mieheni käyttäytyy oudosti!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hämmentynyt"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="hämmentynyt";28785480]En nyt sitten mennyt penkomaan miehen tiliä.
Puhuin äsken puhelimessa kaverini kanssa ja kerroin tän oudon käyttäytymisen. Kaverini asuu ihan mieheni ex-vaimon lähellä ja oli kuulema koiraa lenkittäessä nähnyt meidän auton sen exän pihalla! Että näin...
Nyt miehen puhelin on viimeinkin päällä ja soitin ja kysyin että missä ovat. Sanoi että tällä hetkellä mäkkärissä ja tulevat kuulema kohta kotiin... En enää tiedä mitä pitäis uskoa :(
Meillä on ollut niin hyvä liitto ja arki on toiminut loistavasti. Miksi se haluis palata sen exän luo? Ja vieläpä noin kierosti!?[/QUOTE]

Koska olet epävarma ja kieroileva skitso?

[QUOTE="vieras";28785495]Koska olet epävarma ja kieroileva skitso?[/QUOTE]

No en kylläkään ole. Aina olen luottanut mieheeni mutta nää viime päivät se on käyttäytynyt niin oudosti että kyllä se vähän saa herätyskellot soimaan!

[QUOTE="hämmentynyt";28785480]Kaverini asuu ihan mieheni ex-vaimon lähellä ja oli kuulema koiraa lenkittäessä nähnyt meidän auton sen exän pihalla! Että näin...
[/QUOTE]

Eihän tässä sitten enää ole mitään epäselvää.

Ei oo miestä ja lasta vielä kuulunut... Prkl nyt kyllä meen kattoo sen tilin! Mä haluan varmisuksen tälle asialle ennen kun meen avaamaan suuni sille.

Miten voi olla että monta vuotta menee hyvin suhteessa ja yhtäkkiä toinen tekee noin? Ja lapsi vielä mukaan siihen! :(

[QUOTE="hämmentynyt";28785572]No mut miks se sit sano et menee kaupungille pojan kanssa vaikka oikeasti on siellä exällään? Ois se mulle voinu ihan rehellisesti sanoa että käy siellä naikkosen luona...[/QUOTE]

Ehkä siksi, että sä et välttämättä suhtaudu asiaan kovin kypsästi? Tässäkin ketjussa olet kutsunut miehesi exää "naikkoseksi" yms.

• Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
[QUOTE="hämmentynyt";28785572]No mut miks se sit sano et menee kaupungille pojan kanssa vaikka oikeasti on siellä exällään? Ois se mulle voinu ihan rehellisesti sanoa että käy siellä naikkosen luona...[/QUOTE]

Miksi sanot häntä naikkoseksi?

[QUOTE="hämmentynyt";28785561]Ei oo miestä ja lasta vielä kuulunut... Prkl nyt kyllä meen kattoo sen tilin! Mä haluan varmisuksen tälle asialle ennen kun meen avaamaan suuni sille.

Miten voi olla että monta vuotta menee hyvin suhteessa ja yhtäkkiä toinen tekee noin? Ja lapsi vielä mukaan siihen! :([/QUOTE]

Kävitkö nettipankissa vakoilemassa?

Tilillä käyty. Tänään sieltä on ainakin nostettu 300 e. mut ei ne kyl missään mäkkärissä tai kaupoissa oo käyny... Miks hitos se on nostanu käteistä!? Ei siellä muuta kummallista sitten ollut, paitsi että tää yks ostos... Mies on viime perjantaina ostanu eräästä liikkeestä jotain melkein 70 eurol. Googletin nopeasti sen ja se on joku alusvaatekauppa. No ei oo kyl mulle antanu niit!

Tärisen jo täst kiukusta. Miten se voi valehdella mulle noin ja kieroilla? Onko ny sit alkanu se vanha suola janottaa... Mä en tiiä mitä pitäis tehä kun ne tulee kotiin.

Odota nyt tämä ilta, jospa saisit lahjaksi sen alusvaatesetin tai minkä lie. Jos et saa synttärilahjaa, niin sitten on varmaan mennyt sille naikkoselle.

Kysy mieheltä, kun palaavat, ihan muina miehinä, että missä olivat. Jos ei kerro totuutta, niin sitten homma on tosissaan selvä.

[QUOTE="hämmentynyt";28785678]Juu, synttärit on tänään. Pitäiskö sit tosiaan vaan olla ihan hiljakseen ja odottaa mitä se tekee illal..[/QUOTE]

Pitäis. Saatat mahdollisesti ryssiä kivankin yllätyksen. Jos ei huomiseen mennessä mitään järkevää selitystä ilmaannu tolle rahanmenolle, niin ota aamupuurolla puheeksi.

Joo, oota iltaan ettet pilaa yllätystä. Epäilen kyllä että ettet mitään mieluisaa yllätystä ainakaan saa. Miks ois yhtäkkiä nostanu 300? Exälle halunnu antaa ylimääräsiä elareita?

• Tykkää
Reactions: MorbidMama
[QUOTE="Vieras";28785697]Ja minä kyllä kysyisin lapselta että kävivätkö äitin luona ja jos kävivät niin mieheltä että miksi ei voinut kertoa.[/QUOTE]

Tässä jää lapsi ikävään välikäteen kun kuitenkin huomaa että siitä teille riitaa / sanomista tulee (lapselle paha mieli), luulee että hän sen on aiheuttanut.

Oisko miehes voinu eksältään kysellä vinkkiä lahjaan...? Aika kaukaa haettua kylläkin, mut voihan sekin olla mahdollista.. Mä en kyllä moisesta tykkäis..

millaiset välit teillä on exään noin yleensä? Kertoisiko mies jos tällä olisikin jotain vialla sinullekin ja puhutteko yleensä kaikesta keskenänne? Voihan edelleen olla ihan viatonta esim. tosiaaan etsinyt sulle synttärilahjaa ja lapsi on käynyt morjenstamassa äitiä tai ovat käyneet sopimassa että lapset on siellä esim. matkan ajan jne. Eli odota tää päivä. Mutta jos mitään selittävää ei huomeniltaan mennessä ilmene, niin ota asia puheeksi ja sano että tyyppi käyttäytyy oudosti, se on nähty exänsä kanssa ja miksi ei ole suoraan voinut sanoa että käy sitä tapaamassa.. Ja että tilillä on jänniä tapahtumia, miksi se ei ole sanonut niistä mitään? Älä heti kerro yksityiskohtia vaan anna toisen selittää ja katso täsmääkö. Elämässä aina sattuu ja tapahtuu joten voihan olla ihan viatontakin mutta vaikka epäilisikin pahinta, niin anna toiselle mahdollisuus kertoa kaikki ja yritä olla mahdollisimman neutraali ja ymmärtäväinen. Jos sitten jää kiinni ihan selkeästä valheesta, niin sitten voi kysyä että missä hemmetissä mennään.

Yhteistyössä