V
vierailija
Vieras
Eli yhteistä taivalta on jo jonkin aikaa. ( 5v) Nyt kun meillä on ollut joitain "kriisejä" , on käynytkin ilmi, että mies on purkanut tunteitaan ystävälleen. Hän on hänelle niin hyvä "ystävä", että voi kertoa tälle mitä vain. Hän on tuntenut naisen jo 10 vuotta. Minä sain vahingossa tietää tästä kyseisestä "ystävästä" näin 5 vuoden jälkeen ensimmäistä kertaa. Että he viestittelevät ja ovat yhteydessä lähes päivittäin. Mieheni on käynyt syömässä ja kylässä tämän sinkku naisen luona, ilman minulle mitään sanomatta. Ei ole halunnut kertoa minulle asiasta, koska tulisin mustasukkaiseksi. Miksi? Koska hänellä on naispuoleinen ystävä, jonka on tuntenut jo ennen kuin me olemme tavanneet? Olen jauhanut asiasta kk kaupalla, ja vastaus tähän on aina: he ovat vaan kavereita, ei minun kannata siitä stressata. Jos minut hänelle olisi joskus esitelty, miksi oisin mustasukkainen, mutta kun pidetään asia salassa, toimitaan minun selän takana, ilman minulle kertomatta, mitä tässä pitäisi tehdä?
Eroa miettiessä.....
Eroa miettiessä.....