olen huono äiti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja menetetty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

menetetty

Vieras
En jaksa pitää kuria. En jaksa jatkuvaa huutoa, tappelua, kitinää ja jatkuvaa tyytymättömyyttä. Kokoajan pitää huomautella ole hiljempaa syö ruokas pese hampaat ja kuigenkaan kukaan ei tottele. Mä en jaksais muutaku maata apaattisena sohvalla. Mies nalkuttaa ja vihjailee että olen huono äiti vaimo jne.

:'(

Tutun kuuloista tekstiä. Äitinä ei ole aina helppoa - eikä vaimonakaan... Mutta sieltä väsymyksestä kuitenkin taas noustaan - kohti uutta päivää ja uusia voimia! :)

En jaksa pitää kuria. En jaksa jatkuvaa huutoa, tappelua, kitinää ja jatkuvaa tyytymättömyyttä. Kokoajan pitää huomautella ole hiljempaa syö ruokas pese hampaat ja kuigenkaan kukaan ei tottele. Mä en jaksais muutaku maata apaattisena sohvalla. Mies nalkuttaa ja vihjailee että olen huono äiti vaimo jne.

:'(

ei kukaan jaksa, mut äitien on pakko. Miesten on niin helppo nalkuttaa, tekis helvetti ite samat hommat mitä äidit niin näkis mitä se on joka päivä.

Mä nykyään aina joskus ajattelen vaan että antaa olla, ja sitten halaan lapsia. Tulee parempi olo, ja sitten ehkä taas jaksaa vähän. Ja jos ei ne hampaat sitten yhtenä iltana tulisikaan pestyä, niin onpahan halittu.

P.s et ole huono äiti, olet väsynyt äiti.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: MsGodDammit
Mä nykyään aina joskus ajattelen vaan että antaa olla, ja sitten halaan lapsia. Tulee parempi olo, ja sitten ehkä taas jaksaa vähän. Ja jos ei ne hampaat sitten yhtenä iltana tulisikaan pestyä, niin onpahan halittu.

P.s et ole huono äiti, olet väsynyt äiti.

Mä olen myös tehnyt noin, jos olen oikein väsynyt. Mutta meillä lapsi kyllä muistaa käyttää sitä sitten seuraavalla kerralla hyväkseen, eli kahta kovempi taistelu edessä sitten esim. seuraavana iltana. Mutta joskus vaan tarvitsee hetken hengähdyksen...

Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;28084473:
Miehesi on varmasti oikeassa vihjailuissaan

:O Sanoo miehet, jotka yleensä ei osallistu mihinkään lastenhoitoon, viihdyttämiseen, hankintoihin jne. Odottavat, että muija kantaa heille kaiken valmiina nenän eteen, samalla kun hoitaa lapsia ja käy töissä. Sieppaa tollaset lahopäiset paskanjauhajat. Sanokaa sitten, kun oikeesti teette lastenne eteen yhtä paljon kuin äidit. Muuten suksikaa hevon helvettiin valittamaan.

[QUOTE="juulia";28084669]Mä olen myös tehnyt noin, jos olen oikein väsynyt. Mutta meillä lapsi kyllä muistaa käyttää sitä sitten seuraavalla kerralla hyväkseen, eli kahta kovempi taistelu edessä sitten esim. seuraavana iltana. Mutta joskus vaan tarvitsee hetken hengähdyksen...[/QUOTE]

Joo, onhan se vähän noinkin. Mutta ehkä sit seuraavana iltana taas kestää sen eri tavalla :)

Miehellä on joku ruusuinen mielikuva perhe-elämästä. Akka siivoaa,pyykkää, keittää ruokaa, hoitaa kaikki lapset ja jokaisen kiukuttelun yms. kaikki pitäis aina olla tiptop, lasten pitäis aina olla kiltisti. nyt sitä vissiin vituttaa kun ei se sellaista olekaan. nytki pitäis korjata sen rikkinäiset kalsarit. niissä on enemmän reikiä ku kangast. on typerä kun heitin pois ruokalusikallisen perunamuusia. se olis pitänyt säästää, ruokaa kun ei saa heittää pois. se on mun vika kun keittiönkaapin ovi irtoaa pian saranoista. on muka mun vika minä oon sen rikkonut.. jep jep... uus keittiökalust.. oliskohan vika sen asentajassa..? mies sen itse asensi kun ei jaksanut odottaa asentajaa...

Miehellä on joku ruusuinen mielikuva perhe-elämästä. Akka siivoaa,pyykkää, keittää ruokaa, hoitaa kaikki lapset ja jokaisen kiukuttelun yms. kaikki pitäis aina olla tiptop, lasten pitäis aina olla kiltisti. nyt sitä vissiin vituttaa kun ei se sellaista olekaan. nytki pitäis korjata sen rikkinäiset kalsarit. niissä on enemmän reikiä ku kangast. on typerä kun heitin pois ruokalusikallisen perunamuusia. se olis pitänyt säästää, ruokaa kun ei saa heittää pois. se on mun vika kun keittiönkaapin ovi irtoaa pian saranoista. on muka mun vika minä oon sen rikkonut.. jep jep... uus keittiökalust.. oliskohan vika sen asentajassa..? mies sen itse asensi kun ei jaksanut odottaa asentajaa...

Älä vikise, ota opiksesi tästä

Yhteistyössä