mieheni ei laukea

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kmh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kmh

Vieras
Mieheni ei laukea sisääni vaikka kuinka nai onko kellään kokemusta tälläisesta. Käsin kyllä saan tulemaan häneltä. Mutta miten saisin hänet laukeamaan yhdynnässä. Olen yrittänyt myös päällä olla mutta minulla loppuvat voimat kesken ennenkuin hän saa. Tosin mahdoton tietää saisiko hän jos jaksaisin pidempään

Mieheni ei laukea sisääni vaikka kuinka nai onko kellään kokemusta tälläisesta. Käsin kyllä saan tulemaan häneltä. Mutta miten saisin hänet laukeamaan yhdynnässä. Olen yrittänyt myös päällä olla mutta minulla loppuvat voimat kesken ennenkuin hän saa. Tosin mahdoton tietää saisiko hän jos jaksaisin pidempään
Koita rytmitystä eli aloittele lämmittämään käsin, sitten välillä perusseksiä ja sitäkin rytmitystä vaihdellen. Uudelleen käsin melkein huippuun ja sitten taas perusyhdyntään. Riittävän pitkään kun jatkat näin niin onnistuu mutta vaatii sinulta hieman työtä.

Viimeksi muokattu:

Oletteko kohtuullisen tuore pari? Jos mies on ollut sinkkuna pidempään ja tehnyt paljon käsitöitä niin herkkyys ei ole ihan paras mahdollinen. Samaten jos harrastatte seksiä joka päivä niin sekin vie vähän herkkyyttä. Jos pitää kolmen päivän tai vähän pidemmänkin tauon niin laukeaminen on helpompaa.

Tuo voi olla pulma usemmankin kuukauden mutta jos suhteessa on rakkautta ja ette ota asiasta painetta niin tuo kyllä helpottuu vähitellen.

Viimeksi muokattu: