Mieheni ei anna ostaa uutta sommar suklaalevyä

• Viestiketjun aloittaja läski
  • Ensimmäinen viesti
läski
Kyttää syömisiäni kun mulla vielä 20kg ylipainoa.Tosin kun alettiin seurustella niin oli 40kg ylipainoa.Pitää karkkipäivää ja kyttää syömiset.Olen väsynyt tähän tätä kestänyt 3vuotta.

laiha
Alkuperäinen kirjoittaja läski:
Kyttää syömisiäni kun mulla vielä 20kg ylipainoa.Tosin kun alettiin seurustella niin oli 40kg ylipainoa.Pitää karkkipäivää ja kyttää syömiset.Olen väsynyt tähän tätä kestänyt 3vuotta.
Haistata sillä perse.

Alkuperäinen kirjoittaja läski:
Asun sen verran kaukana kaupoista.Meillä käydään yhdessä kaupassa kun mies tulee töistä.
No sit sun pitää unohtaa ostaa kaupasta jotain. Ja kun pääsette autolle, "muistat" et esim. kinkku jäi ja käyt ostaan sitä kinkkua ja SUKLAATA! Suklaan piilotat sit vaikka käsilaukkuun

Onko se se sama mies joka ei antanut viedä lasta lääkäriin? Ja sama joka olisi ottanut eron jos olisit saanut diagnoosin masennuksen takia? Ja sama joka lähti naapurin rouvan mukaan, kun naapurin rouva luuli että insinööri-miehelläsi on iso palkka? :xmas:

vieras
Olet kolme vuotta seurustellut ihmisen kanssa joka ei hyväksy sinua sellasena kuin olet, on pistänyt laihikselle ja kyttää syömiset... kyllä olisin jo laittanut saunan taakse.

vieras
No sullahan on oikeesti tosi hyvin jos mies kyttää sun herkutteluja ja on siinä pitämässä sut ruodussa että et haksahda! Arvostusta miehelle! Ethän sä tolla menolla laihdu ikinä jos salaa käyt mussutamassa ylimääräsiä.Pisteet lähtee ihan täpöllä sun miehelle!

läski
Ei taida mun terveydestä olla huolissaan tuskin mulla tällä viikolla on karkkipäivää riippuu siitä antaako mies luvan?tällainen tuloton kotiäiti joutuu kaiken mieheltään kerjäämään.

Salaherkuttelija
Meillä kans ukko kyttää MAKEAN syömistäni, grilliruoka, pizzat jne. ei kuulemma ole epäterveellisiä ja niitä mulle tarjoais koko ajan vaikken tykkää... :D Oon ratkaissut asian siten että syön makeani töissä tai muualla jossa sen vähän saan nalkutuksetta nauttien itselleni silloin tällöin sallia kun en muuten herkuttele.

Eli kannattaahan se miehen huoli ottaa huomioon mutta jos itse tiedät ettei tilanne riistäydy ja kyse on satunnaisesta asiasta, niin pienin vaiva on ehkä salata se. Mutta elä nyt hirveesti itseäskään huijaa ;) Mutta ei myöskään paino- /laihdutus-tavoitteet kuulu miehellesi, pitäisi hänen sut hyväksyä ja tukea ITSE päättämissäsi rojekteissa!

Yhteistyössä