mieheni petti minua eilen

  • Viestiketjun aloittaja en jaksa enää
  • Ensimmäinen viesti
en jaksa enää
hän ei tullut kotiin.. laittoi vaan viestiä että bepopissa ollut fritsun imemiskilpailu johon hän osallistunut ja siksi ei tuu enää kotiin eikä anna itelleen ikinä anteeksi..

oon raskaana kuudennella kuulla..
 
en jaksa enää
Miten tästä selviää? olen lähdössä tämän kaverin kämpille jossa mies muka on. en tä jos se on tuonut sietä naapurikaupungista naisen sinne mukanaan..? pelkään konfliktia
 
Alkuperäinen kirjoittaja en jaksa enää:
Miten tästä selviää? olen lähdössä tämän kaverin kämpille jossa mies muka on. en tä jos se on tuonut sietä naapurikaupungista naisen sinne mukanaan..? pelkään konfliktia
Mä joskus kuskasin exän kaveria, ja myöhemmin mies kerto että on tämän naisen kanssa mua pettänyt. Tuli vähän hyväkskäytetty olo!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ....:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Kaiken näköisiä miehiä sitä lapsille isiksi valitaankin... :(
peesi. Miehesi petti sinua eilen ja sinä toivottavasti jätät hänet tänään tai et ainakaan ota takaisin jos yrittää.
Just joo. Asioilla on aina enemmän kuin yksi puoli. Ja vaikeuksistakin voi päästä yli, aina ei ole tarpeen luovuttaa.
 
no mä sain ex:n kiinni pettämisestä sillä että ajo mun autolla ylinopeutta kameraan.. vieras akka etupenkillä. poiliisikin kysy että tunnenko mä sen kuljettajan niin empä voinu muuta sanoa kun että joo tunnen mutta olis kiva tietää kuka toi akka on.
 
kolmen äiti
Mun mies jos rupeais juoksentelemaan öitä kuppiloissa, niin vois mun puolesta juostakin...vaan ei olis asiaa enää kotiin. On se jännä et noita keskenkasvusia ketaleita tuntuu riittävän...
 
Kutistunut
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
Mun mies jos rupeais juoksentelemaan öitä kuppiloissa, niin vois mun puolesta juostakin...vaan ei olis asiaa enää kotiin. On se jännä et noita keskenkasvusia ketaleita tuntuu riittävän...
Eikö miehesi saa käydä lainkaan baarissa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
Mun mies jos rupeais juoksentelemaan öitä kuppiloissa, niin vois mun puolesta juostakin...vaan ei olis asiaa enää kotiin. On se jännä et noita keskenkasvusia ketaleita tuntuu riittävän...
Eikö miehesi saa käydä lainkaan baarissa?
Ei tietenkään! :saint: Mies on pallo jalassa kotona! :D
 
kolmen äiti
Me ollaan tiettyjen tapahtumien takia sovittu, että jos mennään baariin ni mennään yhes... miehellä ei oo minkään sortin kontrollia sillon ku ottaa...tuli aina konttaamalla kotiin... se on hyvin helppoa tehdä päätös, joko on yksin tai sitten perheensä kanssa. Jos se kuppiloissa juokseminen on kaikkea muuta tärkeempää, ni asiat ei voi kovin hyvin olla....
Ja voihan sitä naureskella noilla pallo jalassa jutuilla... mut meidän perheessä nää päätökset on tehty ihan siltä pohjalta, et ei tästä elämästä tulis muuten yhtään mitään...minä tiedän sen ja niin tietää myös mun mieskin...
 
Kutistunut
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
Me ollaan tiettyjen tapahtumien takia sovittu, että jos mennään baariin ni mennään yhes... miehellä ei oo minkään sortin kontrollia sillon ku ottaa...tuli aina konttaamalla kotiin... se on hyvin helppoa tehdä päätös, joko on yksin tai sitten perheensä kanssa. Jos se kuppiloissa juokseminen on kaikkea muuta tärkeempää, ni asiat ei voi kovin hyvin olla....
Ja voihan sitä naureskella noilla pallo jalassa jutuilla... mut meidän perheessä nää päätökset on tehty ihan siltä pohjalta, et ei tästä elämästä tulis muuten yhtään mitään...minä tiedän sen ja niin tietää myös mun mieskin...
No hyvä, että ootte yhdessä asiasta sopineet =) Fiksua :flower:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Just joo. Asioilla on aina enemmän kuin yksi puoli. Ja vaikeuksistakin voi päästä yli, aina ei ole tarpeen luovuttaa.
Näin on! Aina hyväuskoisia naisia piisaa...
Miten niin hyväuskoisia? Säkö olet sitä mieltä, että jos pettää niin ero? Etkö oikeasti ole tietoinen, ettei kaikki ole niin ehdottomia?
 
ällöttävä
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Just joo. Asioilla on aina enemmän kuin yksi puoli. Ja vaikeuksistakin voi päästä yli, aina ei ole tarpeen luovuttaa.
Näin on! Aina hyväuskoisia naisia piisaa...
Mitäs se Timppa täällä kukkoilee, ei susta tee hyvää isää se, että sinä täällä palstalla pyörit. Ole ennemmin sekin aika lastesi kanssa.
 

Yhteistyössä