prkl.. MIEHET!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Liisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Liisa

Vieras
Lapset on hoidossa nyt, eli ollaan miehen kanssa kahdestaan.

Mua panetti, paljon. Mut miehen "kylmä" asenne ärsytti..
No, menin odottamaan miestä sänkyyn valmiiksi - alasti.Meni maku kun hän alkoi ruokaa lämmittämään sekä toisessa huoneessa röyhtäilemään..
Hän ei kyllä tiennyt että odotin alasti siellä, mitä se olisi auttanut.
Ja sitten kun tuli mun viereen, odotin hetken hänen aloitustaan.. Mutta arvatkaa mitä!!!!???? Sitten hän jo kuorsasikin noin 5minuutiin päästä kun sänkyyn tuli... Voi luoja!
Luovutan!

Mun mies odottaa kyllä vastavuoroisuuttakin aloitteentekemisissä, ja sanookin että mikään ei ole kiihottavampaa kuin aloitteellinen nainen. Musta nyt odotit mieheltä vähän liikoja kun sen olisi pitänyt sun ajatuksia lukea :D
Mun mielestä alasti sängyssä makaaminen ei ole aloitteentekemistä, mutta kukin tyylillään :D

Alkuperäinen kirjoittaja nekku:
Mun mies odottaa kyllä vastavuoroisuuttakin aloitteentekemisissä, ja sanookin että mikään ei ole kiihottavampaa kuin aloitteellinen nainen. Musta nyt odotit mieheltä vähän liikoja kun sen olisi pitänyt sun ajatuksia lukea :D
Mun mielestä alasti sängyssä makaaminen ei ole aloitteentekemistä, mutta kukin tyylillään :D

No joo,mut oon aina tehnyt aloitteen ja ikinä ennen en oo alasti sängyssä odotellut.kai sitä vaan ois halunnut toiseltakin aloitetteen tekoa - edes joskus.

Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Jospa miestä ei panettanut? Eikös teillä naisilla ole usein sama vaiva??

Joo, no miksi hän puhuu niin että olis kumminkin halunnut??
Miksi aina silloin haluaa panna kun lapset on hereillä ja kotona??
ARRRGGGHHHHHHHHHHHHHHHH

Mä olen jo oppinut että ei kannata odottaa että mies ymmärtäis mun sanattomia sänkyyn kutsujani ja nykyisin sanon ihan suoraan että mites olis petipuuhat. Onhan se tylsää kun menee siitä se romanttisuus ja joskus ottaa luonnon päälle jos itse on ehdottanut monta kertaa ja mies ei tee ollenkaan aloitetta. Mutta useammin olen seksiä saanu ja pahamieli on jääny vähemmälle kun aloin kertoa haluni ääneen.

Alkuperäinen kirjoittaja miltski:
Aika eriskummallinen mieshenkilö! En ole moiseen törmännyt. Mutta siis, eikös tuo nyt kuitenkin ole ihan sallittua, eihän aina voi huvittaa? :)

Niinkuin äsken laitoin, kumminkin puhuu että panettais, ja suuttuu tosi helposti jos hän ei saa silloin kun hän haluaa. Minä taas en saa silloin kun minä haluan.
Vaikeeta.

Alkuperäinen kirjoittaja Ninni:
Mä olen jo oppinut että ei kannata odottaa että mies ymmärtäis mun sanattomia sänkyyn kutsujani ja nykyisin sanon ihan suoraan että mites olis petipuuhat. Onhan se tylsää kun menee siitä se romanttisuus ja joskus ottaa luonnon päälle jos itse on ehdottanut monta kertaa ja mies ei tee ollenkaan aloitetta. Mutta useammin olen seksiä saanu ja pahamieli on jääny vähemmälle kun aloin kertoa haluni ääneen.

Mä oon sanonut ääneen, vastaus.. "kohta" ja sit pitää odottaa 1-2tuntia ja lopulta sanoo että katotaan joku toinen päivä.
Mut kyllä hänen mukaan tarttis mennä.

Alkuperäinen kirjoittaja Liisa:

ARRRGGGHHHHHHHHHHHHHHHH

Ehkäpä miestäsi kiihoittaa kiinnijäämisen pelko?

Joo no se on kyllä totta meilläkin että sillon ku miestä huvittaa niin pannaan, mutta jos mua panettaa niin 9 kertaa kymmenestä jää kyllä panot saamatta..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Liisa:

ARRRGGGHHHHHHHHHHHHHHHH

Ehkäpä miestäsi kiihoittaa kiinnijäämisen pelko?

Ei se, ei se "sitä" harrasta..;)

Yhteistyössä