miehen vapaapäivä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja argh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

argh

Vieras
minä menen töihin, selkä vääränä kannan töistä päästyäni kaupasta tavaraa, tulen kotiin missä koirat käyny tasan aamulenkillä, sänky petaamatta, keittiö pommin jäljiltä, koti karmeessa siivossa (ei miehen yksin miehen vika, mut olis voinu asialle jotain tehdä..) matot rullalla kun koirat riekkunu, mies makaa sohvalla ja katsoo telkkaria..
ainoa homma tosin mistä PUHUTTIIN oli et se hakis koirille ruokasäkit, mut ei ollu sitäkää tehny. käytin koirat lenkillä ja piti ruveta ruuan tekoon mut onneks en ehtiny kun mies lähtikin harrastuksensa pariin poikkeuksellisesti tiistaina kun yleensä menee ke.
tänne mä sit jäin tän kaiken paskan keskelle, pakko siivota ja vielä pitäs hakee koirille sitä ruokaa.
että v*tuttaa!!!

Eli siis isompi lapsi? Mutta ymmärrän, että jos tekee paljon töitä, ei jaksa vapaana. Minulla ainakin sitä ongelmaa. Kun haluaa lapsenkin kanssa touhuta, niin ei monesti sitten jaksa siivota enää...

Alkuperäinen kirjoittaja Lania:
Eli siis isompi lapsi? Mutta ymmärrän, että jos tekee paljon töitä, ei jaksa vapaana. Minulla ainakin sitä ongelmaa. Kun haluaa lapsenkin kanssa touhuta, niin ei monesti sitten jaksa siivota enää...

ihan normaalisti ma-pe töissä, 7-15.30 plus puolen tunnin työmatka suuntaansa.
mä olen töissä myös ma-pe akselilla 6-18 ja mulla on tosi usein iltapalavereja ym.työjuttuja vielä päälle ja mun pitäs silti jaksaa.
on se niin väärin.
enkä mä tarkota et sen olis pitäny koko kämppä nuohota hammasharjalla, mut jos olis voinu ees sängyn pedata, käyttää koirat ja hakee ne ruuat..
tuntuu et kaikki kaatuu mun niskaan ja et mies ei arvosta enää mun työtä, ihankun mun pitäis aina jaksaa ja se saa vaan maata.
eihän mies nää asioita samalla tavalla kun nainen, mutta silti petyin kyllä kun kaikki kaatu taas mulle kun herra lähti harrastaan.

Hyvin tuttua. Kato sillon ku on vapaapäivä niin täytyy saada viettää se rauhassa eikä siivoten. Samoin lomapäivät. Sit kun on työpäivä, ei jaksa siivota aamupäivällä kun täytyy mennä töihin / töiden jälkeen kun on ollut koko päivän töissä. Miehen mukaan.

Ja mää siivoon arjet ja lomat ja vapaat.....

Alkuperäinen kirjoittaja kyl se joskus siivoo mut...:
Hyvin tuttua. Kato sillon ku on vapaapäivä niin täytyy saada viettää se rauhassa eikä siivoten. Samoin lomapäivät. Sit kun on työpäivä, ei jaksa siivota aamupäivällä kun täytyy mennä töihin / töiden jälkeen kun on ollut koko päivän töissä. Miehen mukaan.

Ja mää siivoon arjet ja lomat ja vapaat.....

tässä kiteytettynä meidänkin meininki!!!!!
ja kuinka usein olenkaan keskustellut, raivonnut, anonut, huutanut, pyytänyt, rukoillut ja toivonut muutosta joka kestää sen 2päivää kunnes taas unohtuu.

Meillä toimii ainoastaan jos jätän lapun pöydälle jossa kirjoitan tyyliin : * laita pyykit kuivumaan ja imuroi! terkuin Vaimosi

muuten ei tasan tee mitään ja onhan tuo parempi kuin ei mitään. tiskipöydän se onneks pitää siistinä ihan oma-aloitteisesti

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä ei ole edes koira käytetty jos mies yksin kotona.

Ei oo totta :o Miksi tuollaiset ihmiset edes ottaa koiran :headwall:

Joutuuhan koirat olemaan yksin silloinkin kun mies on töissä joten miten poikkeaa... oletan että koska tämä vaimo tietää, ettei mies käytä niin hän käyttää koirat ennen kuin menee töihin aamulla.

Yhteistyössä