Mieheni mielipide: Olen tyly ja paska äiti.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja justjuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

justjuu

Vieras
Kun en jaksa aina hymyillä, päivästä toiseen, kuunnellen taaperon uhmaa ja kitinää. Ja olen huono äiti, kun joskus saatan sanoa suoraan enkä jaksa kiinnittää huomiota jokaiseen kitinään. Se siis mieheni mielipide. Kiitos ja anteeksi!!! PRKL.

Älä välitä, kyllä sä oot hyvä äiti. En minäkkään aina jaksa kuunnella taaperon uhma kiukutteluu. Miehet ne ei vaan ymmärrä, niillä kun on putkiaivot!

Eron jälkeen olen ollut vielä huonompi,paskempi,itsekkäämpi,juopompi ja huoraavampi.
Vuosikausia kun olen tätä kuunnellut päätin että seuraava inahdus kun mua äitinä arvostelee niin lapset muuttaa sille asumaan ja saa hoitaa ne ihan itse.

Alkuperäinen kirjoittaja sellasta se on:
Älä välitä, kyllä sä oot hyvä äiti. En minäkkään aina jaksa kuunnella taaperon uhma kiukutteluu. Miehet ne ei vaan ymmärrä, niillä kun on putkiaivot!

Niin, ja kun tuokin töissä koko päivän, aamu viideltä lähtee ja tulee puol 4 niin kestääkin hetken kuunnella hyvillä mielin, ennenku taas lähtee harrastuksiinsa!

Sitten se kehtas vielä sanoa, että "Eilen kuului radiossa sellanen juttu, että ne ihmiset joille on huudettu lapsena, huutaa myös omille lapsilleen" Ja mies tietää mun lapsuuden taustan, johon on sisältynyt huutoa, lyöntejä, pahoinpitelyä ja henkistä väkivaltaa, niin miten hemmetissä KEHTAA tulla sanomaan, että musta tulee, tai että mä olen samanlainen!!! Mä en ikinä, EN IKINÄ tekis mun lapselle mitään pahaa!!! Tuo kommentti sai mut äsken itkemään :( Ei mene täällä hyvin nyt.

Meillä ei ole suoraan sanonu, mutta kyllä vinkuu kaikesta jos ei ole ruoka valmiina kun tulee töistä tai talo siisti. Itse on n. 15h/vrk poissa kotoa (tuskin siis näkee lapsia hereillä ) ja minä 1v ja 2,5v lasten kanssa kotona joten en voi ottaa hänen vikinöitä tosissaan kun eihän se voi tietää mistä puhuu..

Anna mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos :D Lähde viikonloppulomalle ja jätä mies lasten kanssa pariksi päiväksi, josko muuttuis ääni kellossa ja saisit itsekin rentoutua.

Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Anna mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos :D Lähde viikonloppulomalle ja jätä mies lasten kanssa pariksi päiväksi, josko muuttuis ääni kellossa ja saisit itsekin rentoutua.

Voi kun oliskin rahaa lähteä johonkin, olisin jo menossa! Tulisin kyllä varmaan aika pian kuitenkin takaisin, koska tulis niin kova ikävä, TYTTÖÄ, ei miestä. Ennemminkin varmaan olisin loman tarpeessa tuosta ukosta. Huoh! Vaikka välillä ottaa kitinä ja natina päähän, rakastan silti lastani yli kaiken.

Yhteistyössä