A
ap
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja narikka83:miten voit jatkaa elämää miehen kans joka pettti sinut? meni sänkyyn toisen naisen kanssa! kunnioita itteäs etes vähän. ei tuomosta voi unohtaa, ja ihan varmasti pettää uuestan, ajan kysymys vain. mutta onnea perheeseen jossa ei voi luottaa elämän kumppaniin, tosi hyvä malli lapsille.
Koska elämä ei ole mustavalkoista. Ei ole olemassa vain oikeita ja vääriä ratkaisuja. Ja vain oikeita tapoja toimia tälläisissä tilanteissa. Tiedätkö miltä avioerotilastot näyttäisivät, jos kaikki olisivat samanlaisia luovuttajia? Ne näyttävät jo nyt siitä syystä huonoilta, koska hyvin monet ovat niitä luovuttajia.
Ja ei - se että pettää kerran niin ei tarkoita sitä, että tekisin sen uudelleen.
Ja tiedoksesi, että minä olen aina voinut luottaa kumppaniini. Minä olen ollut se joka kaikissa aiheeseen liittyvissä ketjuissa aina sanoo, että en ikipäivänä voisi kuvitella tai edes epäillä mieheni pettävän. Kuitenkin kävi näin, 14 vuoden jälkeen. Uskon nyt, että se voi käydä kenelle tahansa.
Mutta minä en siis tullut ruotimaan tänne tätä asiaa. Me olemme päätöksemme tehneet ja elämme sen mukaan.