A
argh
Vieras
minä menen töihin, selkä vääränä kannan töistä päästyäni kaupasta tavaraa, tulen kotiin missä koirat käyny tasan aamulenkillä, sänky petaamatta, keittiö pommin jäljiltä, koti karmeessa siivossa (ei miehen yksin miehen vika, mut olis voinu asialle jotain tehdä..) matot rullalla kun koirat riekkunu, mies makaa sohvalla ja katsoo telkkaria..
ainoa homma tosin mistä PUHUTTIIN oli et se hakis koirille ruokasäkit, mut ei ollu sitäkää tehny. käytin koirat lenkillä ja piti ruveta ruuan tekoon mut onneks en ehtiny kun mies lähtikin harrastuksensa pariin poikkeuksellisesti tiistaina kun yleensä menee ke.
tänne mä sit jäin tän kaiken paskan keskelle, pakko siivota ja vielä pitäs hakee koirille sitä ruokaa.
että v*tuttaa!!!
ainoa homma tosin mistä PUHUTTIIN oli et se hakis koirille ruokasäkit, mut ei ollu sitäkää tehny. käytin koirat lenkillä ja piti ruveta ruuan tekoon mut onneks en ehtiny kun mies lähtikin harrastuksensa pariin poikkeuksellisesti tiistaina kun yleensä menee ke.
tänne mä sit jäin tän kaiken paskan keskelle, pakko siivota ja vielä pitäs hakee koirille sitä ruokaa.
että v*tuttaa!!!