Miehen seksikokemukset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Itseäni voin tästä oikeastaan vain syyttää, mutta tuli mieheni kanssa puhetta seksikokemuksista ja minä jankkasin ja jankkasin kunnes hän hertoi härskeimmän kokemuksensa..joskus kauan kauan sitten on harrastanut seksiä äidin ja tämän tyttären kanssa. Itse tosiaan halusin tietää ja tieto lisäsi tuskaa.. ja nyt minua ällöttää, koska en olisi miehestäni uskonut...yök...

Oletteko kuinka tietoisia miehenne seksikokemuksista ja miten tieto on teihin vaikuttanut?

Seurustelun alkuaikoina kävi ilmi, että hän oli harrastanut (tai yrittänyt) seksiä aika nuorena kännipäissään, ja kokemus oli ollut ikävä kaikin puolin.
Muiden tyttöystäviensä kanssa ei edes ole ymmärtääkseni mennyt seksiin asti, joten olen oikeastaan hänen ainoa oikea seksikumppaninsa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Seurustelun alkuaikoina kävi ilmi, että hän oli harrastanut (tai yrittänyt) seksiä aika nuorena kännipäissään, ja kokemus oli ollut ikävä kaikin puolin.
Muiden tyttöystäviensä kanssa ei edes ole ymmärtääkseni mennyt seksiin asti, joten olen oikeastaan hänen ainoa oikea seksikumppaninsa.

tämä olikin varmaan aika positiivinen tieto :)

En haluis tietää tarkempia yksityiskohtia mieheni sekstailuista!!!Jakkista!Mulle riittää tieto et'joskus on ollu yks nuori tyttö ennen mua,eli ennen ku alettiin liki 20v.sitten seurusteleen,mut enpä oo kyselly tarkempia tietoja...En oo itekään kertonu hänelle mun kokemuksistani..Ei oo kyl kysynytkään!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

tämä olikin varmaan aika positiivinen tieto :)

No kieltämättä, joten en nyt ole ehkä oikea hlö neuvomaan sinua tässä ketjussa.

En juurikaan tiedä, koska en halua tietää. mitäs kysyit, jos et kestä kuulla totuutta. Seksi äidin ja tyttären kanssa on varmaan aika extremeä, mutta monen miehen unelma. Hienoa, että miehesi on saanut toteuttaa omansa! Ei hän enää niitä naisia hässi vaan sinua:)

Alkuperäinen kirjoittaja nojoo:
Jospa se nyt vaan vedätti sua, ku kerran niin kovasti jankkasit...tai sitten...kohta se varmaan toivoo kolmatta pyörää sänkyynne..

en usko että vedätti, koska oli niin häpeissään kun kertoi tästä ja ei kuulemma haluaisi enää samaa kokea, eikä liioin haluisi kolmatta pyörää. Itseäni vaan mietityttää että minkälainen äiti haluaa jakaa miehen oman tyttärensä kanssa..se asia ällöttää... varmaan jokaisen miehen unelma mutta en olisi silti omasta ukostani uskonut koska on muutenkin aika saamaton seksin suhteen

En juurikaan tiedä, koska en halua tietää. mitäs kysyit, jos et kestä kuulla totuutta. Seksi äidin ja tyttären kanssa on varmaan aika extremeä, mutta monen miehen unelma. Hienoa, että miehesi on saanut toteuttaa omansa! Ei hän enää niitä naisia hässi vaan sinua:)

Monen miehen unelma? Huh. Itse en kyllä unelmoi seksistä isän ja pojan kanssa, vaikka aika estoton olenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja auringonkukka-75:
Ei toi nyt niin kamalaa ole, ellei siellä punkassa olla oltu yhtäaikaa äidin ja tyttären kanssa. Silloin se kuulostaa tosi sairaalle :x

yksityiskohdista ei sen enempää keskusteltu, mutta tuo mielikuva kuulostaa minunkin mielestäni sairaalta...

Monen miehen unelma? Huh. Itse en kyllä unelmoi seksistä isän ja pojan kanssa, vaikka aika estoton olenkin.

Miehet on siinä suhteessa erilaisia. Mitä se muille kuuluu, miten joku on toteuttanut tarpeitaan? Jos kerran seksiä on harrastettu sinkkuna kaikkien osapuolten kesken yhteisymmärryksessä + lain kirjainta noudattaen.

Miehet on siinä suhteessa erilaisia. Mitä se muille kuuluu, miten joku on toteuttanut tarpeitaan? Jos kerran seksiä on harrastettu sinkkuna kaikkien osapuolten kesken yhteisymmärryksessä + lain kirjainta noudattaen.

Ei mitenkään, mutta en usko että äiti+tytär on kovin "monen miehen unelma". Siinä missä "isä+poikakaan" naisten.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja nojoo:
Jospa se nyt vaan vedätti sua, ku kerran niin kovasti jankkasit...tai sitten...kohta se varmaan toivoo kolmatta pyörää sänkyynne..

en usko että vedätti, koska oli niin häpeissään kun kertoi tästä ja ei kuulemma haluaisi enää samaa kokea, eikä liioin haluisi kolmatta pyörää. Itseäni vaan mietityttää että minkälainen äiti haluaa jakaa miehen oman tyttärensä kanssa..se asia ällöttää... varmaan jokaisen miehen unelma mutta en olisi silti omasta ukostani uskonut koska on muutenkin aika saamaton seksin suhteen

Saamaton, saamaton, mutta kun sängyssä on sekä tytär, että äiti, tulee mieheen vipinää...

Tapahtuko se pihavarastossa? Mun appiukon ex muija paneskeli vävynsä kanssa pihajuhlien aikaan pihavarastossa ja jäivät kiinni.... Varmasti traumaattista kaikille mutta kun sain (vuosia tapahtuneen jälkeen) tästä tiettää (en siis tapahtuman iakaan ollut vielä suvussa) nauroin niin että räät lensi nenästä =D

Mutta sairasta äidiltä "viedä" tyttärensä mies...

Yhteistyössä