Mieheni haluaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmiaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmiaana

Vieras
Mieheni siis haluais, että menisin vieraan kanssa sänkyyn esim. baari-illan lopuksi ja sen jälkeen tulisin kotiin. Toisaalta itseänikin kiihottaa ajatus toisesta, mutta en vielä ole moista tehnyt.. Onko ajatus ihan tuhoon tuomittu vai kannattaako kokeilla? Luvan kans saisin siis "pettää", ehtona kyllä se että kertoisin kaiken sitten miehelleni..
;)

Kannatan itsekin miehesi motiivien tutkimista. Hänellä voi olla tosiaan oma lehmä ojassa. Hän voi myös kiihottua ajatuksesta, mutta onkohan hän ajatellut asiaa loppuunasti.

Jos miehesi tosiaan haluaa tuota ja sinä myös, niin mikään ei estä tekemästä. Harva tosin kestää tuollaista ja myöhemmin voi miestäsi kiinnostamaan itsekin kokeilla tuota. Tällöin hän voi vedota että olet itsekin harrastanut, vaikkei nyt kiinnostaisikaan.

En suosittelisi ellet ole itse valmis samaan ja silloinkin teidän täytyy olla vahvoja persoonia. Ehkä jollain parinvaihtajalla olisi tähän parempia neuvoja, itsellä ei ole kokemusta asiasta.

Voi jumankauta. Joko sun ukkos ei susta piittaa pätkääkään tai sit se kieroilee, jotta voi sit itte pettää sua hyvällä omalla tunnolla, ellei sit oo jo pettäny.. eipä käy kateeksi..
Täysin sairasta touhua.

Me sovitiin mun miehenkaa pari vuotta sitte, et jos se löytää baarista jonku sopivan pimun saa käydä pettääs ja jos mä löydän miehen niin kans sama juttu. Mut kotia ei saanu tuoda. No mä sit petin, mut mies ei. :ashamed:

Ollaan siitä selvitty joten kuten, välillä se asia pyörii mielessä ja se kuinka p.aska olo siitä tuli. Sen jälkeen ollaan muutettu isompaan asuntoon, ja sillonku muutettiin niin sanoin miehelle et nyt alotetaan ihan puhtaalta pöydältä eikä muistella mitään vanhoja juttuja.

Sen jälkeen miehetä on tullu kyllä paljo luottavaisempi ku ennen sitä pettämistä. Ennen kyseli ku joku lähetti tekstiviestin tai soitti et kuka se oli. Tai jos menin vaikka kauppaa tai kaverin luo, et mitä sä siellä teet koska tuut ym ym.... Nykyään ei enää kysele niin kauheesti ja antaa mennä kavereitten luo. Eikä olla enää niin tiivisti yhessä ku ennen, ettei mihinkää voinu mennä ilman toista. Se oli kyllä hirveetä, joka paikas oli toinen mukana. :o

Pakko kyl sanoo että suhde on pettämisen jälkeen parantunu, rakastan miestä vielä enemmän kuin silloin ja putaankin asioista paljon enemmän. Mutta toiste en samaa enää tekis, vaikka tulis kuinka ihana mies eteen. Mielummin jättäisin mieheni kun pettäisin.

Kannattaa miettiiä, muutaman kerran enemmän ku vaan se kaks kertaa kannattaako sitä tehä. =) Mut kaikkien suhde erillainen ja jos miehes kestää sen et oot ollu toisenkaa, niin mikäs siinä sitte. :hug:

Mies on ihan terve, kiitos kysymästä... On meillä ollu kaikennäköistä tässä 12 vuoden aikana, mutta kaikesta on selvitty ja tuntuu että tuo nyt ei enää tätä liittoa voi kaataa. (Kun siis pahempaakin on tosiaan sattunut.)Mutta kaikki tietysti tekee omalla tavallaan, kiitos kaikista kommenteista. Aion kuitenkin pistää asian harkintaan, meni sit syteen tai saveen. Itellä vielä epäröiviä ajatuksia moisen suhteen, en tiiä...

Joo, voin kertoa omasta elämästäni vastaavanlaisen tarinan. Silloinen poikaystävä ehdotti että menisin baariin ja pettäisin ja kertoisin sitten hänelle, minun kuulemma pitäisi saada lisää kokemuksia kun olin niin kokematon. Tein hölmöyksissäni työtä käskettyä (olin tosi naiivi ja riippuvainen hänestä). Kun kerroin tapahtuneesta niin sit tämä uros sai hirveän raivarin ja sanoi että oli vain "koetellut" minua ja halunnut testata kuinka luotettava olen! Et silleen...Onneksi tuli ero ja löysin ihan tervejärkisen miehen rinnalleni.

Yhteistyössä