[QUOTE="vieras";22893081]Mulla oli tuollainen poikaystävä, että se kertoi ihastuneensa siihen ja siihen, mutta mitään ei ollut tapahtunut. No meille tuli sitten ero kun hän lähti ja onneksi näin kävikin. Jotenkin vain olin siinä suhteessa. Eipä saanut mies sitten naista-ilmeisesti jotain näistä joihin ihastui ja yritti takaisin useita kertoja, mutta eipä olisi enää vähää kiinnostanut. Ei jätkällä järkee päässä olla sanomatta, että on ihastunut vaikka työkaveriinsa. Pitäisikö minunkin kertoa miehelleni jos mielestäni ihastuisin johonkin, mutta siis vaan katsoisin aah-kuinka ihana mies? Toki sitä joskus ajattelee jostain kuinka ihana mies mutta ei siis seksuaalisesti tms. vaan siksi että pitää tätä huipputyyppinä kuten pitäisi jotain naistakin.[/QUOTE]
Mulla oli kanssa edellinen poikaystävä tätä samaa sorttia, että ihastui tosi helposti toisiin naisiin. Seurusteltiin alle vuosi, mutta sinä aikana hän ehti ihastua tiettävästi ainakin kolmeen eri naiseen, kaksi näistä oli vielä mun kavereita. Tosi vaikeaa tollasen kanssa oli olla, koko ajan oli olo, etten riitä sellaisena kuin olen, vaan jatkuvasti tän miehen piti olla etsimässä jotain parempaa ja mahtavampaa rakkauden tunnetta. Periaatteessa meilläkin oli kaikki ihan kunnossa, suhde tuore jne. mutta hänelle ei vaan arki riittänyt, vaan suhteen olisi pitänyt koko ajan tarjota huumaavaa tunteiden paloa ja uutuuden viehätystä. Loppuvaiheessa tää mies sitten ihastui just työkaveriinsa, joka oli kihloissa, no se ei exääni paljoa estänyt viestittelemästä tälle naiselle. Hirvittävän raastavaahan kumppanin ihastuminen toiseen on, onneksi tuli ero.