Mitä tekisin? Miehen eksä koittaa estää tapaamasta heidän lapsia ja...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja luovutanko...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="aloittaja";29363209]Itse olen totaali-yh eli lapset on aina minulla. Sen vuoksi pidän ihan luonnollisena että lapset kuuluvat osana elämään. Onneksi mies tykkää hirmuisesti minun lapsista! :) Itsekin olen siis ottanut riskin, että jos suhde kariutuu, myös lapset saattavat pettyä. Heitä kun ei ole kasvatettu pumpulissa ennenkään.[/QUOTE]

Pumpulissa? Miksi lapsille pitää esitellä uusia miehiä noin lyhyen seurustelun jälkeen?

En tiedä miksi äitinä haluaisin estää lapsiani tapaamasta muita ihmisiä, niitä uusiakin tuttavuuksia, joista ei voi olla täysin varma kuinka kauan he tuttavina/ystävinä pysyvät.

Exän mielipiteitä tuskin ottaisin huomioon. Yrittäisin ehkä puhua miehen kanssa asiasta. Kuinka paljon hän haluaa lasten kanssa viettää aikaa ilman uutta kumppania ja tämän lapsia yms.

Lapset ovat 9 ja 10 v, ei tarvitse "tarhamammaa" leikkiä. :) ja eipä ollut minun idea, vaan ihan yhteinen miehen kanssa aluksi. Vaan vietettiin sitten mies ja minä+mun lapset, kun miehen lapset eivät saaneet osallistua. :) Lapset tulevat keskenään myös loistavasti toimeen, kai se eksällä pelottaa vähemmästäkin.

Yhteistyössä