mieheni on ihastunut toiseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Tämä toinen nainen on mieheni työkaveri, mies puhuu hänestä usein, he tapaavat töiden ulko
puolella viikottain (kahvilla jne.), tämä nainen on lapsemme kummi..

Kun olen asiasta kiusoitellut niin mieheltä on päässyt leveä hymy ja kääntää asian minun musta
sukkaisuuteeni. Kotona usein kiukuttelee minulle, ulkonäöstäni on nälvinyt kun olen hiljattain synnyttänyt
ja maha roikkuu.. Seksiä ruinaa jatkuvasti ja suuttuu kun minä en halua. Kai sitä vituttaa kun oma vaimo
on väsynyt pikkuvauvan äiti ja vauvassa kiinni.

Mua vaivaa asia yhä enemmän, enkä voi kellekkään tästä puhua. Enkö nyt näe totuutta vaikka
se on suoraan nokan edessä??!

[QUOTE="vieras";27592314]Se leveä hymy jäi mua ihmetyttämään, kertoo aika paljon..[/QUOTE]

niin minuakin.. Tuli oikeen paha olo koska minä muistan sen hymyn kyllä.. Vaikka sitä en alkuhuuman jälkeen olekkaan nähnyt.. Jotenkin se on niin selvää että jotain olis, mutta mieheni kuuluu niihin joista kukaan ei sellaista uskois.. Tietysti ihastumisesta on vielä matkaa pettämiseen

[QUOTE="lisko";27592330]Saattaa ollakin ihastunut. Mutta mitä sitten? Ei se tarkoita, että harrastavat seksiä keskenään.[/QUOTE]

ei tietenkään. Mutta tykkäisitkö itse jos sun mies kävisi ihastuksensa kanssa kahvilla, istumassa iltaa, yöelämässä, tekstailisi päivittäin ja kaiken päälle tekevät töitä yhdessä!

[QUOTE="vieras";27592364]ei tietenkään. Mutta tykkäisitkö itse jos sun mies kävisi ihastuksensa kanssa kahvilla, istumassa iltaa, yöelämässä, tekstailisi päivittäin ja kaiken päälle tekevät töitä yhdessä![/QUOTE]

No en tiedä tykkäisinkö, mutta en ole varma olisiko minun asiani rajata miehen menoja tai tunteita. Eri asia olisi, jos mies istuu kahvilla jne kun kaipaisin häntä väsyneenä kotiin auttamaan vauvan hoidossa tms. Mutta jos aikataulullisesti on ok, että mies käy ihmisten ilmoilla, niin miksi ei voisi käydä vaikka ihastuksensa kanssa. Jonkun kurjan ihmisenkö kanssa pitäisi mennä? Kyllä säkin vielä huomaat, että ihastut tai ainakin pidät joistain ihmisistä enemmän kuin toisista. Ja haluat viettää sellaisten ihmisten kanssa aikaakin enemmän kuin joidenkin muiden. Jos nää kahvilla käynnit on tekosyy jollekin muulle toiminnalle, on sitten eri asia.

[QUOTE="lisko";27592424]No en tiedä tykkäisinkö, mutta en ole varma olisiko minun asiani rajata miehen menoja tai tunteita. Eri asia olisi, jos mies istuu kahvilla jne kun kaipaisin häntä väsyneenä kotiin auttamaan vauvan hoidossa tms. Mutta jos aikataulullisesti on ok, että mies käy ihmisten ilmoilla, niin miksi ei voisi käydä vaikka ihastuksensa kanssa. Jonkun kurjan ihmisenkö kanssa pitäisi mennä? Kyllä säkin vielä huomaat, että ihastut tai ainakin pidät joistain ihmisistä enemmän kuin toisista. Ja haluat viettää sellaisten ihmisten kanssa aikaakin enemmän kuin joidenkin muiden. Jos nää kahvilla käynnit on tekosyy jollekin muulle toiminnalle, on sitten eri asia.[/QUOTE]

en kiellä ihastumasta, en rajoita enkä puutu menoihinsa, mutta kyllä minusta pitää himmailla
jos huomaa ihastuneensa eikä hakeutua kaikin keinoin sen ihmisen lähelle. Olen ihastunut suhtedmme
aikana kyllä, koskaan ei ole tullut mieleen että olisin alkanut näille kohteille soittelemaan ja viettämään
aikaa :o

Älä nyt! Tuhoat tuolla suhteesi, oli sitten syytä tai ei. Kysy mieheltä suoraan, kerro miten huonolta sinusta tuntuu. Jatkuva mustasukkaisuus tuhoaa kummankin osapuolen.

Ja se leveä hymy...voi alkaa myös naurattaa tuollainen tilanne, että epäillään itselle mahdottomasta asiasta. Tai on voinut hymyilyttää pelkästään se että sinä siinä tivaamassa.

Miehen arvostelut sinun ulkonäöstäni saisi kyllä loppua heti. Sanoa saa, muttei olla ilkeä.

[QUOTE="...";27592494]Älä nyt! Tuhoat tuolla suhteesi, oli sitten syytä tai ei. Kysy mieheltä suoraan, kerro miten huonolta sinusta tuntuu. Jatkuva mustasukkaisuus tuhoaa kummankin osapuolen.

Ja se leveä hymy...voi alkaa myös naurattaa tuollainen tilanne, että epäillään itselle mahdottomasta asiasta. Tai on voinut hymyilyttää pelkästään se että sinä siinä tivaamassa.

Miehen arvostelut sinun ulkonäöstäni saisi kyllä loppua heti. Sanoa saa, muttei olla ilkeä.[/QUOTE]

No enpä tiedä olenko edes mustasukkainen, haluaisin vaan tietää totuuden. Tuntuu että meidän
suhde on jo ns. kuollut kaiken arvostelun ym seurauksena.. Tai siis, jos lasta ei olisi niin musta
vilkkuis vaan perävalot enään.. :(

Miksi naiset antaa kohdella itseään noin epäkunnioittavasti? Juu, ei haluta rajoittaa miehen menemisiä, mutta herranen aika ne lapset on kuitenkin yhteisiä! Molemmilla on vastuu lapsista ja siitä että lapset saavat asua ehjässä kodissa.

[QUOTE="vieras";27592514]No enpä tiedä olenko edes mustasukkainen, haluaisin vaan tietää totuuden. Tuntuu että meidän
suhde on jo ns. kuollut kaiken arvostelun ym seurauksena.. Tai siis, jos lasta ei olisi niin musta
vilkkuis vaan perävalot enään.. :([/QUOTE]

No siis tässäpä se todellinen ongelma tuli! Teillä on vaihtoehtoina joko koittaa hoitaa ja parantaa parisuhdettanne tai sitten kannattanee lopetella nuo miettimiset, että onko mies ihastunut toiseen....jo ihan senkin takia että sun kannattaa etsiä muuta elämääsi, jos homma ei kertakaikkiaan toimi. Koska teillä on lapsia, yrittäkää kaikkenne.

Tuntuu että yritän yksin eikä toinen halua, tai ennemminkin mies on sitä mieltä että kaikki on ihan hyvin(?). Ei varmasti myönnä mitään ihastumista, ei ikinä. Mulle se ihastuminen olisi vain viimeinen niitti, se olisi vähän kuin päälle sylkäisy.

Yhteistyössä