Mieheni sanoo edellisestä avioliitosta olevaa lastani äpäräksi

• Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
nap
Miksi ihmeessä olet tuollaisen kanssa? Minä en suostuisi siihen, etten lastani näkisi. Olen kovalla työllä ja tuskalla muksuni tänne maailmaan saanut niin en todellakaan aijo hylätä heitä missään tilanteessa.

Munamankeli
Mitä ihmettä :eek: mä olisin raivona onko se sanonu sulle että sun ei tartte sitä käydä moikkaamassa?? Mulla ei toimis koko touhu. Mä otan todella loukkaavana ton äpärä sanan :x Varsinkin kun tuo ei tunnu tietävän sanan merkitystä |O

joo
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Luulin että mieheni tottuu lapseen mutta ei.Meillä yhteinen lapsi joten vaikea lähteä.
Päivästä toiseen, viikosta toiseen.. Tää asia selkeesti vaivaa sua enemmän kuin annat ymmärtää. Pärjäät varmasti paremmin ilman tuollaista miestä.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja nap:
Miksi ihmeessä olet tuollaisen kanssa? Minä en suostuisi siihen, etten lastani näkisi. Olen kovalla työllä ja tuskalla muksuni tänne maailmaan saanut niin en todellakaan aijo hylätä heitä missään tilanteessa.
Peesi. Lapset tärkeimpiä. Kuspää ukot mäkeen.

Mitään mistään tiedä, mutta kyllä toi kertoo mun mielestä siitä, että miehellä on pahoja itsetunto-ongelmia tai sitten ei arvosta sinua yhtään. Puolison kunnioitus olis hirveän tärkeää puolin ja toisin, enkä voi omallakaan kohdalla sillä kehuskella....

vieras
No se ei olis oikein meidän yhteistä lasta kohtaan jos sen isän jättäisin asia ei ole helppo ja olen useasti keskustellut mutta se ei auta.
No sit keskustelet vielä uudestaan lisää ja lisää. Varaa aika parisuhde. tai perheneuvonnasta esim. seurakunnalta tai Väestöliitolta tms. Onko miehesi mustasukkainen tai väkivaltainen? Jotenkin sopisi kuvaan...
On tosiaan yhteisen lapsen etu, että saatte asianne selvitettyä ja suhteenne kuntoon. Mutta miehesi on ymmärrettävä tämä asia. Ällöttävä nilkki.

joo
No se ei olis oikein meidän yhteistä lasta kohtaan jos sen isän jättäisin asia ei ole helppo ja olen useasti keskustellut mutta se ei auta.
Sä raivostutat mua nyt jo tosi paljon, provo koko juttu. Monesko samanlainen ketju tää on?
Sä teet väärin molempia lapsiasi kohtaan kun olet tuollaisen idiootin kanssa, itsekunnioituksestasi puhumattakaan. Hanki apua, tee se jo tänään.

vieras
Ei ole väkivaltainen eikä mustasukkainen mutta ei mihinkään parisuhdeneuvontaan halua ja olen keskustellut asiasta ei muuta mielipidettään eikä koskaan tule muuttamaan.
Hah, on selkeästi mustasukkainen sun aiemmasta liitosta. Ja siitä liitosta on hedelmä todisteena. Mitäs sä oikein ajattelit tehdä, jos mies ei muuta mielipidettään? Ihan ok vai?

no ihansama
Ei ole väkivaltainen eikä mustasukkainen mutta ei mihinkään parisuhdeneuvontaan halua ja olen keskustellut asiasta ei muuta mielipidettään eikä koskaan tule muuttamaan.
No mitäs tässä taas jahkaamaan. Pyörittelyksi mennee.

Sä voit silti pitää pääsi ja nähdä lastasi kun haluat. Älä ainakaan alistu miehes mielipiteille. Se on hänen häpeänsä jos ei suostu tajuamaan että sulla on lapsi jolla täysoikeus äitiinsä.

Yhteistyössä