Mieheni on ihastunut toiseen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Matto alta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Matto alta

Vieras
Miten ihmeessä tästä selvitään vai selvitäänkö? Mies myönsi ihastuneensa työkaveriinsa, eikä saa häntä mielestään. Mitään ei heidän välillään ole tapahtunut eikä mies tiedä naisen tunteista tai ylipäätään onko tuo kiinnostunut miehestäni. Haluaisi kuitenkin jatkaa kanssani, muttei voi olla ajattelematta tuota toista naista. Meillä kaksi pientä lasta ja minä haluaisin jatkaa avioliittoamme, mutta pelkään koko ajan milloin mieheni ilmoittaa, että lähtee selvittämään toisen tunteet häntä kohtaan. Mitä tässä nyt voi tehdä???? Onko kukaan selviytynyt vastaavasta?

Meillä on molemmat ihastuneet ulkopuoliseen kerran tai pari. Selvitty on, mitenkään ei ihastumisten suhteen olla edetty ja mies on unohtanut ihastuksensa, mulla vieläkin välillä mielessä/unelmissa.
Voi olla että ihastutaan vielä jatkossakin, minkäs sille voi.

Minä kyllä odottelisin (varmaan aika paniikissa) kuinka tuossa käy. Todennäköisimmin ihastus menee ohi, sattuuhan noita. Ja jos siitä jotain vakavampaa kuitenkin tulisi, miettisin sitä sitten. Voimia sinulle!

Mäkin ehdottaisin taukoa. Sen aikana mies kyllä huomaa, että kumpi kiinnostaa ihan oikeasti. Tunteilleenhan ei mitään voi, mutta en suostuisi olemaan saman katon alla miehen kanssa, joka ajattelee toista naista.

En kyllä lähtisi tekemään mitään ratkaisuja vielä tässä vaiheessa. Eihän tuo toinen nainen ilmeisesti edes tiedä miehesi ajatuksista, puhumattakaan siitä että olisi hänestä kiinnostunut. Kannattaa ottaa ihan rauhallisesti.

mä ihastuin toiseen puoli vuotta ennen häitä, ja meillä kyllä tämä toinenkin tiesi mun tunteet ja oli vieläpä samoilla linjoilla. Hänkin oli parisuhteessa. Päätimme sitten kuitenkin jatkaa omilla tahoillamme, koska halusin olla kyllä oikeasti mieheni kanssa. Tuo puolivuotta oli tuskaa ja vei ihmeen kauan ennenkuin pääsin pahimmasta yli ja varmaan omalla miehellä, että pääsi tästä yli, mutta nyt on oltu kolme vuotta naimisissa, toinen lapsi tulossa ja hyvin menee. Edelleen mulle joskus useammin joskus harvemmin tulee tuo mies mieleen ja ajatus entä jos, mutta en todella voisi kuvitellakaan oikeasti enää lähteväni tästä. Tuo toinen on nykyään eronnut... Kyllä suhde kantaa jos sen on tarkoitus! Rehellisyys on hyvä pohja ja se teillä tuntuu olevan kunnossa kun miehesi kanssa olette tuosta puhuneet!

Mulla oli tuollainen poikaystävä, että se kertoi ihastuneensa siihen ja siihen, mutta mitään ei ollut tapahtunut. No meille tuli sitten ero kun hän lähti ja onneksi näin kävikin. Jotenkin vain olin siinä suhteessa. Eipä saanut mies sitten naista-ilmeisesti jotain näistä joihin ihastui ja yritti takaisin useita kertoja, mutta eipä olisi enää vähää kiinnostanut. Ei jätkällä järkee päässä olla sanomatta, että on ihastunut vaikka työkaveriinsa. Pitäisikö minunkin kertoa miehelleni jos mielestäni ihastuisin johonkin, mutta siis vaan katsoisin aah-kuinka ihana mies? Toki sitä joskus ajattelee jostain kuinka ihana mies mutta ei siis seksuaalisesti tms. vaan siksi että pitää tätä huipputyyppinä kuten pitäisi jotain naistakin.

musta kyllä kuulostaa erikoiselta semmoinen rehellisyys, kun kerran kohteenkaan tunteista ei ole tietoa. täälläkin moni jo jakaisi lusikoita vaikka ihastus nyt on vaan sitä, ja lämpimikseenkin tylsässä työssä ihastuu.

Voi miesparka kun tunnusti tuollaista, etenkin, jos ei ole tarkoituskaan että tämän ihastuksen kanssa edettäisiin pidemmälle. Jokainen ihastuu joskus, tunteilleen ei mitään voi, ja vaikeaa on ihastuksen kohdetta unohtaakaan, jos päivittäin tätä töissä näkee. Se taas on aivan eri asia tekeekö jotain konkreettista, antaa ihastuksen johtaa tapailuun ja pettämiseen, mutta se on tahdosta kiinni. Parempi olisi pitää viaton ihastuminen omana tietonaan ja pitää huoli, ettei anna tunteilleen liikaa valta ja mokaa parisuhdettaan.

[QUOTE="vieras";22893081]Mulla oli tuollainen poikaystävä, että se kertoi ihastuneensa siihen ja siihen, mutta mitään ei ollut tapahtunut. No meille tuli sitten ero kun hän lähti ja onneksi näin kävikin. Jotenkin vain olin siinä suhteessa. Eipä saanut mies sitten naista-ilmeisesti jotain näistä joihin ihastui ja yritti takaisin useita kertoja, mutta eipä olisi enää vähää kiinnostanut. Ei jätkällä järkee päässä olla sanomatta, että on ihastunut vaikka työkaveriinsa. Pitäisikö minunkin kertoa miehelleni jos mielestäni ihastuisin johonkin, mutta siis vaan katsoisin aah-kuinka ihana mies? Toki sitä joskus ajattelee jostain kuinka ihana mies mutta ei siis seksuaalisesti tms. vaan siksi että pitää tätä huipputyyppinä kuten pitäisi jotain naistakin.[/QUOTE]

Mulla oli kanssa edellinen poikaystävä tätä samaa sorttia, että ihastui tosi helposti toisiin naisiin. Seurusteltiin alle vuosi, mutta sinä aikana hän ehti ihastua tiettävästi ainakin kolmeen eri naiseen, kaksi näistä oli vielä mun kavereita. Tosi vaikeaa tollasen kanssa oli olla, koko ajan oli olo, etten riitä sellaisena kuin olen, vaan jatkuvasti tän miehen piti olla etsimässä jotain parempaa ja mahtavampaa rakkauden tunnetta. Periaatteessa meilläkin oli kaikki ihan kunnossa, suhde tuore jne. mutta hänelle ei vaan arki riittänyt, vaan suhteen olisi pitänyt koko ajan tarjota huumaavaa tunteiden paloa ja uutuuden viehätystä. Loppuvaiheessa tää mies sitten ihastui just työkaveriinsa, joka oli kihloissa, no se ei exääni paljoa estänyt viestittelemästä tälle naiselle. Hirvittävän raastavaahan kumppanin ihastuminen toiseen on, onneksi tuli ero.

Typerä kun kertoi sulle. Mä ihastun aina keväisin enemmän tai vähemmän johonkin lapsen opettajaan, naapuriin, kunto-ohjaajaan, bussikuskiin... :D Ohi menee. Ja silloin se oma mies on kultaakin kalliimpi, maailman rakkain ja ihanin mies. En vois loukata sitä kertomalla kuinka hyvännäköinen mies tuli vastaan kunto-salilla. Pettämistä en ole koskaan edes harkinnut ja jos ikinä fyysiselle tasolle ihastukset menee, tiedän kyllä mitä sitä ennen pitää tehdä. Mut tuskin koskaan näin käy.

Yhteistyössä