Miehet harrastavat selvästi enemmän irtoseksiä kuin naiset.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Joku väitti täällä joskus, ettei miesten ja naisten välillä ole eroa. Tuntuu kyllä vähän oudolta tuo, että selvästi enemmän, kun palstallakin varmaan 90% naisista on niitä harrastanut.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Seksi

"Miehet harrastavat tutkimusten mukaan selvästi enemmän irtoseksiä kuin naiset."

No hohhooijjaaa.....Harrastaa kuka harrastaa ja mitä harrastaa. Vidduako noita miettimään sen enempää. Itse harrastin irtoseksiä / yhen illan juttuja ollessani sinkku. Ja huodehdin kyllä kortsusta jne. Kaikkee ne liikaa lukeneet tutkii, ja kerää roposia palkkapussiinsa. Niin, ja olen NAINEN.

Olen lukenut samoista tutkimuksista, mutta kuinkahan luotettavia nuo tutkimukset ovat. Kun joko pienellä joukolla naisia on järjetön määrä seksikumppaneita tai sitten miehet harrastavat irtosuhteita toisten miesten kanssa (mitä en usko). Muuten ei miehillä voi olla paljon enemmän irtosuhteita, kun miehiä ja naisia on kuitenkin väestössä suht sama määrä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olen lukenut samoista tutkimuksista, mutta kuinkahan luotettavia nuo tutkimukset ovat. Kun joko pienellä joukolla naisia on järjetön määrä seksikumppaneita tai sitten miehet harrastavat irtosuhteita toisten miesten kanssa (mitä en usko). Muuten ei miehillä voi olla paljon enemmän irtosuhteita, kun miehiä ja naisia on kuitenkin väestössä suht sama määrä.

No totta kai voi olla paljon enemmän. Palstallakin jollain naisella saattaa olla vain 1 seksikumppani ja toisella kymmeniä.

Alkuperäinen kirjoittaja just joo:
Hih hih kenenköhän kanssa ne miehet niitä irtosuhteita harrastaa :O

No sanotaanhan niinkin, että nainen saa seksiä aina kun haluaa, mutta miehet ei. Esim. baareissa naisen on aina mahdollista löytää seksiseuraa.

Yhteistyössä