mieheni EI käytä suuvettä.....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pettynyt vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pettynyt vaimo

Vieras
niin....en tiedä miten suhtautua asiaan. olen nyt ollut mieheni kanssa puoli vuotta yhdessä ja huomannut yhä enemmän ns ''häiritseviä asioita'' (ei suuvettä, pesee oudolla hammastahnalla hanpaansa....) jotka, haha,
häiritsevät minua koska mielestäni suuvesi on PAKOLLINEN(!!) asia jokaisella.....en halua pussata miestä jolla on 50% enemmän plakkia hampaissa kun olisi jos käyttäisi suuvettä...
olen koittanut puhua hänelle asiasta mutta hän sulkee korvansa vain ja jatkaa vanhoja tapojaan....

en tiedä enää mitä tehdä asialle olen hyvin puhki ja syön kokoajan banaanirahkaa sen takia ja muita lihottavia tekijöitä (muta onneksi käytän suuvettä niin hanmpaani säilyy...) tuntuu kuin minua petettäisiin aina omassa vessasani asian takia....
mieheni luulee hampaita suojaavan vaan hammastahna hahah. auttakaa kaksplus siskot olen hyvin umpikujassa ja en tiedä miten saan mieheni käyttämään suuvettä....hän ei myöskään juo punkkua kanssan ivaan sanoo ettei pidä siitä(vale,joi sitä ennen mutta on tapahtunut jotain...) ei pidä minua haluttavana eikä varmaan enennkään olen myös toisen miehen kanssa suhteessa en vaan kestä jätän hänet huoh varmaan....
kiitos!!!

Itsehän juuri jätin mieheni, ei pessyt hampaita, ei käyttänyt suuvettä, ei osannut tehdä ruokaa eikä siivota.. Tilanne oli mennyt katastrofiin. Yritin keskustella mieheni kanssa mutta hän vain jatkuvasti huomautti minun ns "virheistä" joita minulla ei kylläkään ole..... En ymmärrä, hän oli vain kateellinen.

Toivottavasti saatte asiat selvitettyä! Todella säälittävää ja lapsellista käytöstä mieheltäsi.. Itse jättäisin :/ Tee miten parhaaksi näät.. Aika epäkypsää ja ammatti-taidotonta sanoisinki!!!!

Hänhän selvästi manipuloi sinua. Täysi narsisti. Tuo miehesi. En käsitä tuollaisia ns mulkkuja... Taitanee olla hänellä itsellään pieni muna kun noin pahasti käyttäytyy........

Ja hän kyllä pitää punaviinistä. Pitää vain yöllä olla ajokunnossa, varmasti menee sinua pettämään ;-) Sinuna kyllä ottaisin puhelimen pois!!!!!!!!!!!!!! Ehdottomasti tarkistat sen..... Hänhän on täysi patologinen valehtelija...... eli ns narsisti eli ns manipuloija......

Hänessä on vika!!! Olet selkeästikin tehnyt parhaasi ja yrittänyt kaikkesi. Olet lopun kyllästynyt ja väsynyt tuohon. Hän ei ansaitse arvoistasi naista. Olet todella kaunis ja hän on itse täysi lahna sängyssä. Älä syytä itseäsi!!!!!!!!!

cool_story_bro.jpg

• Tykkää
Reactions: Lispetti
[QUOTE="vieras";27404889]Ei auta kuin tyhjentää sen tili ja lähteä lomalle :(.[/QUOTE]

:laugh:

Yhteistyössä