Miehen vauvakuumeilu ahdistaa...

  • Viestiketjun aloittaja Pusse82
  • Ensimmäinen viesti
Pusse82
Poikaystävääni riivaa mieletön vauvakuume. Lähes koko seurustelun ajan hän on yrittänyt suostutella minua vauvantekoon. Kerran meinasi jo käydä ""vahinko"", josta mies ehti riemuita, mutta minä menin täysin paniikkiin.

Lapset ovat ehdottomasti myös minun haaveissani, mutta ajatus lapsen tuomasta elämänmuutoksesta ja oman kehon muuttumisesta pelottaa. Mitä enemmän asiaa ajattelen, sitä suurempi kauhu sisälläni kasvaa.

Pelkään myös, että olen miehelle pelkkä lastentekokone, ja että lapsen syntymän jälkeen miehen huolenpito ja rakkaus kohdistuu pelkästään lapseen, ja minä jään rypemään hellyydenkaipuuseeni ja vartalokomplekseihini yksin. Tämä ajatus saa välillä minut nolostumaan itsekkyydestäni.

Toisaalta taas mieheni ""vaatimus"" raivostuttaa minua. Tuntuu että hän ei tajua miten paljon joutuisin ""kestämään"", kun toteuttaisin hänen unelmansa lapsesta. Tämä on järjettömintä mitä olen mielessäni pyöritellyt viime aikoina. Riitelemme aika usein, mutta toisaalta pystymme myös sopimaan asiat. Rakastan häntä kuitenkin enemmän kuin ketään koskaan, ja haluan perustaa hänen kanssaan perheen. Pelkään vain, että neuroottisuuteni tuhoaa koko suhteen.

Ajattelin kysyä onko muilla naisilla samanlaisia ajatuksia/pelkoja?
 

Yhteistyössä