M
muuan mies
Vieras
Luepa tuo oma kirjoituksesi ja vedä hetki henkeä. Yrität nyt maalata minusta sikaa joka sotkee tahallaan kotia ja jonka mielestä kotona olevan pitää pyyhkiä töissäkäyvän perse kuuliaisesti. Missä kohtaa minä olen niin antanut ymmärtää ja miten tämä minuun liittyy? Ja miten niin minä mittaan kaiken arvon rahassa? Minkä takia oletat ja sitä kautta solvaat ja haukut minua vammaiseksi? Mittaako ap:n mies kaiken rahassa siksi että sattuu käymään töissä ja jättämään maitotölkin pöydälle tai sukat lattialle?Olet aivan vinksahtanut! Miksi et samalla laita pyykkejä koriin kun riisuudut? Oletko vammainen? Miksi et taittele tyhjää maitotölkkiä pois? Ovatko kätesi halvaantuneet?
Ei se kyllä niin mene että normaali toisen arvostus ja omien sotkujen siivoaminen voidaan unohtaa kun toinen käy töissä.
Mä en koskaan ajatellut että mies syljeskelee kattoon ja lojuu kotona kun minä tienasin ja mies oli kotona. Hän hoiti yhteistä lastamme ja kotiamme. Ja minä nautin myös mieheni kunnioitusta kun toisella kierroksella minä olin hoitovapaalla.
Ei me kumpikaan sikailemaan ryhdytty siksi että toinen on suostunut jäämään pienillä tuloilla kotiin hoitamaan yhteistä rakkaudenhedelmää.
Mittaatko kaiken arvon rahassa? Hampaat irvessä sotket tahallasi jotta toinen tuntisi olevansa mahdollisimman vähempi arvoinen kun sinä maksat suurimman osan kuluista?
Pointtini oli siinä että on täysin JÄRJETÖNTÄ rääkyä näissä aloituksissa tässä mittakaavassa asioista joilla ei ole MITÄÄN todellista merkitystä muualla kuin naisen omien korvien välissä. Jos maitotölkki jää joskus pöydälle tai sukat lattialle niin se tarkoittaa joidenkin naisten häiriintyneissä mielissä sitä että mies ei arvosta eikä kunnioita. Menkää nyt jumalauta itseenne ja yrittäkää KERRANKIN katsoa asioita ja sitä isompaa kokonaiskuvaa objektiivisesti eikä aina jollain hormonien sekoittamilla tunteilla.