S
Sirutin
Vieras
Kun näitä tekstejä lukee, niin tulee vain mieleen että kyllä meillä taitaa sittenkin kaikki olla hyvin. Mies käy töissä, mutta osallistuu kotona kaikkiin kotitöihin. Pesee pyykkiä, tiskaa, tekee ruokaa, imuroi ja käyttää jopa joskus mattoja ulkona! Yleensä käydään aina yhdessä ruokakaupassa. Mies tykkää käydä baareissa, niin tykkään kyllä minäkin. Harvoin kuitenkin lähdetään erikseen. Joskus saatetaan mennä omien kavereiden kanssa, mutta yleensä silti yhtäaikaa.
Ei meilläkään elämä aina ole ruusuilla tanssimista. Riidellään ja mökötetään. Vähän aikaa sitten jopa mietin eroa. Nyt alkaakin tuntua, että kunnon löydönhän minä olen tehnyt!
Meillä ei siis ole lapsia, yhdessä ollaan oltu reilut pari vuotta. Te keiden miehet ei osallistu kotitöihin ja lasten hoitoon: millaisia miehenne olivat ennen perheen perustamista? Halusivatko silloinkaan viettää vapaa-aikaa kanssanne ja olivatko silloinkaan enempi osallistuvia?
Ei meilläkään elämä aina ole ruusuilla tanssimista. Riidellään ja mökötetään. Vähän aikaa sitten jopa mietin eroa. Nyt alkaakin tuntua, että kunnon löydönhän minä olen tehnyt!
Meillä ei siis ole lapsia, yhdessä ollaan oltu reilut pari vuotta. Te keiden miehet ei osallistu kotitöihin ja lasten hoitoon: millaisia miehenne olivat ennen perheen perustamista? Halusivatko silloinkaan viettää vapaa-aikaa kanssanne ja olivatko silloinkaan enempi osallistuvia?