Mieheni ei anna mun käydä kotonani:O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sika
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sika

Vieras
Siis ja huomenna on mun pikkuveljen 28v synttärit , ostin suklaata,kortin ja ojnkun deodorantti hajuvesi pakkauksen ja anna parikymppiä niin mies veti hirveet pultit että syydän vaan aina mun sisaruksille jotain. että eihän sekään anna mitään omille siskoillensa tai velijelleen... sitten sano että ei halua että köyn kotona... Käyn siellä viikossa ehkä 2-3krt n,tunnin lasten kans ... ei hyväksy sitä. mies käynyt vuoden aikana yhdesti mun vanhemmilla ja silloinkin pakosta kun mun sisko pääsi ripille. ja sit mun on pakko mennä sen porukoille ja olla jopa yötä siellä. huh olipas purkaus:D ja pitää vielä sanoa että hävettää antaa noin pieni ja halpa lahja mutta enempään ei ole varaa ,antaisin enemmän jos varaa ois.
niin ja jsut huuto kuulu että rahaa en sitten vie sille. otti ne pois multa...joo tosi vittumainen ukko mulla., sillä aina välillä jtn ihme kausia.

no niin on sairasta ja enoten sairasta tässä on se että en saa viedä ja käydä veljen synttäreillä .siis veli ei asu enään kotona mutta menee kotia juhlistaan niitä. nyt kun vasta itekki aloin miettiin yarkemmin että mikä tuo ukko on oikein miehiään:O

Ikävän kontrolloiva mies sinulla.
Mene niillle veljesi synttäreille ostamiesi lahjojen kanssa.
Olet aikuinen ihminen. Toinen "aikuinen" ei voi menemistäsi ovesta ulos estää. Jos niin käy, soita poliisit paikalle. Tai pyydä kotiväkeäsi hakemaan sinut veljesi synttäreille?

Eikös tuo ole aika klassinen aloitus alistamiselle, että ensin katkotaan/kielletään välit lähimmäisiin? Harkitse tarkkaan, haluatko olla tuollaisen miehen kanssa, hyvä ihminen. Minä en uskaltaisi enkä haluaisi.

• Tykkää
Reactions: Istafra
nii... no soitin kuitenkin äidilleni ja sanoin että mulla ei oo autoa, mies aiko muka jsut aamulla itse läheteä johonkin. äiti soitti että tulee hakemaan mut ja lapset. ja piilotin jo yhden 20eurosen ja varmasti annan sen sille:) eihän se paljoa oo mutta kuitenkin jotain.

no nytku alkaa miettiin niin aika paljon sillä on ihme juttuja. esim jos meen kaupaan niin tunnin päästä tulee viesti että vittu missä olet ja kotia heti. siis jos menen yksin ¨... mulla menee helposti tunti ku lähden rauhassa isompaan kauppaan ja kattelen ja shoppailen siellä. kirppareilla en saa juurikaan käydä ja vielä pahempaa lenkille en saa mennä kun en ole muka ennenkään käynyt:O

kaitpa sekin jotain kertoo miten asennoidut suhteen terveeseen tilaan kun kutsut vanhempiesi paikkaa kodiksi, etkä sitä missä miehesi ja lapset ovat.

muutama vuosi kontrollointia ja tympeämmäksi muuttuvaa miestäsi niin ehkä olet valmis järjestelmään asiasi uudelleen ilman äijän läsnäoloa.

jotkut tarvitsee vuosia paskaa niskaan ennenkuin ymmärtävät lähteä pois.

[QUOTE="...";25193655]Eikös tuo ole aika klassinen aloitus alistamiselle, että ensin katkotaan/kielletään välit lähimmäisiin? Harkitse tarkkaan, haluatko olla tuollaisen miehen kanssa, hyvä ihminen. Minä en uskaltaisi enkä haluaisi.[/QUOTE]

Peesi. Seuraavaksi sun ystäväs on tyhmiä ja idiootteja, etkä saa niitä nähdä, kun ne on niin semmosia. Ja mies alkaa käymään kaupassa, koska ei sua voi päästää sinne tuhlaamaan. Ja yllättäen olet ruma ja läski, eikä kukaan sua ottais, jos minä sinut jättäisin. Pikkuhiljaa lapsetkin alkaa halveksia äitiään, kun se on niin huono, saamaton, eikä koskaan poistu kotoa...

Menisin ja veisin mitä ikinä huvittaa. Ja sitten hyvin pitkä keskustelu siitä, miten toista ihmista on suorastaan rikollista kontrolloida tuolla tavoin. Ja jos ei mene kaaliin, niin rupeaisin harkitsemaan elämää ilman äijää, koska tuommoisella ei ole tapa kuin pahentua.

Tulee mieleen että mies ei haluais sulla olevan ketään muita läheisiä, jotta olisit jotenkin täysin riippuvainen siitä. Sairasta. Pidä oma pääsi vaan ettei käy huonosti, omat sisarukset on kuitenkin aina sun läheisiä, sitä ei mikään muuta, sairaasta miehestä en ois niin varma.

no nytku alkaa miettiin niin aika paljon sillä on ihme juttuja. esim jos meen kaupaan niin tunnin päästä tulee viesti että vittu missä olet ja kotia heti. siis jos menen yksin ¨... mulla menee helposti tunti ku lähden rauhassa isompaan kauppaan ja kattelen ja shoppailen siellä. kirppareilla en saa juurikaan käydä ja vielä pahempaa lenkille en saa mennä kun en ole muka ennenkään käynyt:O

Aivan sairasta.
Et kai usko "miestäsi"?

No aika kontrolloiva mies :( Mutta miksi sun pitää antaa sille veljelles 20€ vielä kaikkien muiden lisäks?? Kun siis ei täytä pyöreitä.. mun veljet on saaneet hyvä jos kortin tosin se toimii kuitenkin molemmin puolin.. ja silti siis olemme erittäin läheisiä..Ja senkin takia mietin tota raha-asiaa jos teillä on rahasta tiukkaa kerran..

Huh. Näin ulkopuolisesta kuulostaa tosi ahdistavalta tuollainen. "vittu missä olet ja kotia heti" ei aikuiset, tasavertaiset kumppanit puhu/kirjoita toisilleen näin.

Peesi. Seuraavaksi sun ystäväs on tyhmiä ja idiootteja, etkä saa niitä nähdä, kun ne on niin semmosia. Ja mies alkaa käymään kaupassa, koska ei sua voi päästää sinne tuhlaamaan. Ja yllättäen olet ruma ja läski, eikä kukaan sua ottais, jos minä sinut jättäisin. Pikkuhiljaa lapsetkin alkaa halveksia äitiään, kun se on niin huono, saamaton, eikä koskaan poistu kotoa...

Menisin ja veisin mitä ikinä huvittaa. Ja sitten hyvin pitkä keskustelu siitä, miten toista ihmista on suorastaan rikollista kontrolloida tuolla tavoin. Ja jos ei mene kaaliin, niin rupeaisin harkitsemaan elämää ilman äijää, koska tuommoisella ei ole tapa kuin pahentua.

nää on muuten tapahtunut jo:O . niin tuosta kun joku kysy että miks annan sen 20e niin ajattelin että sillä itellä on vielä tiukempaa kun opiskelija niin ajattelin edes sen pienen summan antaa jos vaikka baariin menee. mies ei muuten tykkää että käyn täällä palstallakin. pitää lähtee aina muille sivuille ja poistaa sivuhistoria,se kun luulee et kirjoitan siittä täällä;) enhän tietenkään kirjoita. ajattelinkin ottaa eron heti kun tämä vuosi loppuu. en viitsi näin jouluna eroa ottaa. lapset on 7v,4v ja 2v. sanon tätäkin kyllä kodiksi ja niin sanon myös lapsuudenkotiakin kodiksi, tosin yleensä ouhun että mummola:)

en tajua miks pitää lahjoa aikuista miestä joka täyttää 28v. paitsi jos ootte itse rikkaita ja hyvätuloisia. ihan sama onko opiskelija vai ei. vai ostaako hänkin, veli siis, kaikille teidän perheessä noin kalliit lahjat? en ostele aikuisille lahjoja. kummallista muutenkin mennä kotiin juhlimaan 28vee päiviä, mutta kukin tavallaan.

sitä en ymmärrä miksi mies ei halua että käyt vanhemmillasi. ihmekontrollointia. pitäisin varani ja varautuisin lähtemään jos tuo käytös pahenee. (kontrollointi ja määrääminen)

[QUOTE="höh";25194196]en tajua miks pitää lahjoa aikuista miestä joka täyttää 28v. paitsi jos ootte itse rikkaita ja hyvätuloisia. ihan sama onko opiskelija vai ei. vai ostaako hänkin, veli siis, kaikille teidän perheessä noin kalliit lahjat? en ostele aikuisille lahjoja. kummallista muutenkin mennä kotiin juhlimaan 28vee päiviä, mutta kukin tavallaan.

sitä en ymmärrä miksi mies ei halua että käyt vanhemmillasi. ihmekontrollointia. pitäisin varani ja varautuisin lähtemään jos tuo käytös pahenee. (kontrollointi ja määrääminen)[/QUOTE]

APUA nyt vasta huomasin että tullut kirjoitusvirhe:D siis veli täyttää 18v :)

[QUOTE="Vierailija";25194235]Pääaiheen vierestä, mutta: ei anna sinun käydä _kotonasi_? Missä ihmeessä oikein asut?[/QUOTE]

tuli nyt vaan kirjotettua ...pidän kotina tätä missä asutaan nyt perheeni lasten ja lasten isän kans. mutta pidän kotina myös lapsuudenkotiani missä vanhempani asuvat.

Yhteistyössä