?
Vieras
Jos "en anna", ei mies viitsi huomioida millään tavalla, muuttuu itsekkääksi kaikin puolin. Kun aikaa kuluu, alkaa hän taas lempeäksi saadakseen seksiä. Jos "annan" on kaikki ok, mutta jos minua ei huvita, alkaa taas sama mykkäkoulun, itsekkään käytöksen jne. kierre.
Mua ei vaan haluta aina, teen töitä ja hoidan melkein kaiken ja sit saan paskaa niskaan kotoa kun ei jaksa villlinä sekstata. Olen yrittänyt selittää, mutta mies ottaa henkilökohtaisesti mun haluttomuuden, että hän ei kelpaa.
Mä en jaksa tätä
oon antanu "puolväkisin" säilyttääkseni rauhan maassa. Mutta voi miten tuntuu iljettävälle vaan olla ja jos en osaa "näytellä", suuttuu mies siitäkin (tosin eihän hän tiedä että näyttelisin vaan luulee mun olevan halukas), jos siis olen liian väsynyt niin kokee että hän ei kelpaa jne.
Monimutkaista. En vaan voi alkaa haluamaan sormia napsauttamalla (mies osaa esileikin mutta en jaksa sitäkään, yleensä ne seksisessiot kestäisi ainakin tunnin kun mulle riittäs väsyneenä se parin minuutin panokin) ja sit tuo miehen marttyrimainen asenne raivostuttaa entisestään...
Mua ei vaan haluta aina, teen töitä ja hoidan melkein kaiken ja sit saan paskaa niskaan kotoa kun ei jaksa villlinä sekstata. Olen yrittänyt selittää, mutta mies ottaa henkilökohtaisesti mun haluttomuuden, että hän ei kelpaa.
Mä en jaksa tätä
Monimutkaista. En vaan voi alkaa haluamaan sormia napsauttamalla (mies osaa esileikin mutta en jaksa sitäkään, yleensä ne seksisessiot kestäisi ainakin tunnin kun mulle riittäs väsyneenä se parin minuutin panokin) ja sit tuo miehen marttyrimainen asenne raivostuttaa entisestään...