Miehen vaihto??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ninni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Ninni

Vieras
Kertokaa kokemuksia, jos joku on miestä vaihtanut?

Olen itse siinä tilanteessa, että mies on vuoden verran haukkunut ja valittanut miten kamalaa kanssani on olla ja että hän haluaa erota. Riitojen yhteydessä usein häipynytkin ovet paukkuen, ja minä olen pyytänyt olemaan lähtemättä. Ihastuin sitten uuteen mieheen, joka on tosissaan kanssani ja haluaisi perustaa perheen jne. Oma mieheni jälleen kerran pakkasi tavaransa ja häipyi kotoa, ja sillä kertaa en pyytänytkään häntä enää takaisin. Mies alkoi itse kinua kotiin pääsyä, ja viikon poissaolon jälkeen sanoinkin hänelle että voi tulla takaisin kunnes saa hommattua oman asunnon. Kinuu nyt kuitenkin suhteen jatkamista jatkuvasti, eikä tunnu tajuavan että nyt on se hänen haluamansa ero tullut oikeasti. Mies myös tietää, että minulla on toinen, mutta haluaa siitä huolimatta yrittää vielä kanssani. Itse en halua enää palata yhteen, odotan vain sitä että mies löytää sen oman asunnon...

Kauhean iso kynnys aloittaa elämä uuden miehen kanssa, vaikka onkin käynyt selväksi että meillä on samanlaiset toiveet tulevaisuuden suhteen ja yhdessäolomme on muutenkin kivaa ja vaivatonta. Kiinnostuksen kohteet ja harrastukset menevät ihan yksiin, ja molemmat haluaisivat lapsiakin piakkoin. Jotenkin silti kaipaan muiden kokemuksia ja kaiketi jonkinlaista rohkaisua tilanteeseeni??

Älä vaihda! Jätä ja muuta omille, jos ei nykyinen miellytä. Etsi uutta vasta kun olet täysin vapaa entisestä... (Niin mä aikoinaan tein.)

Rohkeasti vanha ukko pellolle, niska perse otteella! Kamala kiusaajaa, hyi! Iski hätä käteen kun kerrankin pistit puihin, elä anna periksi. Eihän sitä kuitenkaan ole mikään pakko heti uuden kanssa kotia perustaa, vaikka yhdessä olisittekin..

Alkuperäinen kirjoittaja kotiäiti:
Vaihda vaan mä vaihdoin ns.lennossa miestä ja hyvin kävi.

Mulle tulisi kauheen likanen olo tuollaisesta toiminnasta! :ashamed: Jotenkin vaan ajattelen, että pää pitää suhteitten välillä nollata eikä vaihtaa lennossa...

No juu eihän sitä tietenkään heti olla uuden miehen kanssa perhettä perustamassa, on vaan mukavaa että ollaan yhtä mieltä siitä että piakkoin perhettä haluaisimme.

Moni sanoo noin, että ole yksin välissä ennen kuin etsit uuden miehen, mutta miksi pitäisi jättää hyvä mies kun on löytänyt sellaisen, jonka kanssa todella synkkaa?? Mun mielestä mitään järkeä ei ole siinä, että jätän nyt molemmat ja katselen yksinolon jälkeen uutta miestä... Yksin olen kyllä asunut ja ollut elämäni aikana ihan riittävästi, että sekin kyllä onnistuu.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Aloita vaan uusi elämä uuden miehen kanssa! Ei sitä pidä päästää, jos sellaisen hyvän on löytänyt!! Itsekkin haaveilen uudesta paremmasta miehestä...

Tätä mieltä minäkin olen! Miksi jättää molemmat vain että voi yksin miettiä asioita, kun on ihana mies osunut kohdalle?!

Niin, ja mulla ei ole lapsia kun joku tossa käski antaa aikaa lapsille...

Mutta tuntuuko se uusi sitten oikeesti paremmalta, ettei vaan olisi se paljon puhuttu LAASTARI kun on ollu huonossa suhteessa jo jonkin aikaa niin tokihan e toisen huomio tuntuu mahottoman hyvältä.. ja joku kaunis päivä saattaa huomata ettei ne tunteet ehkä sittenkään ollut niin KUUMIA..??

Niin kai se vanha viisaus sanoo, että ole yksin välissä. No, itse tiedän pariskuntia jotka ovat onnellisa yhdessä, vaikkei pitänytkään "yksinäisyyttä" parinvaihdon välissä. Ja tiedän niitäkin, joilla se ei onnistunut, mutta tietääkö kukaan, olisiko ne siltikään onnistunut...
Itse se on sinun päätettävä, sinun elämäsi, sinun tunteesi!

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Moni sanoo noin, että ole yksin välissä ennen kuin etsit uuden miehen, mutta miksi pitäisi jättää hyvä mies kun on löytänyt sellaisen, jonka kanssa todella synkkaa??

Pidä yhteyttä jos siltä tuntuu, mutta älä heti muuta uuden luo.

anna mennä vaan. Eihän sitä nyt välittömästi tarvii kamoja saman katon alle kantaa, mä siis suosittelen nauttimaan siitä yhteisestä seurustelu ajasta ensin, mutta jos tapaa sellasen ihmisen kenen kanssa asiat loksahtaa paikoilleen niin mitäs siinä sitten. *saman kokenut*

Otsikosta tuli mieleeni, että voiko miehiäkin noin vain vaihtaa - niinkuin autoja? :D

No, pointti ei ollut tuo, mutta oli pakko vähän muka vitsailla. Älä nyt anna sille vanhalle miehellesi periksi, kun on itsekin ollut eroamassa ja olet hänelle selvät sävelet jo ilmoittanut. Eikä uutta miestäkään tarvitse jättää mun mielestä, mutta aloitelkaa varovasti, siis ei heti yhteen muuttoa mutta toki tapailuja ja kyläilyjä yms. =)

anna palaa :D voipi olla elämäsi rakkaus nyt edessä. kadut ikuisesti jos et katso kortteja mitkä sulle on nyt jaettu. mut samaa sanon kun muutkin, älä muuta yhteen tms. laita itsellesi oma koti ja seurustele rauhassa.

been there done that, lennosta vaihdoin minäkin. ei sille minkään voi jos se rakkaus vastaan tulee. katunut olisin katkerasti jos olisin miehelleni aikanaan sanonut että mun pitää nyt nollata pää eksän jäljiltä. että alas mennä.

MIkä on käytetttyjen miesten markkinatilanne nyt? Onko ottajan markkinat nyt?

Jotenkin on kuva, että olisi kovasti tullut käytettyjäkin lisää markkinoille ja aivan uusiakin yksilöitä astuu näille markkinoille kaiken aikaa, joten miesmarkkinat ovat kovinkin runsastuneet anniltaan, niin määrällisesti kuin laadullisesti. Vain onko varmasti myös laadullisesti? Ainakin puhutaan että nykymiesten sperman laatu olisi heikentynyt, joten jos siitosominiausuuksia hakee niin, pitää ollakin tarkkana. Korean pinnan alla ei välttämättä olekaan haluttua viriiliytttä, eikä aina edes oikeaa asennetta.

Kaikenkaikkiaan tällä palstalla voisi olla jatkuva markkinaseuranta. -tiedotus ja kuukausittaiset markkinakatsaukaset sekä vuosiyhteenvedot. Tarvetta tuntuisi olevan!

Alkuperäinen kirjoittaja miettikää ensin:
Seuraavaksi sitten riitelette lapsista tavalla tai toisella. Ja sitten ne exän uudet on ihan kamalia. Ei ne riidat siihen eroon lopu.

Mut ei ne lopu silläkään että jää vanhaan suhteeseen kitumaan, ei todellakaan.
jos ei kerran ole mitään halua enää olla vanhan kanssa.

Riidat ei elämästä lopu ikinä, ne vaan muuttaa muotoaan :D elämä menee eteenpäin. riitojenpelon vuoksi ei kantsi elämäänsä pilata jäämällä vanhaan.

Alkuperäinen kirjoittaja miettikää ensin:
Seuraavaksi sitten riitelette lapsista tavalla tai toisella. Ja sitten ne exän uudet on ihan kamalia. Ei ne riidat siihen eroon lopu.

Kiitti ku luit jutun ensin! Mulla EI EDELLEENKÄÄN OLE AINUTTAKAAN LASTA, ei myöskään entisellä eikä uudella miehellä.

Yhteistyössä