Meilläkin sama fantasia sängyssä ja mieheni oli valmis toteuttamaan, mutta kieltäydyn ja kerroin että dildo saa riittää vieraaksi, sitä mieheni käyttikin ahkerasti. Eräällä baari reissulla mieheni tapasi vahan koulukaverinsa ja kertoi hänen olevan vailla yöpaikkaa, voisiko tulla meille nukkumaan? Suostuin kun vierashuoneessa on tilaa, Ilta kului rattoisasti.. Yöllä saavuimme kotiimme ja totesimme, että nukutaan kolmestaan parisängyllä kun olimme niin kännissä ettei meistä ole vierashuonetta petaamaan. Asettauduin miesten väliin nukkumaan ja uni tuli heti. Aamulla heräsin kyljellään ja pilluani hierottiin takaapäin. Mieheni kaipaa krapulapanoa kuten usein ennenkin. Laskin pikkarini ja työmsin peppua miestäni kohden, merkiksi että olen suostuvainen. Sormi työntyi sisälle ja sai kosteuden tulvahtamaan valloileen. Sorimettaminen loppui ja kulli alkoi työntymään sisälleni, tunttui käsittämättömän hyvältä.. Kulli liikkui hitaasti sisälläni pysähtyen välillä sykkien, kulli sisllä tuntui jotenkin suuremmälta ja nautin suunnattomasti. Aloitin pepun työntelyn jotta panisi minua kunnolla. Aloin korjamaan tyynyäni paremmin pääniälle ja avasin silmäni, mieheni nukkui edessäni. Mietin että, voi viddu. Vieraskulli sisälläni, miten tilanteesta pois ettei mieheni herää, nouseeko tästä kauhea rähinä. Kulli sisälläni tuntui edelleen hyvältä ja liikkui edelleen kiusoitellen, väliiin pohjaan, väliin lyhyitä vetoja. Päätin tehdä mitä naisen täytyy, otin peitonkulman hampaitteni väliin ja aloin pillullani lypsämään tuota vierasta kalua. Ei mennyt kuin hetki kun kullli alkoi sykkimään sisälläni ja tunsin spermojen tulvahtavan sisälleni. Olin tyydytetty ja tyyväinen kun pääsin tilanteesta ohi. Vieras veti kalunsa ulos, slurps äänen saattelemena. Suljin silmäni ja yritin nukahtaa. Hetkenkuluttua heräsin kun poskeani siliteltiin, avasin silmäni mieheni antoi suukon ja kuiskasi, paniko se sinua? Kuiskasin, joo. Oliko isompi? Ehkä vähän. Päästikö sisälle? Päästi, vastasin. Anna minullekin? Käänsin pepun miehelleni, työntyli sisälle liukkaaseen ja muutaman työnnön jälkeen laukesi. Aamukahvipöydässä oli hiljaista porukkaa. Juotuani kahvini nousin pöydästä ja kerroin meneväni pukeutumaan. Mieheni nousi myös ja tuli minua halaamaan, halatessa kuiskasi että mennään panemaan kimpassa. Kieltäydyin ja tunsin valahtavan märäksi. Pillu alkoi sykkimään kun mieheni riisui kylpytakkini ja lähti taluttammaan makkaria kohden. Oli mahtava päivä se tunne kun neljäkättä koskettelee ja jokapuolelle pussaillaan, yhtä aikaa imetään pillua ja rintoja. Miehet panivat pitkittäen eli aina lennosta vaihto kun meinasi laueta. Tuosta yöstä alkoi nautinnon aika.