H
hih ja hah
Vieras
perheenpää. Mikä sana nykypäivänä. Järkyttävää ....... persseenpää olis parempi tollaselle miehelle, joka jakkaa itseään joka suuntaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sanopa se miehelle:"Korjausehdotus, miehen yritettävä korjata tilanne niin, että nainen tuntee olonsa onnelliseksi, eikä tarvitse etsiä onneaan muualta."
Koska olet täysin sivullinen tässä parisuhteessa, anna miehelle rauha tehdä vaimonsa olo onnelliseksi. Läsnäolollasi ja itseäsi tarjoilemalla et asioita paranna kenenkään kannalta. Katsele siis peiliin ja tunnusta oma osuutesi asiassa. En ole kateellinen, koska jos mies on noin epävarma ja saamaton, on sinun turha kuvitella voivasi muuttaa häntä ja tulla siksi onnelliseksi vaimoksi. Harhaa kaikki.
johtotähti
Alkuperäinen kirjoittaja Sivupersoona:johtotähti
Eli Mercedess Benz. Sopii vallan mainiosti perheenpää nimikkeen sijaan.
Tasa-arvo on varmaan sitten parisuhteen Ferrari.
Kerro totuus, pääsette nopeammin yhteen miehen kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja Sivukorva:Mieheni on naimisissa, ainakin vielä. Meidän suhteemme on vajaan vuoden pituinen ja suunnittelemme kyllä tulevaisuutta yhdessä.
Nyt ilmeisesti vaimo on tutkinut miehensä puhelimen, eikä tunteemme eikä suhteemme jää niistä viesteistä epäselväksi!
Nyt kuitenkin mies pyysi, että valehtelisin suhteemme laadusta vaimolle, joka kuulemma tulee soittamaan minulle.
Hm. Pitääpä miettiä.
En haluasi valehdella minulle äärettömän tärkeästä merkityksellisestä asiasta. Enkä halua kyllä keskustella omista asioistani minulle täysin tuntemattoman ihmisen kanssa. Pitäisikö minun?
Mitä se tarkoittaa suhteemme kannalta?
En ole päässyt puhumaan mieheni kanssa tilanteesta, sillä olemme kumpikin matkoilla muualla, enkä näe häntä vielä muutamaan viikkoon. Viestejä en ole nyt sattuneista syistä laittanut.
Alkuperäinen kirjoittaja Niin aina:Ainahan se tilanne on sellainen, että miehen avioliitto on käytännöllisesti katsoen ohi, ja on ollut sitä jo vuosia.
Ja että mies haluaa edetä rauallisesti, niin aina.
Ja nyt kun vaimo on saanut vihiä, hän on miehelleen uhannut, että soittaa tälle toiselle naiselle. Ja mies säikähtää, ja kiireesti viestittää sinulle, että jos se vaimo nyt sinulle soittaa, niin valehtele suhteemme laadusta!
Ihmetystä tässä nyt herättää se, että miksi suhteen laadusta pitäisi valehdella?
Eikö vaimo ole tietoinen, että heidän avioliittonsa on "käytännöllisesti katsoen ohi?"
Tää on niin klassista, että onkohan tämä provo? Toisaalta, kuka enää näitä provojakaan tästä aiheesta jaksaisi tänne tehtailla?
Alkuperäinen kirjoittaja ainokainen:Todella ikävä tilanne. Sinuna tekisin kyllä rikosilmoituksen vaimosta, jos hän jatkaa tuota häiriköintiä.
Alkuperäinen kirjoittaja ainokainen:Oikeudessa ei ketään kiinnosta rikoksentekijän selitelyt, niitähän löytyy aina. Häiriköinti on rikos, pettäminen ei ole.
Ei se mene niin, että "Mä löin, kun tuon aloitti". Kyllä jokainen on vastuussa omista teoistaan. Minä en ihaile häiriköivää vaimoa, vaikka jollain tasolla (5-vuotiaan?) voin hänen käytöksensä ymmärtääkin.