Laitahan nyt lapsesi etusijalle, ja rakenna heidän kanssaan yhteinen elämä. Kurjaa mallia mies antaa tälle teidän yhteiselle lapselle. Todella surullista tämän esikoisesi takia. Kuinkahan sisarusten suhde voi..?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Luulin että mieheni tottuu lapseen mutta ei.Meillä yhteinen lapsi joten vaikea lähteä.
Ehkä parempi esikoisellesi ettei joudu tuollaisen äidin kanssa kasvamaan. Sääli silti.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ajan kanssa ajattelin hyväksyä sen tosiasian ettei hyväksy edellistä lasta muutakaan en voi.
Aina on mahdollisuus. Tulkaa vaikka meille. Tosi kurjaa ettei sisarukset voi olla tekemisissä. Mun mielestä suurempaa voimavaraa ei ole kuin perhe ja läheiset.Alkuperäinen kirjoittaja ap:No mulla ei ole mahdollisuuksia lähteä ja haluan että nykyisellä lapsellamme on perhe.Ei heillä suhdetta ole eikä tule olemaan.
Lasteni vuoksi itse tekisin ihan mitä vaan!!Alkuperäinen kirjoittaja ap:No mulla ei ole mahdollisuuksia lähteä ja haluan että nykyisellä lapsellamme on perhe.Ei heillä suhdetta ole eikä tule olemaan.
?? jos kumppani on mulkku niin mitä vaikeeta tossa enään on??Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ei ole helppo lähteä kun on yhteinen lapsi.
No ei tietenkään ole helppoa. Mutta tapaatko siis sitä sun etälasta ollenkaan kun käsitin että mies ei siitä tykkää et tapaat lastasi?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ei ole helppo lähteä kun on yhteinen lapsi.
On, avaat oven ja menet. Ei tarvitse edes taaksepäin katsoa, häntä pystyyn ja kohti uutta, PAREMPAA elämää.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ei ole helppo lähteä kun on yhteinen lapsi.
Kuule ei ole oikein teidän yhteistä lasta kohtaan sekään , että miehesi kutsuu lapsenne sisko/velipuolta äpäräksi! Miten voit sallia tuollaisen!!??Alkuperäinen kirjoittaja ap:No se ei olis oikein meidän yhteistä lasta kohtaan jos sen isän jättäisin asia ei ole helppo ja olen useasti keskustellut mutta se ei auta.
Ei siihen tuollaista "miestä" tarvita. Vai oletko tosiaankin valmis hyväksymään tuollaisen kohtelun? Kuinka tärkeä sinun esikoisesi voi olla sinulle..näyttää ettei kovinkaan tärkeäAlkuperäinen kirjoittaja ap:No mulla ei ole mahdollisuuksia lähteä ja haluan että nykyisellä lapsellamme on perhe.Ei heillä suhdetta ole eikä tule olemaan.
Miksi sitten valitat?Alkuperäinen kirjoittaja ap:No en aio lähteä koska hyvä isä yhteistä lastamme kohtaan eikä yhteinen lapsemme tiedä että mulla on toinen lapsi eikä ole koskaan mitään kuullut.Enkä tapaisi edellisestä liitosta olevaa lasta kuin 1krt vuodessa vaikka täältä lähtisin joten en näe että sen takia kannattaa perhettä rikkoa.
Selvä homma tämä selittikin kaiken. Enpä sympatisoi sinua sen enempää enkä tuhlaa aikaa tähän ketjuun kirjoittamiseen. :/ hyh mikä tyyppi olet.Alkuperäinen kirjoittaja ap:No en aio lähteä koska hyvä isä yhteistä lastamme kohtaan eikä yhteinen lapsemme tiedä että mulla on toinen lapsi eikä ole koskaan mitään kuullut.Enkä tapaisi edellisestä liitosta olevaa lasta kuin 1krt vuodessa vaikka täältä lähtisin joten en näe että sen takia kannattaa perhettä rikkoa.
Onpa outoa, että teet ongelman (provon?) sellaisesta, joka ei sitä oikeasti ole. Minä ainakin äitinä menisin ja tapaisin sitä etälastani sen kerran vuodessa, jos ei enemmästä ole kyse ja siihen saisi nykyinen ukko (mulkku) tyytyä. Ei kai tuon takia tartte erota? Lisäksi antaisin ukolle pataan, jos nimittelisi lastani yhtään miksikään.Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Miksi sitten valitat?Alkuperäinen kirjoittaja ap:No en aio lähteä koska hyvä isä yhteistä lastamme kohtaan eikä yhteinen lapsemme tiedä että mulla on toinen lapsi eikä ole koskaan mitään kuullut.Enkä tapaisi edellisestä liitosta olevaa lasta kuin 1krt vuodessa vaikka täältä lähtisin joten en näe että sen takia kannattaa perhettä rikkoa.
No ehkäpä sillä on nyt hyvät ja rakastavat vahemmat siellä missä asuu tällä hetkellä.Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:Miten surullista että esikoisesi ei ole saanut syntyä hyvälle ja rakastavalle äidille.
Toivon kovasti.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No ehkäpä sillä on nyt hyvät ja rakastavat vahemmat siellä missä asuu tällä hetkellä.Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:Miten surullista että esikoisesi ei ole saanut syntyä hyvälle ja rakastavalle äidille.