Mieheni petti minua

  • Viestiketjun aloittaja aloittaja
  • Ensimmäinen viesti
aloittaja
tuntuu et mä repeen tän pahan olon kanssa. miks pitää varatuille miehille järjestää tuollaista paskaa? tahallaan halutaan ihmisten perheet tuhota kun ainahan joku osallistuu
 
kalkkis
Mä laskisin tommosen jo pettämiseks, joten en missään nimessä hyväksyisi mieheltä tuollasta käytöstä, ja se kyllä hyvin tietää sen. Jo suhteen alussa tein pelisäännöt selväks ja sanoin että ota tai jätä. Pitää aikuisella miehellä olla sen verran itsehillintää humalassakin ettei mene imeskelemään edes minkään mukahauskan kilpailun varjolla muita naisia. Ja ennenkaikkea KUNNIOITUSTA omaa puolisoa kohtaan.
 
hauskaa lauantaita
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Jotenkin alkaa toistamaan itseään tämä aloittaja...http://kaksplus.fi/keskustelu/t1329681
Nää kaikki aiheet nykyään samanmooisia. Tllättäen raskaana puolessa välissä, ehkäisy pettänyt, kierukat katoavat. Raskaana peräjälkeen ja taas ja ukko löytää toisen tai muuten vain jättää.
Kaikki päin persettä ja vauvoja vain tulee.
Taitaa olla jollain tylsää?
 
hauskaa lauantaita
Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja:
nyt se kävi oven takana laittamassa avaimensa postiluukusta sisään.. eli loppu tästä tuli.. mä en jaksa tän surun kans.. tuntuu et kuolen
Hyvin joutaakin mennä! Taitaa olla tekosyy lähteä, ei vain halua totuutta sanoa kun vauvakin tulossa. Oisit potkassu onnenpotkun persuksille ja toivottanut hyvää matkaa:)
 

Yhteistyössä