A
Avuton nainen
Vieras
Ongelmani on seuraavanlainen. Olen tapaillut eronnutta miestä jo jonkin aikaa, yli vuoden kohta. Hän ei halua julkistaa suhdettamme, hän ei halua seurustella kanssani koska ei ole valmis. Hän ei halua tehdä kanssani tavallisia asioita joita parisuhteessa tehdään. ELämme suht normaalia arkiiltoja yhdessä vaikka emme asu yhdessä. Hän ei halua lähteä kanssani ulos, ei halua näyttää kavereitaan saati vanhempiaan. Tunnetta välillämme on, en vain tiedä kestänkö tätä kovin kauan. Hän ei välitä minun kavereistani, ei halua tutustua ym. haluaa vain viettää aikaa kanssani, kuitenkaan ilman että seurustelisimme. Mitä tässä tilanteessa pitäisi tehdä? Odotanko turhaan että mies muuttuu?
Mies on eronnut vaimostaan yli kolme vuotta siihen, ja uskon ja tiedän että hänellä ei voi olla toista suhdetta meidän ohella, sen verran paljon hän viettää kanssani aikaa. Olenko vain laastari? Tarvitsen mielipiteitä, tunteet tekevät itseni sokeaksi.
Taustatietoa mies on 33 ja minä 26
Mies on eronnut vaimostaan yli kolme vuotta siihen, ja uskon ja tiedän että hänellä ei voi olla toista suhdetta meidän ohella, sen verran paljon hän viettää kanssani aikaa. Olenko vain laastari? Tarvitsen mielipiteitä, tunteet tekevät itseni sokeaksi.
Taustatietoa mies on 33 ja minä 26