T
tämmöstä tänne
Vieras
On syntymäpäiväni. Olen monta kertaa miehelleni harmitellut, kun tekisi mieli mennä jalkahoitoon, kasvohoitoon ja kampaajalle, mutta kotihoidontuki on niin armottoman pieni, ettei ole varaa. Sanoin hänelle jo aikaa sitten ihan suoraankin, että jos jotenkin tahdot muistaa synttäripäivänä, niin lahjakortti olisi erittäin ihana juttu. Myöskin polkupyörästä olen haaveillut...
Tänään aamulla hän sitten antoi minulle Nomination käsikoruun palan... En hirveästi edes koko rannerenkaasta pidä ja se on laatikossa paljon. Että näin meni tavallaan ihan hukkaan reilu 50e
Tiedän, turha valittaa: Toiset eivät saa synttärilahjaa ollenkaan, mutta pointti on siinä, että jos rahaa on vähän, pitäisi sitä käyttää oikein. Ja kotiäitinä olisi ollut ihana saada omaa-aikaa hemmottelun merkeissä. Ja pääästä pyöräilemään...
Tämä taas todistaa sen, ettei mieheni kuuntele minua.
Tänään aamulla hän sitten antoi minulle Nomination käsikoruun palan... En hirveästi edes koko rannerenkaasta pidä ja se on laatikossa paljon. Että näin meni tavallaan ihan hukkaan reilu 50e
Tiedän, turha valittaa: Toiset eivät saa synttärilahjaa ollenkaan, mutta pointti on siinä, että jos rahaa on vähän, pitäisi sitä käyttää oikein. Ja kotiäitinä olisi ollut ihana saada omaa-aikaa hemmottelun merkeissä. Ja pääästä pyöräilemään...
Tämä taas todistaa sen, ettei mieheni kuuntele minua.