Miehen pomo kieltää minua menenmästäö miehen työpaikalle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Minulla on tapana käydä siellä kerran tai pari päivässä lasten kanssa. Yleensä silloin kun tiedän mieheni menevän tauolle. Mies sanoi että pomon mielestä se ei ole sopivaa päivittäin. Soittaisinko pomolle ja sanon että meidän on saatava tavata miestä ja lasten isää?Yhteistä aikaa muutenkin vähän kun mies on töissä 8-16!ma-pe!

miksi siellä pitää käydä? Ei mekään rampata miehen töissä vaikka onkin siellä matkoineen päivineen 7-17..

Ehkä mä oon vaan tyhmä enkä tajuu jotain osaa tästä. :(

no,en mäkään kyllä tykkäis jos mies tulis muksujen kanssa pari kertaa päivässä mun työpaikalle :o :o
eli en ihmettele vaikka pomo ei tykkääkään.ja normaali työpäivähän tuo on.

Alkuperäinen kirjoittaja Nocturne:
Eiks teillä oo sellasta vierailuaikaa siellä työpaikalla?

No ei ole ei :(Mut ajattelin ettei tauoilla meno niin haittaa ketään. On miehelläkin seuraa. En tiedä sen työkavereiden taustoja joten en halua sille huonoa seuraa.

Nii just, kyl pitäs olla, eikös se oo ihan lakisääteinen? Törkeetä pomolta, todellakin, ei se paljon ajattele... By the way ap, mimmoin ilma porvoossa?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

No ei ole ei :(Mut ajattelin ettei tauoilla meno niin haittaa ketään. On miehelläkin seuraa. En tiedä sen työkavereiden taustoja joten en halua sille huonoa seuraa.

pidä hyvä huoli miehestäsi, ajatella jos tauoilla hän saa huonoja vaikutteita työkavereiltaan.

Onpa kumma pomo, kun ei voi sulle suoraan sanoa. Miksi sen piti miehelles siitä sanoa?

Ihan oikeasti, ellei tämä ole provo, eikö sulla ole muuta tekemistä, kuin rampata miehes töissä?

Nii just, kyl pitäs olla, eikös se oo ihan lakisääteinen? Törkeetä pomolta, todellakin, ei se paljon ajattele... By the way ap, mimmoin ilma porvoossa?

Porvoossa?Me olemme Ypäjältä!

Hei nainen! Holhoa niitä lapsiasi, elä miestäsi. Et sä ole sen äiti. Eiköhän jokainen aikuinen saa valita kahviseuransa itse. Oletkos kysyny miehen mielipidettä näihin vierailuihin...? Voin sanoa ihan kokemuksen syvällä rintaäänellä, että tekee hyvää olla edes työpäivän ajan erillään. En kestäis jos mua joku kävis joka helvetin päivä kyttäämässä kesken työpäivän. :xmas:

Kannattaa ottaa selvää kavereiden taustoista. Pyydät vaikka kaikki syömään teille vkl. samalla voit urkkia vähän millasta sakkia.
Ja jos tosiaan olet sillä kannalla ettei sopivia miehen seuraks niin vaadit pomolta että sinun pakko saada tavata miestä työaikana. Ja jos ei muuten soitat liittoon!

Yhteistyössä