ap
Niin lapsi ei asu meidän kanssa ja on jo suht iso mutta mieheni ei siedä että tapaisin häntä edes 1krt vuodessa.
PeesiAlkuperäinen kirjoittaja joo:Heitä se mies jo mäkeen..
Päivästä toiseen, viikosta toiseen.. Tää asia selkeesti vaivaa sua enemmän kuin annat ymmärtää. Pärjäät varmasti paremmin ilman tuollaista miestä.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Luulin että mieheni tottuu lapseen mutta ei.Meillä yhteinen lapsi joten vaikea lähteä.
Peesi. Lapset tärkeimpiä. Kuspää ukot mäkeen.Alkuperäinen kirjoittaja nap:Miksi ihmeessä olet tuollaisen kanssa? Minä en suostuisi siihen, etten lastani näkisi. Olen kovalla työllä ja tuskalla muksuni tänne maailmaan saanut niin en todellakaan aijo hylätä heitä missään tilanteessa.
No sit keskustelet vielä uudestaan lisää ja lisää. Varaa aika parisuhde. tai perheneuvonnasta esim. seurakunnalta tai Väestöliitolta tms. Onko miehesi mustasukkainen tai väkivaltainen? Jotenkin sopisi kuvaan...Alkuperäinen kirjoittaja ap:No se ei olis oikein meidän yhteistä lasta kohtaan jos sen isän jättäisin asia ei ole helppo ja olen useasti keskustellut mutta se ei auta.
Sä raivostutat mua nyt jo tosi paljon, provo koko juttu. Monesko samanlainen ketju tää on?Alkuperäinen kirjoittaja ap:No se ei olis oikein meidän yhteistä lasta kohtaan jos sen isän jättäisin asia ei ole helppo ja olen useasti keskustellut mutta se ei auta.
Hah, on selkeästi mustasukkainen sun aiemmasta liitosta. Ja siitä liitosta on hedelmä todisteena. Mitäs sä oikein ajattelit tehdä, jos mies ei muuta mielipidettään? Ihan ok vai?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ei ole väkivaltainen eikä mustasukkainen mutta ei mihinkään parisuhdeneuvontaan halua ja olen keskustellut asiasta ei muuta mielipidettään eikä koskaan tule muuttamaan.
No mitäs tässä taas jahkaamaan. Pyörittelyksi mennee.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ei ole väkivaltainen eikä mustasukkainen mutta ei mihinkään parisuhdeneuvontaan halua ja olen keskustellut asiasta ei muuta mielipidettään eikä koskaan tule muuttamaan.
Sä voit silti pitää pääsi ja nähdä lastasi kun haluat. Älä ainakaan alistu miehes mielipiteille. Se on hänen häpeänsä jos ei suostu tajuamaan että sulla on lapsi jolla täysoikeus äitiinsä.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ei ole väkivaltainen eikä mustasukkainen mutta ei mihinkään parisuhdeneuvontaan halua ja olen keskustellut asiasta ei muuta mielipidettään eikä koskaan tule muuttamaan.