Mieheni tunteet sekaisin

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja joojoo10:
Alkuperäinen kirjoittaja se ainoa oikea:
Ai siis kuitenkin oli jo suhde päällä miehelläsi! Eli klassisesti toinen nainen.
Vaan eipä taida toinen nainen tietää miehesi ailahtelevasta luonteesta vielä. >Eli mies pettää kumpaakin akkaa!
tai kuulemma vaan kavereina menivät reissuun ja siellä pusutelua vaan ja sitten päättivät yhdessä, että loppuu siihen paikkaan.. yllättäin vaan kävi niin ja heillä kuulemma ei ole suhdetta ollut.. ja mun ukko on ollut aina rehellinen ja kunnollinen ja sitten noin teki!!! ja sanoin, että läheisyyden kaipuuko se ajo siihen, kun minun kanssa ei ollut silloin..niin totesi niin..tyypillistä... :kieh: siinäpähän vehtaa kahden kanssa, jos pää kestää, onneks itse olen selvittänyt tulevaisuuden kahdella tapaa ja hän tietää sen..yhdessä tai erikseen..
Se toinen nainen ei ehkä huolinutkaan sun ukkoos ja tää palas häntä koipien välissä sun tykö? En luottais enää tommoseen.

Saara
Miehes on vaikeassa tilanteessa, pysyäkkö tutussa ja turvallisessa vai vaihtaa uuteen. Meillä huomasin miehen halailusta ja pusuttelusta olevan jotakin outoa.. Jeps, kävi työkaverinsa kanssa "lounaalla" ja sitten purki pahaa oloansa minuun olemalla täydellinen aviomies. No, asiahan selvisi sitten ja mies kans sanoi että mitään ei enää koskaan tapahdu ja sillai. Mutta päätin että muutan lasten kanssa pois koska mä en voi olla tuollaisen miehen kanssa. Ja hän sen valinnan sitten teki, muutti työkaverinsa kanssa saman katon alle. 7kk päästä olis halunnu tulla takaisin "kotiin".

Hissu
En ymmärrä miksi pettäjä sanelee "säännöt". Eikös pettäjä ole jos sutinaa ollut toisen kanssa?
Ite jumituin tuollaiseen suhteeseen ensin mies petti ja lupasi parantaa tapansa, en pystynyt antamaan anteeksi. Pari viikkoa mies kiemurteli ja oli katuva. Ja ei tiennyt rakastaako mua enää ja taas mentiin ihan normisti.
Melkein vuoden katsoin touhua ja mies sitten sinä aikana muutti pois. Ja ei vieläkään tiennyt rakastaako. Purkasi kihlauksemme.
Ja sitten mulle riitti ja annoin lopullisesti kenkää , että mieti rauhassa rakastatko vai et ja onko suhteessa kolmansia osapuolia. Niitä nimittäin riitti hänellä ja kielsi kaiken.
Päätin suhteen lopullisesti.

Löysin siinä sitten uuden nykyisen mieheni. Rakastuin ja aloin rakentamaan uutta suhdetta.
Exä sai tietää että olen löytänyt uuden. No kuinkas kävikään , minä olin pettäjä ja uusi mies kodinrikkoja!! =)
Jatkoin elämääni ja exä soitteli ja textaili ja aneli takasin. En ottanut jatkoin elämääni.
Tuosta on nyt 12v aikaa ja vielä joskus tekee häijyä kun ajattelee miltä se silloin tuntui kun toinen ei enää rakastanut. :'(

Kaduttaa että rakkauteni takia jaksoin katella mokomaa käärmettä. Yritä ap nousta oman rakkauden yöäpuolelle ja itse sanella säännöt. Tai äijä pihalle.

Exä löysi myöhemmin uuden joka petti miestään hänen kanssa ja kun olivat jo aviossa exä ja tää uusi,exän uusi vaimo oli pettänyt häntä/exääni jo pidempään.
Ajattelin että " sen minkä taakseen jättää edestään löytää".
Ei heru multa sympatia, tavallaan sain kostoni. Silloin.
Enää ei ole tunteita mikäänlaisia exää kohtaan nyt tuntuu vaan ikävältä exän puolesta.

Älä ap jumiudu .

dfdf
Ukkosi on pettänyt sinua ja ihastunut toiseen. Siinäpä syy, miksi tunteet sinua kohtaan ovat kuolleet. Kun uusi ihastus menee mönkään, niin tunteet sinua kohtaan yllättäen taas heräävätkin.

Voit odotella, että ukkosi ihastus menee ohi ja hän palaa luoksesi. Jos menettelet näin, niin annat viestin, että sivupolulle hairahtuminen on helppoa. Sinä nielet nöyryytyksen ja itket sillä välin, kun hän käy huvittelemassa. Jatko-osa seuraa varmasti joskus uudestaan.

Toinen vaihtoehto on, että keräät ylpeytesi rippeet ja sanot ukollesi, ettet huoli enää takaisin pettäjäukkoa. Valinta on tehtävä heti tai sinä lähdet etsimään itsellesi paremman miehen. Tee selväksi, ettei paluuta sitten enää ole luoksesi. Ehkäpä tämä saisi ukkosi silmät avautumaan ja tajuamaan, mitä hän on menettämässä. Tosin tämä ei tepsi, jos miehelläsi on akuutti rakastumisvaihe menossa.

joojoo10
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja joojoo10:
Alkuperäinen kirjoittaja se ainoa oikea:
Ai siis kuitenkin oli jo suhde päällä miehelläsi! Eli klassisesti toinen nainen.
Vaan eipä taida toinen nainen tietää miehesi ailahtelevasta luonteesta vielä. >Eli mies pettää kumpaakin akkaa!
tai kuulemma vaan kavereina menivät reissuun ja siellä pusutelua vaan ja sitten päättivät yhdessä, että loppuu siihen paikkaan.. yllättäin vaan kävi niin ja heillä kuulemma ei ole suhdetta ollut.. ja mun ukko on ollut aina rehellinen ja kunnollinen ja sitten noin teki!!! ja sanoin, että läheisyyden kaipuuko se ajo siihen, kun minun kanssa ei ollut silloin..niin totesi niin..tyypillistä... :kieh: siinäpähän vehtaa kahden kanssa, jos pää kestää, onneks itse olen selvittänyt tulevaisuuden kahdella tapaa ja hän tietää sen..yhdessä tai erikseen..
Se toinen nainen ei ehkä huolinutkaan sun ukkoos ja tää palas häntä koipien välissä sun tykö? En luottais enää tommoseen.
niih, en tiedä, kummankin elämä on aika erilainen... se nainen vanhempi ja lapsia kolme..ei se voi kauan perhearkea kestää minun mies siis... kun ei meilläkään ole lapsia.. Luottamus on kyllä hataralla pohjalla..

Yhteistyössä