Mieheni meni ja hävitti töissä sormuksen...

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
ail
Miun ukko hukkas kihlasormuksensa kerran ja sanoin sille että en mene sen kanssa naimisiin ennen kun löytää sormuksensa.Hää siis halus kovasti naimisiin .Mut hää hemmetti löyski sormuksen ja naimisiin mentiin (joo joo oltas menty muutenkin)

ap
kyllä varmaa jossain vaiheessa ostetaan kummallekkin uudet... Mutta ei varmaankaan ihan heti..jos vaikka sattuukin löytymään. Mutta täytyy nyt miettii pidänkö vai enkö pidä. tekisi mieli olla ns. ilkeä ja olla pitämättä, koska itse sen meni ja hävitti. Varmasti ei olisi hyvää tykännyt jos minä olisin omani johokin hävittänyt. Että jos sitten pidän sormusta, kun kummallakin taas on sormukset.

nina
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kyllä varmaa jossain vaiheessa ostetaan kummallekkin uudet... Mutta ei varmaankaan ihan heti..jos vaikka sattuukin löytymään. Mutta täytyy nyt miettii pidänkö vai enkö pidä. tekisi mieli olla ns. ilkeä ja olla pitämättä, koska itse sen meni ja hävitti. Varmasti ei olisi hyvää tykännyt jos minä olisin omani johokin hävittänyt. Että jos sitten pidän sormusta, kun kummallakin taas on sormukset.
no tuskin miehens tahallaan sitä hävitti. Miksi siis pitäisi olla ilkee toiselle. En ymmärrä....

vieras
Meillä kävi kerran samoin.

Kyse oli miehen ekasta työpäivästä naimisiinmenon jälkeen ja hävisi luontoon. Onneksi löytyi pitkän etsinnän jälkeen, mutta sen jälkeen sovittiin että mies laittaa sen sormeen vain jos ollaan lähdössä jonnekin ns isompiin juhliin. Kyllä ne tutut tietää muutenkin ja ei kai se sormus mitenkään asiaa muuta toisenlaiseksi? Musta on ainakin joskus kiva katsoa omaa sormusta ja muistella sitä päivää ja miestä :)

Fleur de la Cour
Ai kun toinen ei pidä sormusta niin sit ei toinenkaan saa pitää.. Pitänee sanoa miehelle, että ottaa pois sormesta, mulla kun ei enää aikoihin ole sormuksia sormissa ollut, töissä en saa pitää ja kotona en halua ja kun joskus johonkin menen ja koitan tunkea niitä sormiin niin yleensä en saa enää mahtumaan.

Yhteistyössä