P
Paha tilanne
Vieras
Olen oppinut kantapään kautta etten samasta syystä lainaa ikinä rahaa vanhemmiltani. Pari kertaa olen sen virheen tehnyt, kun opiskelin. Sen jälkeen, kunnes saan rahat maksettua takaisin, olen mukamas sanattomassa "kiitollisuuden velassa" ja tunnen itseni alaikäiseksi. Äitini soitti viiden minuutin varoitusajalla, että tarvitsee apua pyykkitupaan, tai että digiboksi ei toimi, mun pitää tulla säätämään se. Yleensä ilmoitti, että voitko ulkoiluttaa koiran kun hän ei ehdi, enkä siis asu lähelläkään häntä. Ja me emme normaalisti ole edes viikottain tekemisissä. Eli heti kun olin rahaa velkaa, äitini ajatteli että on minun tehtäväni auttaa häntä, koska hän niin kiltisti ja ystävällisesti lainasi rahaa.
En enää ikinä suostu tuollaiseen Jos joku lainaa rahaa tai antaa asunnon käyttöönsä, se on siinä. ei ole reilua nostaa itsensä ylemmäs materiaalin kautta ja pompottaa toista.
Mun mielestä teidän pitäis tehdä säännöt selväksi. Teidän parisuhde ei kuulu heille. Piste. ei vaikka asutte heidän omistamassa kämpässä.
En enää ikinä suostu tuollaiseen Jos joku lainaa rahaa tai antaa asunnon käyttöönsä, se on siinä. ei ole reilua nostaa itsensä ylemmäs materiaalin kautta ja pompottaa toista.
Mun mielestä teidän pitäis tehdä säännöt selväksi. Teidän parisuhde ei kuulu heille. Piste. ei vaikka asutte heidän omistamassa kämpässä.