M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ja miehen pitäisi tietää haluavansa satsaavan naiseen heti ensimmäisistä treffeistä alkaen?Alkuperäinen kirjoittaja Laatuessi:se on ihan pelkka asennekysymys, josta nakee etta mies on valmis kayttamaan aikaansa ja rahojansa naiseen, olevansa valmis satsaamaan naiseen. Ja jokainen sitten resurssiensa mukaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Laatuessi:Mutta jos puhutaan deiteista, niin olen sita mielta, etta miehen tulee hoitaa maksupuoli. -- Ja deittailulla tarkoitan suhteen alkupuolen tapaamisia, siihen saakka kun suhde on vakiintunut, mutta olen toki sita mielta, etta toista osapuolta pitaa muutenkin huomioida, vaikka oltaisiin oltu 50 vuotta yhdessa.
Alkuperäinen kirjoittaja Laatuessi:Tama, etta miehen tulee maksaa on taysin asennekysymys joka ei nayta naille miehille menevan jakeluun, ja silla ei ole mitaan tekemista sen kanssa etta voiko toinen maksaa tuhannen euron matkoja ja kalliita illallisia, se on ihan pelkka asennekysymys, josta nakee etta mies on valmis kayttamaan aikaansa ja rahojansa naiseen, olevansa valmis satsaamaan naiseen.
Alkuperäinen kirjoittaja Laatuessi:No mita kumman jarkea on edes kutsua deiteille jos nainen ei sinua lainkaan kiinnosta?
Alkuperäinen kirjoittaja Laatuessi:Ja yks pikku kysymys: oletko koskaan ostanut lottokuponkia? Suhdeasiat ovat kuin lottoa, vain lottoamalla voi voittaa.
Alkuperäinen kirjoittaja pit.:No voi pyhät pyssyt tteel. Jos jollekin yksi kahvikupponen (n.2 euroa) on ylitsepääsemätön satsaus ekoilla treffeillä, niin minä puolestani en tuhlaa aikaana kokoa tapaukseen yhtään enempää.
Tuskin kukaan järkevä mies jää paria euroa suremaa, vaikka tapaaminen jäisikin vain yhteen.
Vähän reilummat tarjoaat ietysti vaikka pullankin ;-)
Minulle yksilönä ei ole ikinä, koskaan ollut mitään ongelmia pienten rahasummien kanssa. 15e lounaan maksaminen kahdelle on minulle opiskelijana vähän siinä ja siinä (yleensä toi on mun tuloista 7-10%), mutta en todellakaan kutsu ketään huonompaan paikkaan treffeille. Silloin ei vaan kovin monia onnistu käymään kuussa, vaikka tekisikin mieli.Alkuperäinen kirjoittaja pit.:No voi pyhät pyssyt tteel. Jos jollekin yksi kahvikupponen (n.2 euroa) on ylitsepääsemätön satsaus ekoilla treffeillä, niin minä puolestani en tuhlaa aikaana kokoa tapaukseen yhtään enempää.
Tuskin kukaan järkevä mies jää paria euroa suremaa, vaikka tapaaminen jäisikin vain yhteen.
Vähän reilummat tarjoaat ietysti vaikka pullankin ;-)
Jo pelkkä kutsu treffeille (varsinkin minulta, koska satun olemaan hieman ujompi, ja se on minulle suhteellisen haastavaa) pitäisi olla aika loistava syy olettaa että kutsuja on kiinostunut kutsutusta.Alkuperäinen kirjoittaja Laatuessi:No mita kumman jarkea on edes kutsua deiteille jos nainen ei sinua lainkaan kiinnosta?
Ei mitään lisättävää.Alkuperäinen kirjoittaja pit.:Ja siis myöntävä vastaus riittänee myös samalla tasolla kiinnostuksen osoitukseksi, eli kutsuttu on oletettavasti kiinnostunut kutsun hyväksyttyään .. eikö totta ;-)
Ja siten olemme tilaneessa, jossa kumpikin on ilmaissut kiinnostuksensa ja halunsa tutustua hieman paremmin.
Mutta naiselle on tultava tunne, että olet kiinnostunu juuri hänestä. Sitä tarkoittaa se essin satsaaminen. Ja jos tuo tunne puuttuu, niin tuskin mikään treffiputki aukeaa.
Suurin osa naisista tykkää, jos mies haluaa nähdä hiukan vaivaa. Vaikkapa hommaamalla piknik-eväät, ostamalla kupin kahvia, pari olutta, tarjoamalla jotain.
Tietysti perusoletus on, että MOLEMMAT osapuolet pyrkivät mukaan panostamaan treffeihin. Huoliteltu ulkonäkö, ajoissa saapuminen, hyvät käytöstavat ym. Erittäin tärkeää on tietysti keskustelukumppanin kiinnostuksen kohteiden huomioiminen, kiinnostuksen osoittaminen kyselemällä hänen elämästään ym. Vastavuoroisuus kommunikoinnissa, ylipäätään.
Heh. Eräille treffeille nainen tuli myöhässä, ja kaiken lisäksi kavereiden kanssa. Me mentään mäkkiin syömään ko. porukalla. Se siitä panostuksesta.Alkuperäinen kirjoittaja pit.:Näin tosi vakiintuneena, muhun panostetaan treffeillä kyllä huomattavasti vähemmän, välillä tuntuu, sniif. No puhdas paita sentään.
Alkuperäinen kirjoittaja No. 6:Kuka ihmeen naikkonen täällä itsekseen ja yksikseen kirjoittelee ja yrittää pistää miehet seinää vasten? Eikö sinulla ole parempaa tekemistä? Vaihdat vain nimimerkkiä ja välillä jätät mukamas ovelasti skandit (ä- ja ö -kirjaimet) pois, jottei sinua tunnistettaisi samaksi naiseksi. Nyt kuitenkin jäit kiinni, hähää!
Mutta onhan minulla asiaakin, lukekaa tarkasti kaikki piltit ja piltitär (kuka sitten oletkin)! Minäpä treffasin nykyisen vaimoni ensimmäisen kerran hänen kotonaan. Uskalsinpa laittaa päälleni jopa kuluneet farkut ja tennarit. Mutta siitä huolimatta tämä ihastuttava nainen tarjosi minulle oikein kotitekoista lämmintä ruokaa. Eikä siitä tarvinut edes maksaa! Nyt olemmekin onnellisesti naimisissa ja elämä on kuin yhtä linnunlaulua. Tosin minäkin nyt jo vähän viisastuneena (ja paremmin pukeutuneena) olen muistanut vaimoani tekemilläni kotiruoilla.
Miksi ihmeessä miltei jokainen täällä oleva immeinen haluaa järjestää treffit kaiken maailman kahviloissa ja ravintoloissa? Eikö teille enää kelpaa tavallinen kotiruoka tai kotona keitetty kahvi? Pitääkö kaiken olla niin erikoista ja hienoa kuin amerikkalaisissa TV-sarjoissa konsanaan? Siltä välillä tuntuu, kun näitä tekstejä lukee. Aivan kuin ihmiset väkisin haluaisivat löytää treffikumppanista jotain mökötettävää ja huomautettavaa. Kotona kun tuon maksupuolen kanssa tuskin tulee mitään epäselvyyksiä.
Alkuperäinen kirjoittaja No. 6:Kuka ihmeen naikkonen täällä itsekseen ja yksikseen kirjoittelee ja yrittää pistää miehet seinää vasten? Eikö sinulla ole parempaa tekemistä? Vaihdat vain nimimerkkiä ja välillä jätät mukamas ovelasti skandit (ä- ja ö -kirjaimet) pois, jottei sinua tunnistettaisi samaksi naiseksi. Nyt kuitenkin jäit kiinni, hähää!
Mutta onhan minulla asiaakin, lukekaa tarkasti kaikki piltit ja piltitär (kuka sitten oletkin)! Minäpä treffasin nykyisen vaimoni ensimmäisen kerran hänen kotonaan. Uskalsinpa laittaa päälleni jopa kuluneet farkut ja tennarit. Mutta siitä huolimatta tämä ihastuttava nainen tarjosi minulle oikein kotitekoista lämmintä ruokaa. Eikä siitä tarvinut edes maksaa! Nyt olemmekin onnellisesti naimisissa ja elämä on kuin yhtä linnunlaulua. Tosin minäkin nyt jo vähän viisastuneena (ja paremmin pukeutuneena) olen muistanut vaimoani tekemilläni kotiruoilla.
Miksi ihmeessä miltei jokainen täällä oleva immeinen haluaa järjestää treffit kaiken maailman kahviloissa ja ravintoloissa? Eikö teille enää kelpaa tavallinen kotiruoka tai kotona keitetty kahvi? Pitääkö kaiken olla niin erikoista ja hienoa kuin amerikkalaisissa TV-sarjoissa konsanaan? Siltä välillä tuntuu, kun näitä tekstejä lukee. Aivan kuin ihmiset väkisin haluaisivat löytää treffikumppanista jotain mökötettävää ja huomautettavaa. Kotona kun tuon maksupuolen kanssa tuskin tulee mitään epäselvyyksiä.
Alkuperäinen kirjoittaja Laatuessi:No ensinnakin etta ei kenenkaan tartte mun lottokuponkejani maksaa, maksan ne ihan itse. Ja toiseksi jos jarjestelmallisesti sijoitat enemman lottoon voiton mahdollisuutesi kasvaa, aivan samoin kuin minka tahansa tavoittelussa, kaikki mita haluamme tosiaan olemme normaalisti valmiita uhraamaan vaivojamme ja rahojammekin sen eteen.