P
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Annastiina:Eiks noita sanota shemaleks miehiä joilla on tissit mut kuites myös jorma.
Alkuperäinen kirjoittaja vau:Pervertti: loistavaa että teillä "hommat" pelaaOlisipa itselläkin sitten 50:senä noin antoisa seksielämä!
Ja "tyhmille": ei transu ole sama kuin homo. Monet, väittäisinpä jopa että useimmat, transumiehet tykkää naisista ihan yhtä lailla kuin heteromiehetkin.. Älkää ap ja muut avomieliset masentuko kapeakatseisten kommenteista![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Raija:Miten nainen voi nauttia näystä jossa mies on steikkareissa ja korsetissa ?
Itse en ainakaan saa siitä mitenkään säväreitä,päinvastoin.
Alkuperäinen kirjoittaja vau:Alkuperäinen kirjoittaja Raija:Miten nainen voi nauttia näystä jossa mies on steikkareissa ja korsetissa ?
Itse en ainakaan saa siitä mitenkään säväreitä,päinvastoin.
Niin no ei kaikkien tarvitsekaan tykätä kaikesta ja kaikista... kukin tavallaan vai mitä?
Hienoa että ap:lläkin homma selvisi parhain päin! Tuli melkein kade olomitähän piristystä minä keksisin seksielämäämme, en taida kyllä uskaltaa naisten vaatteita miehelle ehdottaa, en ole varma itsekään mitä niistä tykkäisin...
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tiina:Arvasinhan,pervoporukkaa kaikki tyystin.Yksi pyytää sukkahousuja ja minihametta...jo on maailmankirjat sekaisin.
Alkuperäinen kirjoittaja N:Onneksi on naisia jotka tykkäävät tuollaisistakin miehistä. Eivät raukat jää ihan heitteille. Ja meille muille jää ne perinteisemmät uroot.