Mieheni ehkä ihastunut..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mustisko?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mustisko?

Vieras
En siis tiedä sanoisinko tästä miehelleni vai en, kun minusta tuntuu että mies on hieman ihastunut naispuoleiseen työkaveriinsa. Hän on ainut nainen sillä osastolla ja hän on tullut muutama kuukausi sitten vasta työpaikkaan. Ja nyt jonkin aikaa olen kuunnellut ummet ja lammet tästä naisesta, kun mieheni puhua pulpattaa tuon tuosta hänestä. Ja se on alkanut hieman ottamaan päähän.

Kuitenkin tässä on pieni MUTTA, kun mies on aina puhunut työkavereistaan paljon, eli pistääkö se vaan nyt jotenkin enemmän korvaan kun tämä kyseinen henkilö on nainen?

En ole oikein koskaan ollut mustasukkaista tyyppiä ja meidän suhteessa ei ole mitään vikaa/ongelmaa, kaikki on mennyt aina hyvin ja rakastetaan toisiamme! Niin miksi nyt menen ajattelemaan?! En tiedä..

Annanko asian olla vai en? Kuuntelenko vielä jonkin aikaa tästä naisesta ja odotan josko se menisi ohi?

Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:
Puhuuko hän saman verran myös miespuoleisista työkavereista?

No kun nyt on tuntunut että niistä miespuoleisista työkavereistaan ei enää puhu lähes ollenkaan, mutta puhuu niistäkin. Paljon useammin on vaan tämä "mirja".

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mitäs sitten tapahtuu jos on ihastunut? Hölömö kysymys =) :/

Mä en olis valmis kuulemaan sitä, onko ihastunut vai ei. Ein haluan kuulla, kyllää en :/ Kaikki ihastuu joskus toiseen.Me ollaan puhuttu mieheni kanssa tästä jo ennen avioliittoa. Kumpikaan ei halua tietää, jos toinen on ihastunut toiseen. Ollaan juteltu, että tunteiden annetaan vain kuolla kasaan. Ainakin yritämme näin. Ajattelua pitemmälle kumpikaan ei ole valmis menemään.

Riippuu varmaan ihmisestä, mutta eihän nyt vakavasta ihastumisesta omalle puolisolle puhuta kuin viimeisessä hädässä. Näin minun elämänkokemukseni mukaan. Joten ole aivan rauhallisella mielellä, niin kauan kuin juttua tulee, se ihminen ei ole varastanut isoa osaa miehesi tunne-elämästä kuitenkaan. Silloin jos vaivautuu henkilöstä puhuttaessa, on pitkällä ihastumisessaan.

Alkuperäinen kirjoittaja juuh:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mitäs sitten tapahtuu jos on ihastunut? Hölömö kysymys =) :/

Mä en olis valmis kuulemaan sitä, onko ihastunut vai ei. Ein haluan kuulla, kyllää en :/ Kaikki ihastuu joskus toiseen.Me ollaan puhuttu mieheni kanssa tästä jo ennen avioliittoa. Kumpikaan ei halua tietää, jos toinen on ihastunut toiseen. Ollaan juteltu, että tunteiden annetaan vain kuolla kasaan. Ainakin yritämme näin. Ajattelua pitemmälle kumpikaan ei ole valmis menemään.

Meillä on kans näin puhuttu..

Jos et tavallisesti ole mustasukkaista tyyppiä, niin ehkä olet oikeassa? Pelkkä ihastuminen on tavallista työyhteisöissä ja usein ne ajan myötä hiipuvatkin. Tietty isompi kysymys on se, tekisikö miehesi jotakin eli esim. aloitteen naisen suuntaan? Ehkä asiasta kannattaa jutella, jos se kovasti vaivaa. Huono puoli on se, että saatat sanallistaa jotakin, mitä miehesikään ei ole vielä miettinyt. Jos heillä olisi suhde, hän ei kuitenkaan puhuisi naisesta jatkuvasti, ts. tässä vaiheessa homma on varmasti vielä ihan tiedostamatonta, jos kerran puhuu naisesta paljon! Tsemppiä!

Riippuu varmaan ihmisestä, mutta eihän nyt vakavasta ihastumisesta omalle puolisolle puhuta kuin viimeisessä hädässä. Näin minun elämänkokemukseni mukaan. Joten ole aivan rauhallisella mielellä, niin kauan kuin juttua tulee, se ihminen ei ole varastanut isoa osaa miehesi tunne-elämästä kuitenkaan. Silloin jos vaivautuu henkilöstä puhuttaessa, on pitkällä ihastumisessaan.

Itsekin olen enemmän sillä kannalla etten sano mitään, antaa hänen pohtia mielessään asioita ja kuitenkin tiedän ja olen aina tietänyt että minä ja perhe ollaan miehelle tärkeimpiä ja ei halua meitä menettää. Ja olen välillä aina aloittanut keskustelun tästä "mirjasta" (ihan samalla tavalla kuin muistakin työkavereistaan) enkä ole huomannut mitään huolestuttavaa.

Joten voi olla että se on vaan tämä omaa pää joka on taas vähän mielikuvistusta kasvattanut. Onneksi kuitenkaan en ole lähtenyt sille syyttely/huuto linjalle :D

Alkuperäinen kirjoittaja akateeminen äiti:
Jos et tavallisesti ole mustasukkaista tyyppiä, niin ehkä olet oikeassa? Pelkkä ihastuminen on tavallista työyhteisöissä ja usein ne ajan myötä hiipuvatkin. Tietty isompi kysymys on se, tekisikö miehesi jotakin eli esim. aloitteen naisen suuntaan? Ehkä asiasta kannattaa jutella, jos se kovasti vaivaa. Huono puoli on se, että saatat sanallistaa jotakin, mitä miehesikään ei ole vielä miettinyt. Jos heillä olisi suhde, hän ei kuitenkaan puhuisi naisesta jatkuvasti, ts. tässä vaiheessa homma on varmasti vielä ihan tiedostamatonta, jos kerran puhuu naisesta paljon! Tsemppiä!

Sinäpä sen sanoit, laitanko vaan pökköä pesään jos mainitsen asiasta ja sen seurauksena mieheni hoksaa ihastuksen. Eli siis en sano mitään =)

Onneksi nainenkin on parisuhteessa!

No onko mies aikaisemmin puhunut paljon uudesta työkaverista? Jos hän on aina puhunut paljon työkavereistaan, niin aika loogista että nyt puhuu enemmän kun on uusi työkaveri. Luulisin että vain särähtää sun korvaan koska nyt kyseessä on nainen.

Mulla on paljon miespuolisia ystäviä, ja olen huomannut että he kärkkäämin kertovat mulle tarinoita naisista, ajattelevat kai että mua kiinnostaa enempi saman sukupuolen toilailut kuin vastakkaisen. Voisiko kyse olla siitä?

Ja mieheni on kyllä aina tullut paremmin toimeen naisten kanssa kuin miesten, enemmän sillä on ollut naisia kavereina kuin miehiä jo ennen kuin minä olin kuvioissa!

VOI KIITOS TEILLE IMMEISET!!! :D Nyt on parempi mieli vaikka nämä asiat olin jo itselläkin mielessä, mutta aina se vaan tuntuu hyvälle kun jotkut muutkin on samaa mieltä!

Ollaan iloisin mielin siihen asti kun mies sanoo, "se on moro, löysin paremman!" :D Vitsi vitsi.

Entä se nainen sitten? Arveletko ap, että hän voisi olla kiinnostunut miehestäsi vai hyppäisikö ennemmin vaikka kaivoon kuin voisi ajatella yhtään enempää miehesi kanssa? Jos nainen ei ole kiinnostunut, sulla tuskin on 'pelkoa' tai aihetta olla mustis.

muutama vuosi sitten epäilin mieheni olevan ihastunut pikkusiskooni, kyseli ihmeellisen paljon hänestä ja hänen miesasioistaan, muiden sisarusteni asiat ei kiinnostanut, vertasi siskoani yhteen julkkisnaiseen, siskoni oli silloin 17 vee, nykyäänkin minua mietityttää mahtaako miehelläni olla jotain hampaankolossa edelleen, eletäänkö tässä "valheellisesti" koko ajan ja miehelläni on jatkuva perhonen vatsanpohjassa aina kun on siskoni seurassa?!?! ken tietää voi eipä sitä voi omien epämääräisten ajatusten ja olettamustenkaan takia heittää kaikkee kaivoon!

Alkuperäinen kirjoittaja xx:
Entä se nainen sitten? Arveletko ap, että hän voisi olla kiinnostunut miehestäsi vai hyppäisikö ennemmin vaikka kaivoon kuin voisi ajatella yhtään enempää miehesi kanssa? Jos nainen ei ole kiinnostunut, sulla tuskin on 'pelkoa' tai aihetta olla mustis.

No ei sekään mikään mahdottomuus ole, eilen mieheni oli iltavuorossa ja illalla sitten kertoi tämän "mirjan" pääseen jo aikaisemmin kotiin ja sitten oli illalla käynyt kävelyllä ja oli mennyt käymään koiransa kanssa siellä työpaikalla, mies oli siellä todennäköisesti yksin. Minä tyhmä en tajunnut kysyä että miksi se siellä kävi ja nyt on varmaan jo liian myöhäistä kysyä. Mutta pisti vähän mietityttämään sen naisen ajatuksia.

Ihastuksia tulee ja menee, anna olla. Jos mies puhuu hänestä enemmän, kun hän on uusi työpaikalla, tuo raikkaan tuulahduksen ulkomaailmasta työpaikalle. Anna ajan kulua, kohta "mirjakin" on jo vanha raakki eikä kiinnosta enää.

Itse puhuin aikoinani töissä ollessa vain ja ainoastaan lähimmästä työkaveristani, jonka kanssa oltiin vähän niin kuin taistelutoverit. B) Ei mun tullut edes mieleen koskaan, että mun mies olisi ollut asiasta mustasukkainen. Tosin myös hän tunsi tämän miehen ja tiesi kuinka hyvät työkaverit me olimme.

mun mies puhuu todella paljon ainoasta naistyökaveristaan ja olisin mustasukkainen ellen olisi itse tavannut tätä naista. Hän on todella mukava, mutta tuntus ihan mahdottomalta ajatella että mies ihastuisi häneen tai hän mun mieheen, ovat kuitenkin niiiiin erilaisia.

Ihastumiset ovat normaalia ja luonnollista, niitä ei voi välttää. Pääasia, ettei tee mitään sellaista, mikä voisi johtaa vakavampaan suhteeseen. Toiselle niistä ei tarvitse puhua.

Yhteistyössä