Miehen rakkaus on täysin sidoksissa seksin määrään :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ****
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

Vieras
Jos "en anna", ei mies viitsi huomioida millään tavalla, muuttuu itsekkääksi kaikin puolin. Kun aikaa kuluu, alkaa hän taas lempeäksi saadakseen seksiä. Jos "annan" on kaikki ok, mutta jos minua ei huvita, alkaa taas sama mykkäkoulun, itsekkään käytöksen jne. kierre.

Mua ei vaan haluta aina, teen töitä ja hoidan melkein kaiken ja sit saan paskaa niskaan kotoa kun ei jaksa villlinä sekstata. Olen yrittänyt selittää, mutta mies ottaa henkilökohtaisesti mun haluttomuuden, että hän ei kelpaa.

Mä en jaksa tätä :( oon antanu "puolväkisin" säilyttääkseni rauhan maassa. Mutta voi miten tuntuu iljettävälle vaan olla ja jos en osaa "näytellä", suuttuu mies siitäkin (tosin eihän hän tiedä että näyttelisin vaan luulee mun olevan halukas), jos siis olen liian väsynyt niin kokee että hän ei kelpaa jne.

Monimutkaista. En vaan voi alkaa haluamaan sormia napsauttamalla (mies osaa esileikin mutta en jaksa sitäkään, yleensä ne seksisessiot kestäisi ainakin tunnin kun mulle riittäs väsyneenä se parin minuutin panokin) ja sit tuo miehen marttyrimainen asenne raivostuttaa entisestään...

Ällöttävää, mutta miehethän on ällöttäviä seksuaalisuutensa suhteen. Älä vahingoita itseäsi suostumalla toistuvasti jos itse et todellakaan halua. Sillä voi olla kauaskantoisia seurauksia.

Kyllä mies rakastaa minua vaikka meillä on viimeksi ollut seksiä Juhannuksena.

En tunnista tuollaista käytöstä, mutta ehkä minulla on parempi miesmaku kuin ap:lla.

[QUOTE="vieras";22777367]Ällöttävää, mutta miehethän on ällöttäviä seksuaalisuutensa suhteen. Älä vahingoita itseäsi suostumalla toistuvasti jos itse et todellakaan halua. Sillä voi olla kauaskantoisia seurauksia.[/QUOTE]

Minusta tuntuu, että voisin halutakin enemmän, jos mies ei tekisi niin valtavaa numeroa joka kerrasta kun en halua!

Seksi on miehelle tapa osoittaa rakkautta.

Sano miehellesi, että paras esileikki on, kun hän tekee kotitöitä, on lasten kanssa ja antaa sulle omaa aikaa (esim. päikkäreihin).

"Mies tarvitsee seksiä avautuakseen rakkaudelle. Nainen rakkautta avautuakseen seksille." Tajutkaa jo vihdoinkin sukupuolten erot ja lukekaa niitä "miehet marsista, naiset venuksesta"-kirjoja tai sen tyyppisiä. Seksi on miehelle se tapa avautua sille rakkaudelle, oikeasti. Se tekee naisten mielestä miehistä sikoja. Mutta näin on luonto luonut...

Minusta tuntuu, että voisin halutakin enemmän, jos mies ei tekisi niin valtavaa numeroa joka kerrasta kun en halua!

Näinhän se on. Painostaminen ja murjottaminen synnyttää kierteen, josta on vaikea päästä eroon. Minulla oli ex joka painosti seksiin vaikka minulle oli diagnosoitu masennus. Ja minkäänlaista huomioonottamista tai auttamista ei tullut. Täytyy sanoa, että olen ihan tyytyväinen siihen, että kyseessä on ex.

Nykyinen mies ei purnaa vaikka menisi kuukausia (mitä joskus menee nyt kun on noita pienokaisia hommattu) mutta me olemmekin seksin suhteen hämmästyttävän samanlaisia (ja yhtä laiskoja). Molemmista se on kivaa, mutta ei erityisen tärkeää. Uskon, että seksielämämme muuttuu vähän vilkkaammaksi sitten kun lapset vähän kasvavat ja tilaisuudet seksiin paranevat. Tällä hetkellä kuitenkin molemmat ottaa aika rennosti tuon vähäisen seksin eikä kummallakaan ole hinkua pettämään tai mitään muuta yhtä naurettavaa. Ollaan alunperinkin olleet sellaisia ihmisiä, jotka arvostaa oman käden oikeuden yhdenyön juttujen edelle.

Kaikissa parisuhteissa ei tietenkään satu seksihalut yksi yhteen ja siellä tulee sitten näitä ongelmia. Jos molemmat haluaa ratkoa ongelmat, niin silloin siihen on ihan hyvät mahdollisuudet. Mutta jos tilanne on se (mikä se surullinen usein on), että nainen on haluton väsymyksen ja yksin talouden pyörittämisen taakan alla ja mies vaan ruikuttaa, niin vaikea sitä on lähteä purkamaan. Se on ihan tosi, että paras esileikki naiselle on se, kun mies tekee osansa kotitöistä, huomioi naista ja antaa hellyyttä.

Yhteistyössä