Miehen vastaus kysymykseen jäi mietityttämään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?????
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no ihan tästä äkkiseltään voin sanoa heti, että hän on hauska ja mukava, komea, hyvä isä...
Varman tuon tapaisia asioita olisit toivonut hänen sanovat sinunsta? Ymmärrettävää. Ehkä joskus vaikeina hetkinä on riittävän hyvä suoritus, ettei sano mitään pahaa, jos sen hyvän sanominen onkin ylivoimaista. Toivottavasti siitä valostuu olosi

:)

no ihan tästä äkkiseltään voin sanoa heti, että hän on hauska ja mukava, komea, hyvä isä...

Miten olisit suhtautunut jos miehesi olisikin vastannut sille että kaikesta huolimatta jaksaa sua koska olet kaunis ja sen lisäksi hyvä äiti? Oisko tämäkään ollut sulle riittävä peruste vai murehtisitko silloin että miehesi on pinnallinen kun on kanssasi vain ulkonäkösi takia ja lasten takia..

Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Varman tuon tapaisia asioita olisit toivonut hänen sanovat sinunsta? Ymmärrettävää. Ehkä joskus vaikeina hetkinä on riittävän hyvä suoritus, ettei sano mitään pahaa, jos sen hyvän sanominen onkin ylivoimaista. Toivottavasti siitä valostuu olosi

:)

ehkä mä tosiaan toivoin, että hän pystyy edes yhden hyvän asian sanomaan musta.

Toivottavasti se valo löytyy, vaikka nyt mulla on täydellisen musertunut olo.

Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:

Miten olisit suhtautunut jos miehesi olisikin vastannut sille että kaikesta huolimatta jaksaa sua koska olet kaunis ja sen lisäksi hyvä äiti? Oisko tämäkään ollut sulle riittävä peruste vai murehtisitko silloin että miehesi on pinnallinen kun on kanssasi vain ulkonäkösi takia ja lasten takia..

mä olisin varmasti ollut iloinen siitä, että musta vielä löytyy jotain positiivista sanottavaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Äläpä kysy, sillä on varmasti ihan tarpeeksi raskasta ilman että tivaat analyysiä hänen tunteistaan.

Kyllä mä tiedän, että on ollut rankkaa. On meillä molemmilla ollut.

Mutta silti se kuule satuttaa ihan h*****sti, jos susta ei pysty sanomaan mitään hyvää.

Tietysti pystyy. Mies ei kuitenkaan ole ajatustenlukija vaikka naiset niin kuvittelevat ja toivovat. Jos haluat tietää, mitä hyviä puolia sinussa ja suhteessanne miehen mielestä on, sinun on kysyttävä sitä suoraan, eli miehen kielellä.
Siis näin:
"mitä hyvää minussa ja suhteessamme mielestäsi on ja mistä asioista minussa pidät?"

Ei näin:
"mussa ei oo mitään hyvää"

Ajattele aikaa tämän vaikean kauden jälkeen. Sitä ei tiedä, onko se lyhyt vai pitkä, mutta silloin kun ajattelet, että tuo mies se vaan jaksoi minua vaikka olin kurjassa kunnossa, täytyy minussa olla jotain niin hyvää, että hän jaksoi odottaa sen kurjuuden menevän ohi. Monihan tuossa tilanteessa lähtee lätkimään ja ettimään sitä hyvää nopeasti, ole iloinen että miehesi jaksaa odottaa ja anna hänelle tilaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
lisätäämpä vielä, ettei tuo koskaan ole suuri tuki ollut. edes silloin kun mä olen itkenyt pahaa oloani.
Mitä positiivisia asioita sinä voit sanoa hänestä?

Miehesi ei varmasitkkaan ajatellut, että odotit kehuja, esim. kauneus ja seksikkyys ei auta jaksamaan.

Ei se mies just silloin ole varmaan tajunnut, että tämä sinun esittämäsi kysymys on NIIN tärkeä. Jos jaksaa siinä rinnalla, se on osoitus siitä, että sinussa on paljon hyvääkin. Ja tietty voisit ite joskus sanoa miehelle, että se on komea ja hyvä isä... :) Se kohottaa yleismielialaa!

Yhteistyössä