Ä
Äitikenguru
Vieras
Meillä 3 lasta , 7, 5 ja 6 kk ja mieheni käytös on kyllä ollut vauvan syntymän jälkeen OUTOA. Voiko hänellä olla joku synnytyksen jälkeinen masennus? Teetin kyllä depp.seulan netissä ja sai 10 pistettä, raja siis 12 mutta silti...AINA VÄSYNYT. Toki käy töissä, mutta silti. Nousee 6 maissa aamulla, kotiin tulee töistä klo 16-17. MINÄ hoidan kodin ja lapset. Aina valmis ruoka odottamassa ja siivot tehty. Ja ei sillä toki mä teen kun oon kotona, mut hieman osallistumista edes lasten hoitoon kaipaisin...Vauva kun herää vielä monta kertaa yössä niin itsekin tarvis joskus lepoa.Kun saa syötyä menee lepäämään. Tänäänkin lepäili tossa sohvalla koko illan ja nukahtikin muutaman kerran. Nukkuun meni 21.30...Hreillä ollessa tossa illan mittaan tiuski lapsille, ei viitsinyt edes takapuoltaan nostaa kun olis pitänyt iltasatu lukea isommille. Hoh hoijaa. Aamulla voi odottaa että heräilee 10-11 maissa kyseleen että koskas tei nousitte. Taidan sanoa huomenaamulla etten kerinnyt tänä yönä nukkuun ollenkaan
Täytyy yrittää lotota, jos sais rahaa ja sitä kautta ois ees mahkut avioeroon...
Onko vertaistukea åaikalla? Mikä hemmetti tota vaivaa????
Onko vertaistukea åaikalla? Mikä hemmetti tota vaivaa????