilla on parisuhteessa. valitettavasti vain palstan laitapuolenkulkijat pilaavat itse palstansa järjettömillä huuteluillaan. Ihan oikeasti toivoisin, että tämä yksi palstalla riehuva mielenterveys elli olisi jokus hiljaa. mutta harvoi tanne enää kirjoittenkin ja sitten tämä myrrkyelli haukkuu kaikki, jotka ilmaisevatkin olevansa miehiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Myötähäpeä;11100341:
Ei se ole kiukkua, jos ei tykkää noon, (epä)onnistuvan miehen ja sohviksen jutuista. "Tästä" voidaan tehdä vain se johtopäätös, että suurin osa naisista eikä ikimaailmassa olisi em miesten kanssa.

Täällähän on ollut useitakin mielenkiintoisia miesten kirjoituksia, ja joku Hippi-Henkka on mielestäni ihan piristävä tapaus.

Tosiaan, jos joku ihmettelee mitä joku naisten meikkejä turhanpäivisinä pitävä ihminen tekee joka päivä meikkikeskustelupalstalla, ei kai se mitään kaikkien miesten poisajamista ole. Tai jos ihmettelee, mitä Kompiainen saa siitä, että käy yksinpuhelua parlamenttipalstalla, kun voisi aivan hyvin käydä nämä yksinpuhelut vessanpöntöllä istuessa kotonaan. Tai jos joku sinkku toivoo, että ei ikimaailmassa joudu parisuhteeseen jonkun naisten plunkuvia nuhjuavan epäonnistuvan miehen kanssa.

Lisää vaan oikeasti mielenkiintoisia, rakentavia puheenvuoroja miehiltä!

Mistä muuten johtuukin, että sinkkupuolella on ihan mukavia miehiä? Juurikin tuo mainitsemasi hippi-henkka ja muitakin.

Ei ole kovinkaan rakentavaa haukkua ellejä myrkkyelleiksi, mielenterveyspotilaaksi, verrata laitapuolenkulkijoihin jne. Oletkos koskaan kuullut, että sitä saa mitä tilaa?

Mutta kaiken kaikkiaan joo, ihan mukavia miehiä on elleissä ja joskus hyvinkin rakentavia keskusteluita. Mutta se pitää muistaa, että yleistää ei voi, eikä pidä, koska yhden totuus on toisen epätotuus. Meitä on moneen junaan.

Mistä muuten johtuukin, että sinkkupuolella on ihan mukavia miehiä? Juurikin tuo mainitsemasi hippi-henkka ja muitakin.

Ei ole kovinkaan rakentavaa haukkua ellejä myrkkyelleiksi, mielenterveyspotilaaksi, verrata laitapuolenkulkijoihin jne. Oletkos koskaan kuullut, että sitä saa mitä tilaa?

Mutta kaiken kaikkiaan joo, ihan mukavia miehiä on elleissä ja joskus hyvinkin rakentavia keskusteluita. Mutta se pitää muistaa, että yleistää ei voi, eikä pidä, koska yhden totuus on toisen epätotuus. Meitä on moneen junaan.

Totuus on se, että palstalla on vuosikaudet kirjoitellut muutama elli, jotka eivät ole ihan kunnossa henkisesti ja he tarttuvat varsinkin vakiokirjoittajiin. Sen vuoksi tänne ei voi juurikaan kukaan mies kirjoitella varsinkaan tunnistettavasti. Siitä syystä en viitsi enää kirjautua, kivempi on kirjoiteela puskista, niin ei saa p.kaa niskaansa. toki he arvuuttelevat koko ajan mikä on minun kirjoitus, mutta se on heidän häpeensä.

kokonaisuudessaan, siis pari poikkeusta lukuunottamatta palstan naiset ovat fiksuja keskustelijoita ja aihe on todella tärkeä. Voin olla hiljaa ja tunnistautumatta, jos se palstaa suinkin parantaa. Minun ei tarvitse tuoda itseäni esille tämän enempää, mutta halusin sanoa vain sen, että turha miehiä on syyttää, jos palstan taso ei kiinosta.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Myötähäpeä;11100341:
Kertokaa sitten miten minun pitäisi toimia, jotta kaikki olisi tyytyväisiä?

Ongelma on siinä, kun eikirjoituksistani tykkäävien lisäksi on henkilöitä jotka pitävät kirjoituksistani.

Itse myös saan täältä paljon uusia ajatuksia, koska minulla ei ole oman perheen lisäksi muita kavereita.
No ei tietenkään merkitystä ole, sillä osaan minä hiljaakin olla.

Eniten harmittaisi se, jos joku tarvitsisi jotakin ajatustani ja hän jäisi sitä vaille.
Perustelen tätä sillä, kun muutaman kerran on kiitetty kirjoitustani.

Totuushan on, että suurin määrä miehiä elleissä on tuolla naapuri- eli seksipalstalla vertailemassa m-nan pituutta, pohtimassa millä laivayhtiöllä saa helpoiten kimppakivaa, ja naukumassa naisilta kakkosreikää. Nämä ovat ne ainoat asiat (ruuanlaiton ja siivouksen eli kotipiian ohessa), jotka kiinnostavat naissuhteessa 50%lle miehistä.

Kertokaa sitten miten minun pitäisi toimia, jotta kaikki olisi tyytyväisiä?

Ongelma on siinä, kun eikirjoituksistani tykkäävien lisäksi on henkilöitä jotka pitävät kirjoituksistani.

Itse myös saan täältä paljon uusia ajatuksia, koska minulla ei ole oman perheen lisäksi muita kavereita.
No ei tietenkään merkitystä ole, sillä osaan minä hiljaakin olla.

Eniten harmittaisi se, jos joku tarvitsisi jotakin ajatustani ja hän jäisi sitä vaille.
Perustelen tätä sillä, kun muutaman kerran on kiitetty kirjoitustani.

Mutta aika vähän sinä kyllä kieltämättä tunnut muista kirjoituksista omaksuvan tai niitä edes lukevan, se täytyy myöntää, kun kaikki sama jankkaus alkaa aina alusta asti uutena ihmeenä. Mitään sinä et kyllä yleensä tunnu oppivan niistä vastauksista, mitä ihmiset ensin ystävällisen kärsivällisesti ja lopulta tuskastuen antavat. Sama kysymys taas hetken päästä samoin sanoin, ja seuraavana vuonna alusta. Joskus kyllä toivoisi jonkun jo vähitellen valkenevankin. Vaikka kaipa se jossain määrin on ihan jokaisen ominaisuus tuokin, kyvyttömyys päästää omasta irti. Tuskin niistä nyt enää kellekään mitään uutta irtoaa, lähinnä ihmiset yrittävät auttaa sinua sen mukaan, kun enää jaksavat.

Mutta hanki nyt ihmeessä muitakin ihmissuhteita! Ihan jo muistakin syistä!

Viimeksi muokattu:
Totuus on se, että palstalla on vuosikaudet kirjoitellut muutama elli, jotka eivät ole ihan kunnossa henkisesti ja he tarttuvat varsinkin vakiokirjoittajiin. Sen vuoksi tänne ei voi juurikaan kukaan mies kirjoitella varsinkaan tunnistettavasti. Siitä syystä en viitsi enää kirjautua, kivempi on kirjoiteela puskista, niin ei saa p.kaa niskaansa. toki he arvuuttelevat koko ajan mikä on minun kirjoitus, mutta se on heidän häpeensä.

kokonaisuudessaan, siis pari poikkeusta lukuunottamatta palstan naiset ovat fiksuja keskustelijoita ja aihe on todella tärkeä. Voin olla hiljaa ja tunnistautumatta, jos se palstaa suinkin parantaa. Minun ei tarvitse tuoda itseäni esille tämän enempää, mutta halusin sanoa vain sen, että turha miehiä on syyttää, jos palstan taso ei kiinosta.

Sanoo "mies" joka itse tekee haukkumaketjualoituksia, haukkuu useaa vakinikkiä :( Itse et ole henkisesti kunnossa. Hiukan avarakatseisuuttaeikä heti idiootiksi haukkumista, jos toisen mielipide ei ole sama kuin oma

Ole vaan hiljaa, kiitos ja samoin tuo toinen jankkaaja epäonnistuva mies. Palstan taso paranee heti ja riidat vähenevät.

Viimeksi muokattu:
Sanoo "mies" joka itse tekee haukkumaketjualoituksia, haukkuu useaa vakinikkiä :( Itse et ole henkisesti kunnossa. Hiukan avarakatseisuuttaeikä heti idiootiksi haukkumista, jos toisen mielipide ei ole sama kuin oma

Ole vaan hiljaa, kiitos ja samoin tuo toinen jankkaaja epäonnistuva mies. Palstan taso paranee heti ja riidat vähenevät.

Areena on sinulla; ala keskustelemaan ja lopeta haukkuminen. Outoa, että et tajua omaa toimintaasi, mutta niinhän narsistit juuri toimivatkin. Todistettu.

Viimeksi muokattu:
Mutta aika vähän sinä kyllä kieltämättä tunnut muista kirjoituksista omaksuvan tai niitä edes lukevan, se täytyy myöntää, kun kaikki sama jankkaus alkaa aina alusta asti uutena ihmeenä. Mitään sinä et kyllä yleensä tunnu oppivan niistä vastauksista, mitä ihmiset ensin ystävällisen kärsivällisesti ja lopulta tuskastuen antavat. Sama kysymys taas hetken päästä samoin sanoin, ja seuraavana vuonna alusta. Joskus kyllä toivoisi jonkun jo vähitellen valkenevankin. Vaikka kaipa se jossain määrin on ihan jokaisen ominaisuus tuokin, kyvyttömyys päästää omasta irti. Tuskin niistä nyt enää kellekään mitään uutta irtoaa, lähinnä ihmiset yrittävät auttaa sinua sen mukaan, kun enää jaksavat.

Mutta hanki nyt ihmeessä muitakin ihmissuhteita! Ihan jo muistakin syistä!
Mistä te sen tiedätte, etten olisi omaksunut neuvojanne.

Ainakin olen oppinut hyväksymään ongelmamme.

Sekin on selvä ettei yksi vastaus voi olla niin täydellinen, että ongelma poistuisi tuostanoinvaan.

Kun kysyn jotakin, niin oletan saavani vaikkapa 10 erilaista ohjetta.
Yhdellä kysymällä saan ehkä yhden tai korkeintaan 2, niin tuosta johtuen joudun kysymään useammin kuin kerran.
Ja useinmiten uudelleen kysymisentarve tulee silloin, kun joku kirjoittaja lähestyy kyseistä aihetta, ja huomaan tilaisuuteni tulleen.

Miksikö 10 vastausta, no siksi, kun niistä voi löytyä sopiva ohje tai soveltaen sopiva.

Tottakai ymmärrän ettei saman kysyminen ole kivaa luettavaa, mutta näiden keskustelujen luonne on vaan se, että samojakin kysymyksiä joutuu lukemaan.

Huomatkaa se, kun kysyn jotakin joltakin uudelta nimimerkiltä, niin se on uusi hänelle, ja mielenkiintoinen kysymys.
Usin vaan käy niin, että joku muu vastaa vaikka häneltä en varsinaisesti kysykään mitään.

Koittakaa ymmärtää ja kestää.

Sekin helpottaisi, jos kaikki käyttäisi omaa nimimerkkiä aina, etten vahingossa kysy samalta nimimerkiltä jo aiemmin kysymääni kysymystä.

Viimeksi muokattu:
Mistä te sen tiedätte, etten olisi omaksunut neuvojanne.

Ainakin olen oppinut hyväksymään ongelmamme.

Sekin on selvä ettei yksi vastaus voi olla niin täydellinen, että ongelma poistuisi tuostanoinvaan.

Kun kysyn jotakin, niin oletan saavani vaikkapa 10 erilaista ohjetta.
Yhdellä kysymällä saan ehkä yhden tai korkeintaan 2, niin tuosta johtuen joudun kysymään useammin kuin kerran.
Ja useinmiten uudelleen kysymisentarve tulee silloin, kun joku kirjoittaja lähestyy kyseistä aihetta, ja huomaan tilaisuuteni tulleen.

Miksikö 10 vastausta, no siksi, kun niistä voi löytyä sopiva ohje tai soveltaen sopiva.

Tottakai ymmärrän ettei saman kysyminen ole kivaa luettavaa, mutta näiden keskustelujen luonne on vaan se, että samojakin kysymyksiä joutuu lukemaan.

Huomatkaa se, kun kysyn jotakin joltakin uudelta nimimerkiltä, niin se on uusi hänelle, ja mielenkiintoinen kysymys.
Usin vaan käy niin, että joku muu vastaa vaikka häneltä en varsinaisesti kysykään mitään.

Koittakaa ymmärtää ja kestää.

Sekin helpottaisi, jos kaikki käyttäisi omaa nimimerkkiä aina, etten vahingossa kysy samalta nimimerkiltä jo aiemmin kysymääni kysymystä.

Minusta sinun kirjoitukset - jos vaikka kertailevia toisinaan ovatkin, ovat asiallisia. Et ole loanheittäjä etkä nimittele ketään, ei ole ainakaan minun silmiin sellaista osunut. Olen saanut pohdittavaa näkemyksistäsi.
Jatka vaan:)

Viimeksi muokattu:
minusta onnistuva mies on erikoinen persoona, kotona hän on vaimonsa "väkivallan" kohteena ja täällä hänelle auotaan päätä joidenkin toimesta aika suruttomastikin ja silti hän jaksaa rakastaa, siis aivan loistava persoona ja ihminen, pakko on tunnustaa, että en pystyisi

Yhteistyössä