miehen ryyppyreissut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kosonen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun mielestä ei ole reilua, että mies menee ryyppyreisuilleen ja toinen on lapsen kanssa kotona. Meilläkin tosin miehelle kaverit on tosi tärkeitä ja baarireissuja on... Reilua ois, että sitten molemmat menee. Mutta minäkään en oikein käy missään, kun ei baarit kiinnosta ja kun on pieni lapsi kotona ja toinen tulossa, ei vaan jaksa..... Vähän asia meilläkin aiheuttaa eripuraa...

Alkuperäinen kirjoittaja Miinu:
Mun mielestä ei ole reilua, että mies menee ryyppyreisuilleen ja toinen on lapsen kanssa kotona. Meilläkin tosin miehelle kaverit on tosi tärkeitä ja baarireissuja on... Reilua ois, että sitten molemmat menee. Mutta minäkään en oikein käy missään, kun ei baarit kiinnosta ja kun on pieni lapsi kotona ja toinen tulossa, ei vaan jaksa..... Vähän asia meilläkin aiheuttaa eripuraa...

Sehän on oma vikasi jos ei kiinnosta, keksi jotain muuta sitten, mutta ei toiselta voi silloin tällöin tapahtuvaa juhlimista kieltää.

Lapsi on haluttu ja molemminpuolin toivottu. Meillä tällä hetkellä mies tienaa, minä saan Kelalta tukia. Myöhemmin sitten minäkin palaan työelämään. Alkuvuodesta siis ajallisesti katsottuna

Jos mies käy kolme kertaa kuussa jossain on kyllä liikaa. Siis jos tätä tapahtuu joka kuukausi. Mutta jos nuo kolme kertaa ovat oikeastaan ainoat menot koko vuonna niin tietenkin mies menee menonsa. Ja rahaa pitää käyttää sen verran kuin sitä on käytettävissä. Eihän sitä oikein enempää ole edes mahdollistakaan ellei lainaile kavereilta. Sovitte että budjetti minimiin ja kivat viikonloput miehelle!

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Jos mies käy kolme kertaa kuussa jossain on kyllä liikaa. Siis jos tätä tapahtuu joka kuukausi. Mutta jos nuo kolme kertaa ovat oikeastaan ainoat menot koko vuonna niin tietenkin mies menee menonsa. Ja rahaa pitää käyttää sen verran kuin sitä on käytettävissä. Eihän sitä oikein enempää ole edes mahdollistakaan ellei lainaile kavereilta. Sovitte että budjetti minimiin ja kivat viikonloput miehelle!

Fiksusti sanottu!!! Samaa mieltä! :D

Anna mennä. On mies sen ansainnut! Päivät töissä, illat vaihtaa vaippoja ja huolehtii äidin alati muuttuvista tarpeista ja mielialoista. Jos mies nyt haluaa olla mies, eikä mikään marimekko-poika, niin anna mennä! Kyllä se tulee takaisin ja huolehtii taas.

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:

Joskus tosiaan menot kasaantuu yhteen kohtaan vuodesta.

Kolme kertaa kuukaudesta on vähän liikaa jatkuvana tapana, mutta taas kolme kertaa vuodessa ei ole paljoa. Itseasiassa aika vähän.

Suu säkkiä myöten, eli rahankäyttö sen mukaan mikä on taloudellinen tilanne.

E´ei kävis meillä tuommonen juoksentelu!
Ukko jo muutenki ajelee moottoripyörällä yksi tai yhdessä kaverin kanssa ties missä ja minä se vaan saan kotona kattoa penskoja ja taloutta hoitaa yksinäni... mittään menoja ei saaolla missä ei penskat mukana voi olla...

Ymmärrän kyllä, että ap:tä harmittaa olla yksin kaikki viikonloput vauvan kanssa,
mutta etkö keksisi teille jotain kivaa puuhaa?
Pyydä oma ystäväsi ( lapsineen ? ) teille tai lähde itsekin viikonlopuksi jonnekin kyläilemään / sukuloimaan.

Kuullostaa siltä, et miehesi käy harvoin,
nyt vaan ikävästi sattuu kaikki menot samalle kuulle. Mikä ei kesäaikaan oo mikään ihme.

Musta tuntuu usein siltä, että on pitkät pätkät ettei oo mitään menoja ja sit paljon kerralla, myös itselläni.

Alkuperäinen kirjoittaja vehnikkä:
E´ei kävis meillä tuommonen juoksentelu!
Ukko jo muutenki ajelee moottoripyörällä yksi tai yhdessä kaverin kanssa ties missä ja minä se vaan saan kotona kattoa penskoja ja taloutta hoitaa yksinäni... mittään menoja ei saaolla missä ei penskat mukana voi olla...

No just, eihän ap:n mies harrasta mitään tuommoisia. Vai tarkoititko, että jos teillä tuommoinen ei onnistu, niin kenelläkään muulla ei saa myöskään onnistua :o

Et niuhoa turhasta. Menoista pitää valita ne tärkeimmät. Meillä on sellainen sopimus, että kummatkin menevät yhtä usein. Mulla on esim. kaksi tyttöjen iltaa "käyttämättä".

Alkuperäinen kirjoittaja Riikka:
Et niuhoa turhasta. Menoista pitää valita ne tärkeimmät. Meillä on sellainen sopimus, että kummatkin menevät yhtä usein. Mulla on esim. kaksi tyttöjen iltaa "käyttämättä".

Siis pidättekö te oikein kirjaa niistä menoista? Vittu miten lapselliselta kuulostaa. Jaatteko karkitkin viikonloppuna sulle, mulle, sulle, mulle. Pannaan tuo yks ylimääränen puoliks... 8)

Ei sitä perheellisenä juosta enää kaveri illoissa, vaikka kaverit tulisivat kiinasta asti. TAi sitten niihin tapaamisiin mennä perheenä, ei siihen alkoholia kaivata. Hommaa myös itsellesi kodin ulkopuolista elämää, kuten viikonloppuisin shoppailua, eläkä kiirehkdi kotiin!

Mun mielestä hassua että joku viittii kitistä yhdestä kuukaudesta. Mutta sitten jos tollanen juhliminen jatkuu suunnilleen joka viikonloppu on kitinä jo ehkä ymmärrettävää.

Jos mun mies menis vuodessa vaan sen yhden kuukauden tai siis kolme viikonloppua peräkkäin niin mä olisin jopa tyytyväinen...Ja teidän lapsi on nyt 10kk ja oot jo kolme kertaa käyny viihteellä niin se on aika hyvin, ainakin mun mielestä.

Alkuperäinen kirjoittaja mam:
Ei sitä perheellisenä juosta enää kaveri illoissa, vaikka kaverit tulisivat kiinasta asti. TAi sitten niihin tapaamisiin mennä perheenä, ei siihen alkoholia kaivata. Hommaa myös itsellesi kodin ulkopuolista elämää, kuten viikonloppuisin shoppailua, eläkä kiirehkdi kotiin!

Miehellä ei saa olla perheen ulkopuolista elämää, mutta naisella sitä pitää olla :o

Alkuperäinen kirjoittaja Riikka:

:laugh: :laugh:

Oikeesti hei, ihku juttu! :D Voix niit siirtää ens vuoteen jos ei nyt niinq haluu mennä tai jos niinq ens vuonna ois sit paljo kaikkee kivaa. :whistle:

Jos mies käy viikonloppuisin juhlimassa niin se käy, jos nainen haluaa viikonloppuna baariin niin se menee. Ei sitä rueta almanakkaan merkkaamaan milloin otat/juot, ihan hullua kun tulee tilanteita esim just nuo reissut yms niin se on mentävä koska nuita ei siirretä niinkuin perus perjantai iltaa lähikuppilassa. Ja vastaavasti kun nainen menee niin mies katsoo lasta sen aikaa "no problemo". Ja jos haluaa yhessä jonnekkin kuppilaan tms niin lapsenvahti niille illoille. Ei se lapsi rajoita mitään jos siitä ei tee liian suurta ongelmaa henkilökohtaisesti itselleen.

Yhteistyössä