Miehen seksimeili

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja whattodo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

whattodo

Vieras
Nyt apua jostakin äkkiä!

Luin viime yönä salaa avomieheni meilit. Hän on lähettänyt 1,5 v sitten exälleen meilin jossa on kuva hänen peniksestään joka seisoo ja otsikkona on että tässä kuvassa on tämän naisen oma jakkara johon hän on aina tervetullut istumaan, vinkkihymynaama perässä.

Olemme seurustelleet kolme vuotta ja meillä on pieni vauva.

Mies on muuten hyvin kunnollinen, mutta tiedän että hänellä oli pitkään ongelmia päästä yli tästä exästään. Ilmeisimmin hän on nyt päässyt ja rakkaus on väliltämme löytynyt, mutta tämä luuranko tipahti juuri kaapista. Aiemmin on tipahdellut lievempiä luurankoja mutta niistä on jo itkut itketty.

Olen ennenkin tonkinut miehen puhelinta ja postia ja löytänyt sieltä ei hyväksyttäviä asioita, mutta tämä oli kaikkein pahin. Mies on raivoissaan ja lopettamassa suhdetta koska menin lukemaan postit.

Hän ei ole tippaakaan pahoillaan ja sanoo kyseessä olleen heidän välisensä tsoukki.

Meillä meni tuolloin todella huonosti ja uskon että tälläistä ei enää ole tapahtunut viime aikoina, mutta silti tämäkin on tapahtunut yhdessäoloaikanamme.

Mitä tehdä? Me olimme muuten aivan onnellisia, vaikkakin normaalia enemmän varmaan otammekin yhteen. Meillä oli paljon unelmia, rakas vauva, juuri ostettu tontti, ym.

Ihan kamala tilanne. Mitä tekisitte? Mies ei yritä edes sovitella. Minun pitäisi pyydellä anteeksi tutkimusmatkaani hänen meileihinsä ja yrittää hyvitellä hänelle tapahtunutta. Itse hän vaan häipyi paikalta kun olin kertonut hänelle että tiedän asian. Ei ollut mitään sanottavaa, ei yrittänyt puolustautua tai mitään.

teillä meni siis huonosti tuolloin kun miehesi on viestin lähettänyt veikkanpa että hän on vaan hakenut ex.ästään tukea siis ööh vaikea selittää mitä tarkoitan mutta luulen että hänen aikomuksensa ei ole edes ollut pettää sinua hänen kanssaan vaan vitsi en oikeen löydä sanoja mitä tarkoitan.. ja jos sinulla kantti kestää niin kysäise ex.naiselta että onko heidän välillään jotain vispiläkauppaa edelleen vai onko tuo jotain viatonta ja tyhmää leikittelyä sinun selän takana.. tai sitten kysyt suoraan mieheltä että mitä hän oikeen haluaa sinusta kun ei asioista voi suoraan puhua sanot vaan että et ole vihainen mutta haluat vaan tietää asiasta ja että se on ollut väärin lukea s.postia. tässä on mun vinkki en ehkä ihan niin hyvin saanut selitettyä tuota asiaa mutta toivottavasti jotenkin ymmärrät tsemppiä

Ihmisillä on tapana ärsyyntyä kun jäävät kiinni. Ei tuossa varmaan mitään ole, kunhan on haaveillut aikanaan, mutta ei tuo asiallista ole ollut. Siksi mies varmaan käyttäytyykin noin.

Ensin petit miehen luottamuksen ja sen jälkeen syyllistit hänet menneestä asiasta. Minä olisin jo jättänyt sinut. Ja minä en jättäisi puolisoani esimerkiksi pettämisen vuoksi, mutta tuollainen asioiden kaivelu ja kontrollointi on kertakaikkiaan sietämätöntä.

Suhteenne tuskin enää koskaan palaa ennalleen. Olet pettänyt miehesi todella rumasti. Muista, että niin miehellä kuin naisella on suhteessa oikeus pieniin harha-ajatuksiinsa, koska välttääkään niitä ei voi. Kieltämällä mieheltä eksän perään haikailun ja tuhmat ajatukset, viet häneltä yksityisyyden ja itsemääräämisoikeuden.

Vähän järkeä niihin suhteisiin! Ei kannata kuvitella liikoja ihmisistä. Nyt sinäkin omalla toilailullasi menetät hyvän perusmiehen.

Jeps ei muuta kuin vaihtoon. Siis meilin salasanat ja kännykän lukituskoodit. Noitahan ei kukaan muu saa lukea. Käräjille.

Outoa on jos ei suhde toimi muuten ja pitää salaa lukea meilit.

Jos sähköposti tai kännykkä sisältää sellaista materiaalia, jota puoliso ei voi lukea, on suhde heikolla pohjalla. Eikös hyvän suhteen pitäisi olla avoin, jossa ei ole mitään salattavaa. Meillä sähköpostien salasanat on molempien tiedossa, se on sitä keskinäistä luottamusta.

Miehesi jäi kiinni. Hän on pettänyt sinun luottamuksesi. Hänen tulee kantaa siitä seuraukset ja pyytää anteeksi. Tietysti myös sinä voit pyytää, jos teillä ei ole tapana toistenne posteja lukea. Mutta ei se, että sinä luit hänen meilit, poista sitä, mitä hän on tehnyt.

Surkea tilanne, kun vauvakin jo on. Toivottavasti saatte asiat selvitettyä.

Alkuperäinen kirjoittaja åäåä:
Jos sähköposti tai kännykkä sisältää sellaista materiaalia, jota puoliso ei voi lukea, on suhde heikolla pohjalla. Eikös hyvän suhteen pitäisi olla avoin, jossa ei ole mitään salattavaa.

Tuo on Hollywood-hömppää. Suhteessa on vaiheensa. Vaatimus appoavoimesta suhteesta tarkoittaa viime kädessä eroa, koska ihmisellä on tarve hairahduksiin ja yksityisyyteen, niin miehillä kuin naisillakin.

Tärkeintä suhdetta ajatellen on kokonaissuunta. Ratkaisevaa ei ole se, haaveileeko jompikumpi jostakusta muusta tai peräti ihastuu tähän, vaan se, että tunteista huolimatta suunta on vakaa. Edes syrjähyppy tai lyhyt suhde ei kaada tällaista vakaasti suunnattua suhdetta.

Naisten pitäisi oppia suhtautumaan suhteisiin käytännöllisemmin. He eivät omista miesten tunteita eivätkä miesten tunteet aina palvele puolison hyvää. Silti mies saattaa haluta jatkaa suhteessa ihan oman mukavuutensakin vuoksi.

Pois romantiikka, sillä ei pitkälle selviä! Se synnyttää ainoastaan kohtuuttomia odotuksia, mikä nykynaisten käytöksessä oivasti näkyykin. Kaikki pitäisi saada ja mihinkään ei tyydytä. Naiset jotenkin kuvittelevat olevansa puolisonsa elämän keskipiste, vaikka elämään mahtuu paljon muutakin kuin puoliso.

Van minusta nähen semmonen mies, joka otteloo kuvie mulukustasa tikikameralla tahi kännykällä, on meleko outo ja eläskeleponen. Ammotikka jos vielä lähettellöö niitä vielä sähköpostilla jonnehi.

Outo on minusta kansa semmonen akka, joka selovaa ukkosa puhelinta ja sähköpostie.

Muihin nykytilanteeseen johtaneihin asijoehin en ota kantoa.

toevoo: toevo (os. Taesto)

Puhelimen katselu ja viestejen lukeminen on mielestäni sallittu toisen luvalla ja yleensä jos siihen ei lupaa saa niin sillon siellä on jotain mitä toinen ei saa nähdä.Mun puhelin on aina toisen tavoitettavissa ja mä olen sanonutkin että jos haluaa niin senkun lukee viestit.Sama koskee sähköpostiin.Mulla ei ole mitään salattavaa enkä halu sitä toiseltakaan.

Toi miehesi kalunkuvan lähettäminen ei välttämättä ole sitä että se olis valmis menemään sen pidenmällä vaan hakee jotain jännitystä elämäänsä.Monet ihmiset lähettävät alastonkuviaan nettiin näyttän olevansa estoton mutta tosi elämässä ihminen on kumminkin ihan normaali...Mä en ainakaan lähettelis exilleni kalun kuviani koska tuskin se siitä on enempää kasvanut mitä se olin sillon kun exä:n kanssa seukattiin..Taitaa olla niinkun itsensäpaljastaminen eli, tykkää näytellä itseensä mutta ei halu jäädä kiini.

Jos oma mies lähettäisi eksälleen kuvia alapäästään ja toteaisi vielä että on aina seksuaalisesti tämän eksän käytettävissä, niin riittäisi jo minulle. Ei kiinnostaisi enää oliko aikomusta mennä pidemmälle vai ei, tuollainen olisi jo ihan tarpeeksi pitkälle!

Jos et halua miestä heivata pihalle, vaan selvittää asian, niin kysy mitä mieltä hän olisi, jos itsekin alkaisit tsoukkailemaan, ottaisit rinnoistasi ja jalkovälistäsi kuvia ja lähettäisit niitä toiselle miehelle, samalla kertoen että nämä ruumiinosat ovat vapaasti tämän toisen miehen käytettävissä. Kysy voisiko mies todellakin vakavalla naamalla ottaa sen tsoukkina eikä haittaisi ollenkaan?

En ole koskaan ymmärtänyt että luetaan toisten viestejä puhelimesta kuin sähköpostistakaan. Vaikka olisi jonkinlaista vihiä että toinen saattaisi pettää niin ei sekään oikeuta lukea toisen sähköposteja. Ne ovat kuitenkin toisen uksityisyyttä, jonne ei mennä ilman toisen lupaa, vähän sama asia kuin vieraan henkilön alushousut. Tai itse ainakin voin verrata, sillä itselllä ei ole pokkaa mennä lukemaan vaikka kuinka kiinnostaisi. Jos on mustasukkasuutta ollut tuolloin, eikö siitä olisi voinut puhua suoraan? Sinänsä ymmärrän miehesi reaktion aiheesta, mutta en kuitenkaan puolustele sitäkään, sillä jos ei ole valmis seuraavaan suhteeseen, ei alottais edes sellaista. Etenkään toisen mieliks! Jo heti suhteen alussa olisitte voineet keskustella asiasta niin ei olisi mennyt tällaiseen tilanteeseen. Mutta koettakaa nyt pärjäillä, puhua ja tehkää sitten vasta ne viisaat ratkaisut.

jos mulkun kuvia lähettää ja kutsuu naisen istumaan sen päälle niin herra tietää mitä touhuilee selkäs takana kun et ole kotona, prempi olla lapsen kanssa kahden kuin hävetä silmät päästä tuollaista miestä, vai voiko sitä edes siksi sanoa.

Joo, taitais äijän hymy hyytyä jos löytyisi vastaavia viestejä sinulta jollekin exällesi ja mukana meheviä kuvia piparista ja kutsu käydä testaamassa sitä koska vain haluaa. Tuskin tuo olisi kenenkään miehen mielestä mikään pikku tsoukki. Ja sinä taas olisit ellipalstalaisten mielestä pahin vosu mitä maa päällään kantaa :D.

Mutta meitä naisiahan aina vaan neuvotaan löysäämään pipoa, syyllistetään viestin lukemisesta (aivan kuin se muka tässä nyt olisi kaikkein pahin moka) ja kehotetaan ymmärtämään kaikki miesten syrjähypyt ja typeryydet ja katsomaan peiliin sun muuta vähä-älyistä soopaa. Mies suuttui ja käänsi oman typeryytensä sinun syyksesi - tietysti koska mitäs muutakaan tavallinen "rehti" suomalainen mies osaisi tehdä kun jää suoraan rysän päältä kiinni. Ei ainakaan pyytää anteeksi.

No tiedät ainakin nyt miten miehesi todennäköisesti tulee reagoimaan suhteenne kriiseissä. Hyvä pitää mielessä vastaisen varalle.

Mies nyt voi tehdä mitä tahansa, hän on voinut jopa naida sitä naista, mutta ei sekään ole varmaa. Mitä sinulla on nyt, oletko valmis alkamaan kaivelemaan vanhoja kuoppia auki? Se on ainakin varmaa, että olet kohta yh, jos jatkat tuon kolme vuotta vanhan asian kaivelua. En puolustele miestä, mutta katso nykyisyyteen ja eteenpäin, jos et siihen kykene, niin erotkaa.

Nyt olis teidän syytä keskustella tuo auki. Molemmat ovat tehneet väärin ja molempien tulee pyytää anteeksi eikä enää vastaisuudessa toimia noin. Käyttäkää ammattiapua, jos tarpeen. Jospa näin vältettäisiin edes yksi mahdollisesti turha ero.

Neuvoni olisi erilainen, tai ainakin erisävyinen ilman yhtä asiaa, joka tuli aloitusviestissä esiin. Teillä on lapsi. Eiköhän kannata ottaa päämääräksi selvittää tämä, että lapsella säilyy kokonainen perhe?

Niin se on, kumppania saa pettää, sille saa valehdella silmät korvat täyteen mutta auta armias jos petetty menee ja lukee tämän petturin sähköpostit ja tutkii kännykän niin vankilaan sietäisi heittää, niin kauhea petos se on.
Ihmisellä jolla ei ole mitään salattavaa ei salaa mitään.

Aamen. Tässä moraalinen pulma aamun ratoksi: tutkit puolisosi puhelinta ja selviää, että tämä on pitänyt viittä ihmistä seksiorjuudessa kellarissanne. Kumpi on tehnyt moraalisesti väärin? Kumman pitää pyytää anteeksi?

Alkuperäinen kirjoittaja aika kasvaa aikuiseksi:
Nyt olis teidän syytä keskustella tuo auki. Molemmat ovat tehneet väärin ja molempien tulee pyytää anteeksi eikä enää vastaisuudessa toimia noin. Käyttäkää ammattiapua, jos tarpeen. Jospa näin vältettäisiin edes yksi mahdollisesti turha ero.

Neuvoni olisi erilainen, tai ainakin erisävyinen ilman yhtä asiaa, joka tuli aloitusviestissä esiin. Teillä on lapsi. Eiköhän kannata ottaa päämääräksi selvittää tämä, että lapsella säilyy kokonainen perhe?

Suomessa laki ja oikeius menee kuitenkin vaan siten, että aviorikos ei ole enää rikos, mutta kännykän ja meilien penkominen on rangaistava rikos (tuomio: sakkoa tai ehdollista)

Alkuperäinen kirjoittaja jursti:

Suomessa laki ja oikeius menee kuitenkin vaan siten, että aviorikos ei ole enää rikos, mutta kännykän ja meilien penkominen on rangaistava rikos (tuomio: sakkoa tai ehdollista)

No todellakin, jos joku pettävä aviomies tekee rikosilmoituksen siitä,e ttä hänen vaimonsa on lukenut miehen sähköpostit koneelta jolle vaimolla on pääsy niin satavarmasti yksikään syyttäjä ei edes harkitse tuollaisen jutun viemistä oikeuteen.

Alkuperäinen kirjoittaja usko pois:
jos mulkun kuvia lähettää ja kutsuu naisen istumaan sen päälle niin herra tietää mitä touhuilee selkäs takana kun et ole kotona, prempi olla lapsen kanssa kahden kuin hävetä silmät päästä tuollaista miestä, vai voiko sitä edes siksi sanoa.

Naulan kantaan. Kyllä jos saisin tietää, että oma mies on meidän yhdessä oloaikana lähettänyt jormastaan kuvan eksälleen, niin sanoisin, että hyi helvetti, en voi luottaa tuollaiseen ihmiseen.

Mitä sitte jos on ns. laitonta tönkiä toisen sposteja ja puhelinta? Jokaisen aikuisen ihmisen päässä luulis olevan sen verran älliä, että jos ollaan tosissaan suhteessa, ja heti jos tulee pieni ryppy rakkauteen, niin ei vedetä housuja kinttuihin, ja aleta lähettelemään tatistansa kuvia eksille, ja vihjailla, että tervetuloa päiväkahveille!

Oksettavaa. Taitaa mies olla joku kieroutunut pervo. Olen minäkin joskus selannut ukkoni tekstiviestejä, mitä sitte? Tietää kyllä varmasti asiasta.

Alkuperäinen kirjoittaja kiinnostavaa:
Alkuperäinen kirjoittaja jursti:

No todellakin, jos joku pettävä aviomies tekee rikosilmoituksen siitä,e ttä hänen vaimonsa on lukenut miehen sähköpostit koneelta jolle vaimolla on pääsy niin satavarmasti yksikään syyttäjä ei edes harkitse tuollaisen jutun viemistä oikeuteen.

No todella. Asianajajat vievät oikeuteen, kenet asiakas tahtoo. Ja kannattaa tahtoa, jos yksityiselämää on loukattu:

"Suomessa kirjesalaisuus perustuu perustuslain yksityiselämän suojan 10. pykälään: "Kirjeen, puhelun ja muun luottamuksellisen viestin salaisuus on loukkaamaton."

Kirjesalaisuuden rikkoja voidaan tuomita rikoslain perusteella viestintäsalaisuuden loukkauksesta sakkoon tai vankeuteen enintään yhdeksi vuodeksi. Jos viestintäsalaisuuden loukkaus on törkeä, rikoksentekijä on tuomittava vankeuteen enintään kolmeksi vuodeksi."

Pettäminen ei ole rikos eikä rangaistava teko.

Alkuperäinen kirjoittaja Vanha Noita:
Pettäminen ei ole rikos eikä rangaistava teko.

Eipä niin, mutta moraaliton ja satuttava kylläkin. Vaatii melkein psykopaatin luonnetta, jos arvioi oikeaa ja väärää vain laillisuuden tai laittomuuden perusteella.

Rikollista voisi olla, jos miesystäväni joisi ilman lupaa olueni jääkaapista, tyhjentäisi karkkipussin kysymättä tai tutkisi tietokonettani. Mikään noista ei minun mieltäni pahoittaisi. Tuo viesti taatusti tekisi sen.

Syyllistä suututtaa ja kaduttaa vain se, että jäi kiinni, ei mikään muu. Minä olen saanut kerran pettäjän kiinni puhelinta tutkimalla. Sain varmuuden ja mielenrauhan asiasta, jota olin vuoden ajan epäillyt. En joutunut vankilaan, mutta vapauduin onnettomasta suhteesta. Petos ei kohdistunut vain seksuaaliseen "yksinoikeuden" illuusioon, vaan siihen, että koko suhteen pohja oli valheille rakennettu. Vaikka vain taloudellista hyötyä tuottava petos on rikoslaissa, muutkin petokset ovat väärin.

Jos mieheni pettää minua eikä kerro siitä minulle, en tiedä siitä, enhän?
Jos mieheni lukee viestejäni eikä kerro siitä minulle, en tiedä siitä, enhän?

Jos mieheni kertoo pettäneensä minua, tämän kertominen sisältää enemmän paljastuksia kuin pelkkä pettämisen paljastaminen. Hän ei pelkkää merkityksetöntä pikku panoa kertoisi minulle, eihän? En saa siitä häntä hirteen, mutta erota voin.

Jos mieheni kertoo lukeneensa viestejäni, hän kertoo sen vasta, kun tonkimalla tonkien löytää jotain kertomisen aihetta. Eikös vaan? Saan hänet siitä hirteen ja erota voin.

En välttämättä halua kertoa pikkuisia merkityksettömiä panoja miehelleni, koska ne vain turhaan loukkaisivat häntä.

Eläkää omaa elämäänne ja jättäkää puolisonne elämään omaa elämäänsä. Kyllä ne puolisot sitten kertoo, kun kertomisen aihetta on. Jollakin tavalla, aivan varmasti!

No joo, mutta kyllä parisuhteeseen ryhtyvän ihmisen pitää tajuta, että missä menee ne hyvän maun rajat.

Mitähän jos minäkin lähettelisin eksälleni tissi-ja tussukuvia, ihan vaan sen takia kun oman miehen pärstä sattuu sillä hetkellä vatuttamaan. Jos niin tekisin, niin sehän olisi merkki siitä, että tarjoan itseäni tälle ex-kumppanille.

Jos koko sopassa on mukana vielä pieni lapsikin, niin ymmärrän hyvin ap:n tilanteen, ja sen, että hänellä oli jo ennestään ilmeisestikin syytä epäillä miestään.

Ja tuosta lakiasiasta voin sanoa, että jos kyse on ihan parisuhteesta, niin harvapa linnaan on joutunut kun on tonkinut puolisonsa tekstareita tai sähköposteja. Vähän liioittelua uhkailla ap:ta tuollaisella.
No ainahan se mies voi koittaa tehdä ns. rikosilmoituksen, itsepä joutuu siinä samalla häpeäpuuhun munansa esittelyn kanssa.

Sitäpaitsi, tuo viestintäsalaisuuskin koskee tietynlaisia tapauksia. Muutenhan puolet suomen kansalaisista olis linnassa, aikuiset kun tunnetusti lukee salaa kakaroiden päiväkirjoja, nettikirjoituksia sekä puhelimia. Soosoo siis vaan kaikille!