S
sika
Vieras
Siis ja huomenna on mun pikkuveljen 28v synttärit , ostin suklaata,kortin ja ojnkun deodorantti hajuvesi pakkauksen ja anna parikymppiä niin mies veti hirveet pultit että syydän vaan aina mun sisaruksille jotain. että eihän sekään anna mitään omille siskoillensa tai velijelleen... sitten sano että ei halua että köyn kotona... Käyn siellä viikossa ehkä 2-3krt n,tunnin lasten kans ... ei hyväksy sitä. mies käynyt vuoden aikana yhdesti mun vanhemmilla ja silloinkin pakosta kun mun sisko pääsi ripille. ja sit mun on pakko mennä sen porukoille ja olla jopa yötä siellä. huh olipas purkaus
ja pitää vielä sanoa että hävettää antaa noin pieni ja halpa lahja mutta enempään ei ole varaa ,antaisin enemmän jos varaa ois.
niin ja jsut huuto kuulu että rahaa en sitten vie sille. otti ne pois multa...joo tosi vittumainen ukko mulla., sillä aina välillä jtn ihme kausia.
niin ja jsut huuto kuulu että rahaa en sitten vie sille. otti ne pois multa...joo tosi vittumainen ukko mulla., sillä aina välillä jtn ihme kausia.